home سمساری معرفی برند لوازم خانگی شرکت سینجر

معرفی برند لوازم خانگی شرکت سینجر

معرفی برند لوازم خانگی شرکت سینجر

مارک و برند سینجر : شرکت تولیدی صنعتی سینجر در سال ۱۳۷۱ ، با هدف تولیدات محصولات حرارتی شامل انواع اجاق گازهای مبله و فردار  تاسیس گردید و در مدتی اندک با عزم راسخ در راستا تولید محصولات با کیفیت برتر و متناسب با سلیقه مصرف کنندگان در بازارهای داخلی به عنوان یک تولیدکننده پیشرو در صنعت لوازم خانگی معرفی گردید.

شرکت سینجر در سال ۱۳۷۹ در جهت توسعه و تکمیل سبد کالای محصولات خود اقدام به تولید محصولات برودتی کرد.

 درباره برند سینجر در سال ۱۳۸۶ آزمایشگاه های مکانیک و الکترونیک ( برودت ) از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گواهینامه تایید صلاحیت دریافت و بعنوان آزمایشگاه مرجع و همکار موسسه استاندارد معرفی گردید تا در ارتباط با آزمون های یخچال و فریزر و نیز اجاق گازهای فردار ، بدون فر و اجاق گازهای صفحه ای فعالیت نماید.

مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت سینجر امیدوار است با تولید محصولات جدید  )انواع اجاق گازهای صفحه ای استیل و شیشه ای ، فرهای توکار و هودهای شومینه ای و زیر کابینتی) بتواند همچون گذشته رضایت شما مصرف کننده محترم را تامین نماید.

خط مشی جامع شرکت تولیدی و صنعتی شرکت سینجر

چشم انداز کلی شرکت سینجر قرارگرفتن در ردیف سه شرکت برتر تولید کننده لوازم خانگی داخلی با هدف دستیابی به صنعت سبز است.

هدف اصلی شرکت سینجر جلب رضایت همه طرفهای ذینفع یعنی مشتریان، کارکنان ، شرکاء تامین کنندگان و جامعه می باشد که با تعیین اهداف و رویکردها و اصول زیر ، پی گیری می شود.

اصل اول : ارتقاء کیفیت محصولات از طریق ایجاد سیستم های لازم و رعایت الزامات و استاندادرهای مرتبط با فرآیندها، فعالیتها و محصولات.

اصل دوم: ارایه محصولات با قیمت های قابل رقابت با استفاده از راهکارهایی چون کاهش ضایعات و زمان چرخه فرآیند تولید و ارتقاء سطح کیفی تجهیزات و اعمال معیارهای زیست محیطی و مدیریت سبز.

اصل سوم : نوآوری و ارایه محصولات با طرح های جدید با در نظر گرفتن نقطه نظرات مشتریان و نگرش سبز

اصل چهارم : ارتقاء سطح عملکرد فرآیندهای مرتبط با مشتریان از قبیل خدمات پس از فروش و رسیدگی به شکایات مشتریان .

اصل پنجم : شناسایی ، ارزیابی و کنترل جنبه های زیست محیطی و خطرات ایمنی و بهداشت شغلی کارکنان به منظور پیشگیری از آلودگی محیط زیست و جلوگیری ا ز ایجاد جراحت و بیماریهای شغلی در کلیه واحد ها.

وب سایت رسمی شرکت سینجر

اصل ششم : توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش مستمر و اثر بخش کارکنان

اصل هفتم : اختصاص بهینه منابع به منظور تحقق اهداف و برنامه های کیفی محصولات ، ایمنی بهداشتی و زیست محیطی . مدیریت ارشد سازمان خود را برای دستیابی به اهداف فوق متعهد می داند .

کلیه مدیران و مسئولین شرکت مسئولیت دارند تا اصول فوق را به کلیه کارکنان انتقال داده و اطمینان یابند تا مفاد آن توسط آنان تفهیم و درک شده باشد. مسئولین ایجاد اطمینان و برقراری این خط مشی، انتقال آن به کلیه طرفهای ذینفع و گزارش دهی به مدیریت ارشد برعهده نمایندگان مدیریت در سیستم های فوق بوده و اختیارات لازم از طرف مدیرعامل به آنان تفویض گردیده است.

سینجر ساخت کدام کشور است ؟

همانطور که در بالا در پاسخ به پرسش سینجر ساخت کجاست گفته شد این برند برندی کاملا ایرانی که در سال 1386 توانست از موسسه استاندراد و تحقیقات صنعتی ایران گواهینامه صلاحیت نیز دریافت کند. این شرکت با تلاش های فراوان و عزم راسخ از گذشته تا الان توانسته محصولاتی بی نظیر در زمینه ی لوازم خانگی نیز تولید بکند. از محصولاتی که سبب معروفیت سینجر در بازار ایران شده است می شود به یخچال ها سینجر و فرهای میله و توکار این برند نیز اشاره کرد .

شعبه های فعال سمسارچی:   بهترین مغازه سمساری در تهران

نمایندگی سینجر در ایران

از آنجایی که سینجر یک شرکتی کاملا ایرانی می باشد به راحتی می شود نمایندگی این برند را در تمام استان های کشور نیز پیدا کرد . برای پیدا کردن نمایندگی این برند در تهران و دیگر استان ها کافی است که به سایت خود برند سینجر وارد شوید و در بخش نمایندگی به راحتی نمایندگی استان خودتان را پیدا کنید و یا در گوگل عبارت نمایندگی سینجر را سرچ کنید و به راحتی نمایندگان استان های خود را پیدا کیند.

هزینه محصولات سینجر

از آنجایی که در پاسخ به سوال سینجر ساخت کجاست گفته شد این برند ، برندی ایرانی است و به همین علت از قیمت پایین تری نسبت به رقبای خارجی خودش برخوردار است . همچنین این برند به دلیل آنکه بتواند با رقبای داخلی هم نیز رقابت کند محصولاتش را با قیمت کمتری به بازار عرضه می کند تا بتواند نظر خریداران را نیز به خودش جلب بکند و آن ها را ترغیب به خرید کردن بکند. لازم به ذکر است قیمت های کمی که این شرکت برای محصولاتش گذاشته است به دلیل بی کیفیت بودن محصولات این شرکت نیست بلکه به دلیل جلب نظر خریدار و رقابت با رقبای داخلی و خارجی محصولاتش از قیمت کم تری برخوردار می باشند.

استفاده از خدمات بعد از فروش سینجر

از ویژگی های برتر برند سینجر می شود به وجود گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت نیز اشاره کرد. شما می توانید در صورت بروز هر گونه مشکلی با پشتیبانی این شرکت تماس بگیرید و مشکل خود را اعلام کنید تا آن ها در سریع ترین زمان ممکن برای شما مجرب ترین تکنسین ها را به منزل شما بفرستند. همچنین محصولات سینجر پس از فروش دارای گارانتی 24 ماهه هم نیز می باشند و در صورت بروز هرگونه مشکلی که گارانتی شما را لغو نکند محصول را برای شما تعویض می کنند.

یخچال فریزر سینجر تولیدی کجاست؟

همانطور که گفته شد سینجر برندی ایرانی می باشد پس یخچال فریزر سینجر هم نیز ساخت ایران است . این مدل یخچال به دلیل آنکه قیمت ، گارانتی و تداوم بالایی که دارد مورد توجه خیلی از خریداران قرار گرفته است و روزانه به طرفداران یخچال فریز سینجر نیز اضافه می شود.

فر سینجر در کجا تولید شده است؟

فر سینجر هم نیز ساخت ایران می باشد و از قطعات با دوامی در تولید این محصول استفاده شده و سبب شده است طول عمر استفاده از این محصول بسیار بالا باشد. این محصول همچنین دارای خدمات پس از فروش و گارانتی 24 نیز می باشد. از ویژگی های فر سینجر نیز می شود به طول عمر بالا ، حرارت عالی درون فر و مصرف برق مناسب نیز اشاره کرد.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در خیابان جیحون تهران

خریدار لوازم اداری و شرکت در تهران

سمساری در نازی آباد | خریدار لوازم خانگی دست دوم در نازی آباد

شماره تماس سمساری در لواسان تهران

سمساری یخچال دست دوم در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید