شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

فروش یخچال کارکرده اسنوا | فروش یخچال دست دوم اسنوا در سمساری

پست-ویژه-تصویر

معرفی برند ایرانی اسنوا

اسنوا شرکت ایرانی تولیدکنندهٔ لوازم خانگی است. اسنوا ابتدا در سال ۱۳۸۴ در کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی مورچه‌خورت، با تولید انواع اجاق گاز و کولر آبی آغاز به کار کرد و اکنون دایره محصولات تولیدی آن به ماشین لباس‌شویی، تلویزیون، اجاق گاز و یخچال فریزر گسترش یافته‌است.

به گفته ی یکی از مسئولین این مجموعه، حدود ۵۰ درصد از قطعات بکار رفته در ساخت محصولات این کارخانه، تولید ایران هستند.

اسنوا زیرمجموعه گروه انتخاب (با زیرمجموعه‌های اقتصادی مختلف) است.و محصولات خانگی به کشور هایی همچون ترکمنستان.روسیه.برزیل.ونزوئلا.افغانستان.پاکستان.عراق.ارمنستان.جمهوری چک و مصر صادر میکند.

تاریخچه اسنوا

اسنوا ابتدا در سال ۱۳۸۴ در کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه‌خورت اصفهان آغاز به کار کرد. این شرکت دارای انواع پرس‌های ضربه‌ای و هیدرولیک ۶۰ تن تا ۱۰۰۰ تن، دستگاه‌های رباتیک الکترومغناطیس رنگ و لعاب، دستگاه‌های تراشکاری خم و برش، تکنولوژی جوش پلاسما برای صفحه‌های رویه اجاق گاز و دیگر تجهیزات مصرفی در هنگام مونتاژ محصول مطابق با استانداردهای داخلی و خارجی است و از نظر حجم تولید می‌تواند روزانه ۱۵۰۰ اجاق گاز ایستاده، ۱۰۰۰ دستگاه کولرآبی و ۱۵۰۰ محصول از سری محصولات توکار را ارائه دهد. محصولات این کارخانه در بازارهای ایران و خاورمیانه عرضه می‌شوند. اسنوا توانسته‌است برای اولین بار در ایران و خاورمیانه، این امکان را فراهم کند که خریدار بتواند محصولات توکار این شرکت را با رنگ دلخواهش سفارش دهد.

فروش یخچال کارکرده اسنوا | فروش یخچال دست دوم اسنوا در سمساری

برای فروختن کالا های دست دوم، رو هایی مختلفی وجود دارد اما یکی از معتبرترین آنها فروختن این اجناس به سمساری هاست. در این مقاله مطالب خوبی برای پیدا کردن سمساری معتبر برایتان خواهیم گفت.

فروش انواع فروش یخچال کارکرده اسنوا | فروش یخچال دست دوم اسنوا در سمساری سمسارچی

از مهم ترین مزایای که سمساری ها برای ما به دنبال دارند، عبارتند از:

خرید اجناس کارکرده ما در کمترین زمان و با پول نقد

اگر خودتان بخواهید به صورت مستقیم اقدام به خرید اجناس دست دوم خود کنید، شاید نیاز به ماه ها زمان داشته باشید. این زمان با بزرگ تر و گران تر شدن اجناس بیشتر هم می شود. خدمات سمساری اما به جهت مفهوم این حرفه می تواند همه این اجناس را با قیمتی مناسب از شما خریداری نماید. از این رو دیگر نه دغدغه پیدا کردن مشتری را خواهید داشت و نه نگران از دست رفتن زمان خواهید شد. البته این نکته را هم نباید فراموش کنید که بایستی قبل از هر اقدامی به دنبال پیدا کردن یک سمساری مناسب و با انصاف باشید.

    فروش اجناس دست دوم با کیفیت

یکی دیگر از مسئولیت هایی که روی دوش سمسار و سمساری قرار دارد، ترمیم و تعمیر اجناس دست دوم و ایجاد کیفیت عالی برای آنها است. کالاهای زیادی دارند که بدون هیچ ایراد فنی و حتی کارکرد کم تنها به دلیل چند خط و خش در گروه اجناس دست دوم قرار گرفته اند. خدمات سمساری با ترمیم این ایرادات جزئی می تواند برای چنین کالاهایی ارزش آفرین باشد. البته در این مورد هم بایستی پاسخی برای سؤال چگونه سمساری مناسبی برای اجناس کارکرده خود پیدا کنیم؟، یافته باشید. اعتماد کردن به هر شخصی نه فقط در این صنف، بلکه در هر صنفی اشتباه بزرگی است.

شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری در نعمت آباد تهران

سمساری در خیابان ظفر تهران

   مجوزها

بله مجوزها! سمساری نیز مانند هر حرفه دیگری نیاز به دریافت مجوزهای قانونی دارد. عدم داشتن مجوز به منزله غیرقانونی بودن خرید و فروش اجناس دست دوم توسط این مغازه ها می شود. فرقی نمی کند که سمساری اینترنتی باشد یا سنتی، در هر دو صورت سمسار برای کسب و کار خود بایستی مجوزهای لازم را دریافت کرده و در صورت نیاز به مشتری نشان دهد. هر چند چک کردن مجوزهای یک سمساری و یا هر مغازه دیگری چندان عرف نیست اما از ظاهر کار هم می توان متوجه این امر شد.

به روز بودن سمساری

با پیشرفت تکنولوژی فقط داشتن یک باب مغازه کافی نیست. و یک مغازه حتی در بهترین جای تهران هم نمی تواند پاسخگوی نیازهای امروز زندگی بشر باشد. فروشندگان نیز خود به این امر احاطه دارند. از این رو داشتن یک بستر مناسب در فضای اینترنت برای عرضه این محصولات مانند سایت های فروشگاهی لازمه انتخاب یک سمساری مناسب و ایده آل است.

با استفاده از این امکانات هم خرید برای مشتری راحت تر شده و هم فروش محصولات برای فروشنده سریعتر و بهتر انجام خواهد شد. نداشتن سایت اینترنتی برای یک سمساری می تواند نقطه ضعف بزرگی باشد.

خریدار انواع کولر گازی و کولر آبی دست دوم در تهران

سمسار با انصاف!

قیمت ها در ایران روز به روز در حال افزایش استو ثبات چندانی ندارد. اما با این اوصاف نیز باید انصاف سمساری را نیز بسنجید. اینکه اجناس ر ابا چه قیمتی از شما خریداری می نماید و با چه قیمتی آنها را به سایر مشتریان عرضه می کند؟ نحوه پرداخت پول و یا فراهم نمودن شرایط مختلف خرید برای کاربران و ایجاد ارزش افزوده روی اجناس  با تعمیر و تمیز کردن آنها از جمله نکاتی است که می تواند شما را در پیدا کردن یک سمسار با انصاف یاری سازد.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در هفت تیر

سمساری در دیباجی

سمساری در سعادت آباد

سمساری در چیذر

سمساری در کاشانک

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید