home سمساری سمساری در شوش

سمساری در شوش

شماره تماس سمساری در شوش تهران

تماس: 09122725127

شماره سمساری در شوش

خدمات سمساری در شوش

  • خریدار انواع یخچال و لباسشویی در شوش
  • خریدار انواع اجاق گاز و جاروبرقی در شوش
  • خریدار انواع فرش دست دوم در شوش

جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمسارچی در تماس باشید.

معرفی شوش

یکی از مناسب ترین بازارهای شهر تهران برای خرید وسایل آشپزخانه و ظروف کریستالی، بازار شوش است. این بازار در جنوب تهران و در محدوده خیابان شوش جای دارد. برای آن که در خیابان شوش به این بازار دسترسی پیدا کنید باید به سمت خیابان صابونیان بروید. در این راسته، میتوان اجناسی همچون لوازم چینی، لوازم دکوری، سرویس پلاستیک، جهیزیه عروس، ظروف بلور، ظروف کریستال، ظروف استیل، سرویس قاشق و چنگال، روتختی عروس، لوازم برقی آشپزخانه و … را خریداری کرد؛ البته از آن جایی که در این جا خرید ظرف های بلوری بیش از بقیه اجناس رایج است، به بازار شوش لقب بازار بلورفروش ها را داده اند. در بازار شوش، مغازه های متعددی وجود دارد و دستفروش ها هم به ویژه در روزهای آخر هفته در این خیابان دیده می شوند، همچنین پاساژهایی مانند پاساژ شهرداری، تاج، ایرانیان، الغدیر، نور، الماس، میلاد و … در محدوده بازار شوش قرار دارند و توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده اند. لازم است بدانید بازار شوش، ساعت کاری چندان مشخصی ندارد، معمولا مغازه دارها از ساعت 9 صبح شروع به کار می کنند و در ساعت های 9 یا 22، به کارشان خاتمه میدهند. افزون بر این در روزهای پنجشنبه و جمعه تنها از ساعت 9 تا 15 عصر مشغول به کار هستند. با توجه به قرارگیری این بازار در محدوده طرح ترافیک، بهتر است در روزهای هفته از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایید. ایستگاه متروی شوش فاصله زیادی با فروشگاه ها ندارد.

چگونه به سمساری سمسارچی در شوش تهران اعتماد کنیم؟

فروختن وسایل به سمساری سمسارچی همیشه قابل اعتمادتر بوده تا خود شما بخواهید آن اجناس را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

سمساری سمسارچی با توجه به اعتباری که دارند اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر هستند. از سمتی به جهت داشتن مشتری برای فروش آنها در سریع ترین زمان ممکن وسایل را می خرند و به دست خریداران تازه می رسانند. افزون بر این سمساری های معتبر دارای وبسایت و یا مغازه می باشند که خود نشان دهنده اعتبار آنها می باشد.

شوش

سمساری در شوش

جهت دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با خریدار لوازم خانگی در شوش تماس بگیرید.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در جنت آباد

سمساری در پیروزی

سمساری در جردن

سمساری بلوار فردوس

سمساری در گیشا

سمساری منصف در شوش

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در شوش تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

شعبه های فعال سمسارچی:   خریدار یخچال دست دوم در تهران تماس: 09122725127

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید