home سمساری سمساری در خیابان رودکی

سمساری در خیابان رودکی

سمساری در خیابان رودکی تهران

بهترین خریدار لوازم منزل و شرکت دست دوم در خیابان رودکی تهران. جهت دریافت مشاوره هم اکنون با یکی از شماره های داخل سایت در تماس باشید. تضمین 100% و پرداخت آنی در محل.

تماس با سمسارچی: 09122725127

خدمات سمساری در خیابان رودکی

خریدار انواع لوازم خانگی شامل:

  • یخچال و کولر گازی
  • مبل
  • اجاق گاز
  • خریدار فرش دست دوم در رودکی
  • و….

معرفی خیابان رودکی تهران

خیابان رودکی جنوبی در منطقه 10 تهران قرار دارد و از محله‌های بریانک، سلسبیل شمالی و سلسبیل جنوبی عبور کرده است. و مکان‌های مهمی مانند سینما کارون، بیمارستان و زایشگاه اقبال، تامین اجتماعی شعبه 7 تهران و سینما المپیا در آن واقع شده‌اند. خیابان رودکی جنوبی به معابر با اهمیتی مثل امام خمینی، آزادی، کمیل، جمهوری، آذربایجان، دامپزشکی، مرتضوی، مالک اشتر، رودکی شمالی، کنارگذر آزادی، کلهر، هاشمی، ارومیه و افزون بر این بوستان سعدی وصل شده است.

چگونه به سمساری سمسارچی در خیابان رودکی تهران اعتماد کنیم؟

فروختن وسایل به سمساری سمسارچی همیشه قابل اعتمادتر بوده تا خود شما بخواهید آن اجناس را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

سمساری سمسارچی با توجه به اعتباری که دارند اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر هستند. از سمتی به جهت داشتن مشتری برای فروش آنها در سریع ترین زمان ممکن وسایل را می خرند و به دست خریداران تازه می رسانند. افزون بر این سمساری های معتبر دارای وبسایت و یا مغازه می باشند که خود نشان دهنده اعتبار آنها می باشد.

سمساری در خیابان رودکی

آدرس سمساری در خیابان رودکی | شماره سمساری در رودکی تهران

با سایت سمسارچی در تماس باشید…

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در گیشا

سمساری بلوار مرزداران

سمساری در میدان انقلاب

سمساری در خیابان لاله زار

سمساری در شمال تهران | سمساری در محدوده شمال تهران

سمساری منصف در خیابان رودکی

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در خیابان رودکی تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید