شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

همه چیز درباره شرکت اسنوا

پست-ویژه-تصویر

همه چیز درباره ی اسنوا

اسنوا یک شرکت تولید لوازم خانگی در ایران است که محصولات با کیفیت ایرانی تولید میکند. محصولاتی که در رقابت با برندهای خارجی موفق بوده است.

اسنوا مخفف اسم شرکت ارکان ساختار نوین ایرانیان و زیر مجموعه گروه صنعتی انتخاب می باشد. مدیر عامل این گروه صنعتی کسی نیست جزء محمد رضا دیانی، که توانسته است با تلاش، پشتکار و توانمندی هاي خود، موفقیت هاي چشمگیری رو کسب کند.

اسنوا درسال 1385 در شهرک صنعتی مورچه خورت  با مساحت 25000 متر مربع احداث شد. مطمئنا هنگامیکه این کارخانه احداث شد، کسی فکر نمی‌کرد روزی اسنوا با غول هاي بزرگ لوازم خانگی امثال برندهای مشهور ال جی، سامسونگ و بوش و… .

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در سهروردی

سمساری در هفت تیر

سمساری در دیباجی

سمساری در سعادت آباد

سمساری در چیذر

اکنون اسنوا دارای انواع پرس هاي ضربه اي و هیدرولیکی 60 تن الی 1000 تن ، دستگاه هاي CNC جهت برش و خم، جوش پلاسما جهت صفحه هاي رویه اجاق گاز و همینطور دستگاه هاي رباتیک برای لعاب و رنگ می‌باشد.علاوه بر موارد فوق، این واحد تولیدی تجهیزات مصرفی، جهت مونتاژ لوازم خانگی مطابق با آخرین استاندارهای ایرانی و خارجی را در اختیار دارد.

 

اکنون لوازم خانگی اسنوا می تواند روزانه 1500 شماره اجاق گاز ایستاده، 1000 دستگاه کولر آبی و 1500 شماره محصولات توکار ساخت و ارائه نماید. اسنوا نخستین شرکت لوازم خانگی در خاورمیانه می‌باشد که رنگ محصولات خودرا مطابق با خواسته هاي مشتریان فراهم میکند.

در مورد لوگوی اسنوا قابل ذکر است در ابتدا، لوگوی اسنوا به رنگ قرمز بود ولی بعد از سال 1393 به رنگ سبز و آبی تغییر پیدا کرد که تا به الان از همان لوگو استفاده می شود.

اسنوا ساخت کجاست ؟

اجازه بدید یک مثال بهتر بزنم، همین حالا ما درنظر داریم یک یخچال فریزر را بسازیم   در نتیجه احتیاج داریم به موتور یخچال فریزر، وکیوم هاي یخچال فریزر و….  وقتی این قطعات آماده باشند در انتها به یک دیگر مونتاژ کرده و یک یخچال کامل رابه وجود می آوریم.

 

شرکت لوازم خانگی اسنوا نیز قطعات از پیش ساخته شده محصولات لوازم خانگی را از کشور های دیگر وارد کرده ودر ایران مونتاژ میکند. که مسلما اکثر قطعات وارد شده از کشور چین هستند. البته یکی از مزیت هاي مونتاژ، آوردن آخرین تکنولوژی در صنعت هاي مختلف به ایران می‌باشد، چرا که متاسفانه اکنون واحد هاي تولیدی داخل ایران به دستگاه هاي روز جهان مجهز نشده اند و شاید این بخاطر هزینه هاي فوق العاده بالای این دستگاه ها باشد.

بهتر است بدانید که حتی محصولات لوازم خانگی برندهای مشهور امثال ال جی، بوش و سامسونگ نیز در کشور چین ساخت میشوند. البته بعضی از کالاهای لوازم خانگی در خود ایران ساخت می‌شوند و 100 درصد ایرانی هستند که از جمله می توان به اجاق گاز اشاره کرد که هیچ گونه وارداتی نداریم و حتی اجاق گازهایی که با برندهای خارجی در بازار لوازم خانگی به فروش می‌رسد، همه ی آنها  در ایران ساخت می‌شوند. در نهایت می توان گفت که اسنوا یک برند محبوب لوازم خانگی در ایران می‌باشد که توانسته محصولات خود رابا آخرین تکنولوژی روز جهان، قیمت مناسب و برترین کیفیت ساخت و ارائه نماید. در نتیجه میتوان به عنوان یک برند ایرانی به آن اعتماد کرد.

شعبه های فعال سمسارچی:   5 سمساری خوب در تهران + آدرس و تلفن

 

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید