home سمساری راهنمای خرید جارو برقی دست دوم در تهران

راهنمای خرید جارو برقی دست دوم در تهران

راهنمای خرید جارو برقی دست دوم در تهران – جارو برقی با کیفیت دست دوم

سمساری سمسارچی – 09122725127

لوازم برقی و دنیای امروزی

در گذشته در تمامی خانه ها از جارو های چوبی برای جارو کردن خانه استفاده می کردند و هنوز مانند امروزه لوازم برقی کار  را راحت تر نکرده بود اما اکنون با حضور تکنولوژی و پیشرفت فناوری، بسیاری از وسایل مورد استفاده در خانه های ایرانی تبدیل به نوع برقی و پیشرفته آن شده است.

هم اکنون یکی از این وسایل مورد نیاز که تقریبا در تمامی خانه های ایرانی یافت می شود جارو برقی است که انواع و اقسام مختلفی از نظر کیفیت و کارایی دارد. در ادامه این مقاله به برخی کارایی های جاروبرقی های مختلف میپردازیم و علت اینکه چرا می توانیم جارو برقی دست دوم تهیه کنیم را بررسی می کنیم. در ادامه مقاله سمساری اینترنتی در تهران همراه ما باشید.

معیارهایی خرید یک جاروبرقی خوب چیست؟

  •  طرح و زیبایی ظاهری جاروبرقی
  •  کیفیت ساخت جاروبرقی
  •  سایز جاروبرقی
  •  قدرت موتور جاروبرقی
  •  طول سیم جاروبرقی
  •  میزان سر و صدای دستگاه
  •  فیلتر جاروبرقی
  •  قیمت دستگاه در راهنمای خرید جاروبرقی
  •  گارانتی دستگاه در راهنمای خرید
  •  قابلیت ها و امکانات جاروبرقی
  • و…

نکته حائز اهمیت این است که  کیفیت مناسب وهزینه به صرفه از تمامی موارد برای خریداران مهم تر می باشد.

راهنمای خرید جاروبرقی دست دوم در تهران

معرفی برند های جارو برقی

در بازار، برند های بسیار زیادی برای جارو برقی وجود دارد که تعدادی از آن را در اینجا نام میبریم.

  • بوش
  • ای جی
  • سامسونگ
  • کنوود
  • پاناسونیک
  • دوو
  • پارس خزر و…

 

تقسیم بندی بر اساس ظاهر

جاروبرقی ها بر اساس ظاهر در دو دسته اصلی جای دارند:
  • نوع ایستاده
  • نوع خوابیده
در مدل ایستاده یا عصایی بخش های موتور، دستگیره، پارویی و مخزن زباله همه در یک بدنه قرار دارند و لوله خرطومی ندارد. بخشهای موتور و مخزن در این نوع از جاروبرقی ها در گذر زمان تغییرات و پیشرفت های زیادی کرده اند، در حالی که ظاهر آنها تقریبا بدون تغییر بوده است.
این مدل جارو برقی  سیم جمع کن ندارد و باید با دست سیم آن را جمع کرده و بر روی گیره های واقع بر بدنه آویزان کرد. همچنین مخزن آن ها کوچک بوده و برای تمیزکاری فضاهای وسیع مناسب نیست. طراحی ویژه مدل های پیشرفته تر آن این امکان را فراهم می کند که بتوانید موتور را به راحتی از بدنه جدا کنید و به شکل یک جاروی دستی جارو را به کار گیرید.
جاروبرقی های خوابیده همان دستگاههایی هستند که عموم مردم با آن آشنا هستند و از آن استفاده می کنند. این نوع از لوله فلزی یا تلسکوپی به همراه لوله خرطومی برخوردار هستند.

جاروبرقی های خانگی خود در دو دسته اصلی قرار می گیرند: 

  • نوع کیسه ایی
  • نوع مخزنی(بدون کیسه)
تفاوت عمده آنها مربوط به محل نگهداری زباله در دستگاه می باشد.
ویژگی جاروبرقی  کیسه ایی: 
این جاروها از کیسه های کاغذی، پارچه ایی و یا پلمیری برای نگهداری زباله در دستگاه استفاده می کنند. برخی از آن ها امکان استفاده از کیسه های دائمی و یا یکبار مصرف را فراهم می کنند و همچنین قابلیت استفاده از چند نوع کیسه را نیز دارد.
تهیه کیسه های معمولی(یکبار مصرف، دائمی) که ویژگی خاصی نداشته باشند، به سهولت امکان پذیر است و در اکثر سوپر مارکت ها و یا فروشگاه های محل زندگیتان در دسترس هستند. این کیسه ها در دسته های مختلفی قرار می گیرند که هر کدام مناسب تعدادی از مدلهای جاروبرقی است.
جاروبرقی های مخزنی(بدون کیسه): 
در این نوع از جاروبرقی ها گرد و خاک و زباله های مکیده شده، توسط موتور درون مخزنی که عموما شفاف و پلاستیکی هستند ریخته می شود و دیگر از کیسه و پاکت خبری نیست. مدلهای پیشرفته و امروزی این نوع از جاروها از قابلیت فشرده کردن گرد و خاک در درون مخزن برخوردار بوده که این امر سبب افزایش بازدهی و کارایی دستگاه می شود. این مدل از جاروبرقی ها عموما دارای ابعاد کوچکتری از مدلهای کیسه ای هستند و زیبایی خاصی دارند.
لوله تلسکوپی جارو برقی چیست؟
لوله های تلسکوپی از قابلیت تغییر و تنظیم طول برای مواردی چون تناسب با قد کاربر و یا به کارگیری دستگاه در شرایط ویژه، برخوردار هستند. در مکانیزم تلسکوپی لوله های فلزی بر روی هم لغزیده و در مکان های ویژه ای توسط گیره تلسکوپی ثابت می شوند.
دکمه ویژه آزاد کردن گیره به منظور تغییر طول لوله، می تواند از نوع ساده باشد و یا نوع استوانه ای پیشرفته در آن به کار رفته باشد. چنانچه دکمه از نوع استوانه به کار رفته باشد، در این صورت تغییر طول لوله به سهولت امکان پذیر است.
لوله خرطومی: 
طراحی ویژه لوله خرطومی این امکان را به شما می دهد که به سهولت در همه جهت ها بدون قطع یا تا شدن، حرکت کند و یا خم شود. این لوله عموما پلاستیکی و ساختاری چین خورده دارد، که البته در مدل های گرانتر و باکیفیت تر روکشی از جنس الیاف پلیمری سطح چین دار لوله را پوشانده و پنهان می کند.
همچنین این نوع طول عمر بیشتری هم دارد ولی تهیه آنها معمولا مشکل است و در بازار زیاد متدوال نیستند و خرید آنها گران تمام می شود. طول لوله خرطومی ممکن است تا 2 متر هم برسد، اما کوتاهی و بلندی بیش از حد آن استفاده از جارو را با مشکل و دردسر رو به رو می سازد.
از معایب لوله های خرطومی دراز می توان به افت قدرت مکش دستگاه و ایجاد دردسر و کاهش قدرت مانور هنگام استفاده از آن اشاره کرد.

راهنمای خرید جارو برقی دست دوم در تهران

بعد از تمامی توضیحاتی که برای خرید جاروبرقی و بررسی انواع آن بیان کردیم اکنون می خواهیم راهی را معرفی کنیم تا خرید این دستگاه کارآمد را برای شما آسان کنیم.
برای خرید بهترین جاروبرقی در درجه اول شما باید بودجه خود را در نظر بگیرید. در قدم بعدی متناسب با نیاز خود باید اقدام به بررسی دستگاه ها و محصولات مختلف نمایید.
بسیاری از جارو برقی های با کیفیت را می توان با همان کیفیت و قدرت اما با صرف هزینه معقولانه تهیه کرد.
با این کار شما هم یک جارو برقی با کیفیت مناسب تهیه کردید و هم نیازی نیست دیگر هزینه ی سنگینی برای خرید جارو برقی کنار بگذارید.
فقط کافیست تا با سمساری سمسارچی در تماس باشید تا بهترین خدمات با بهترین کیفیت را دریافت کنید.
برای ارتباط با سمسارچی در اقسانقاط تهران می توانید با شماره 09122725127 تماس بگیرید.
راهنمای خرید جارو برقی دست دوم در تهران – جارو برقی با کیفیت دست دوم
سمساری سمسارچی – 09122725127
سمساری آنلاین در نواحی تهران:

 سمساری در ولیعصر

شعبه های فعال سمسارچی:   معرفی محلات شمال تهران

سمساری در خیابان فاطمی

سمساری در سهروردی

سمساری در هفت تیر

سمساری در دیباجی

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید