شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

برای فروش فرش دستباف به کجا مراجعه کنیم؟

پست-ویژه-تصویر

فروش فرش دستباف در تهران | تماس:09122725127

یکی از پرسش های مهم مردم این است که برای فروش فرش دستباف به کجا مراجعه کنیم؟؟! تیم سمسارچی با بیش از 50 سال سابقه خرید و فروش انواع فرش در خدمت شماست.

مشکلات اصلی در فروش فرش دستباف در تهران

فروش فرش دستباف در تهران یکی از بزرگترین مشکلات و مواردی می باشد که کارگاه های قالی بافی و افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند با آن رو به رو می باشند. به طور کلی زمانی شما می توانید در هر صنعت و تولید موفق باشید که، قبل از آنکه بخواهید محصول خود را تولید و خلق کنید به فکر فروش و پیدا کردن مشتری برای آن باشید.

برای فروش فرش دستباف به کجا مراجعه کنیم؟؟

آگهی چاپ کرده و آن را در تهران پخش کنید

از جمله بهترین روش های کسب درآمد از قالی بافی این است که در شهر و منطقه خود اعلام نمایی  که بافنده حرفه ای هستید و هر طرحی که مد نظر کسی باشد را میتوانید با هزینه پایین تری از فروشگاه ها برای آنها ببافید. مطمئن باشید افرادی پیدا می شود که با شما تماس بگیرند و سفارش بافت ثبت کنند.

برای فروش فرش دستباف به کجا مراجعه کنیم؟

بافت تابلو فرش مطابق نیاز جامعه

پیش از اینکه بخواهید آغاز به بافت طرح قالی کنید ابتدا به بازار فرش فروشان در شهر خود مراجعه کنید و از انها سوال کنید که الان نیاز بازار چیست و کدام طرح و نقشه ها روی بورس هستند و بعد از بافت راحت میتوان فروخت. اگر همین کار ساده را انجام دهید بعد از بافت مشکلی نیز با فروش آن نخواهید داشت چون طرح و نقشه ای را بافته اید که نیاز بازار است و به راحتی به فروش خواهد رفت.

ایجاد استراتژی فروش فرش دستباف ، پیش از بافتن فرش

ضرورت دارد بدانید که فروختن فرش دستباف بر خلاف آنچه که تصور می شود نسبت به محصولات و تولیدی های دیگر، برای فروش با کار آسانتری همراه است و تنها لازم است که شما استراتژی بافت خود را مناسب انتخاب نمایید.

در صورتی که شما بین افرادی هستید که در ابتدای کار بوده و دوست دارید که وارد این عرصه تولیدی بشوید احتمال دارد با این جمله از اطرافیان رو به رو شوید که با این وضعیت اقتصادی مردم پول ندارند که بخواهند فرش دستباف بخرند و یا موارد این مدلی.

ولی در صورتی که حقیقتا این موضوع صحیح بود پس این همه کارگاه های قالی بافی و افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند، فرش های بافته شده خود را چکار می کنند؟!! اتفاقاً می خواهم به شما بگوییم در همین شرایط اقتصادی هم وجود دارند که قالی های بافته شده خود را تا چندین ماه پیش فروش کرده اند.

رمز موفق فردی  که وارد این حوضه می شود این می باشد که کار فروختن فرش دستباف را به طور منطقی و با استراتژی درست انجام دهد، در بین تمام روش های موجود کاربردی ترین روشی که تولیدکنندگان موفق از آن بهره می برند به شرح زیر است.

شعبه های فعال سمسارچی:   امانت فروشی در شرق تهران

پیش از آغاز و انتخاب طرح بافت ، نیاز سنجی کنید. به عبارتی در قبل از هر چیزی سعی کنید سفارش بافت بگیرید و بعد از آن شروع به بافت کنید تا بعد از تمام شدن آن برای فروختن فرش دستباف خود دغدغه ای نداشته باشید.

بنظر شما برای فروش فرش دستباف به کجا مراجعه کنیم؟

سمساری

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در اندرزگو

سمساری در جنت آباد

سمساری در پیروزی

سمساری در جردن

سمساری بلوار فردوس

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید