شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

شماره تماس سمساری در خیابان سبلان

پست-ویژه-تصویر

شماره تماس سمساری در خیابان سبلان – آدرس سمساری در خیابان سبلان تهران

شماره تماس سمسارچی در خیابان سبلان : 09122725127

خدمات سمساری در خیابان سبلان

  • خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم در خیابان سبلان
  • خریدار انواع فرش دست دوم در خیابان سبلان
  • خریدا انواع مبل دست دوم
  • خریدار انواع خرده لوازم انباری در خیابان سبلان

جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمسارچی در تماس باشید.

خرید لوازم خانگی دست دوم در خیابان سبلان

امروزه بسیاری از مردم به علل مختلف از جمله تغییر دکوراسیون خانه یا ایراد پیدا کردن لوازم خانگی تمایل به فروش این لوازم دارند. بسیاری از این لوازم لوکس هستند و یا لوازمی هستند که در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می گیرند.

اکنون سمسارچی شرایطی را فراهم کرده که لوازم خانگی دست دوم شما را در محله خودتان خریداری می کند. این امکان از نظر زمانی و هزینه ای صرفه زیادی برای فروشنده دارد.

سمسارچی لوازم خانگی دست دوم شما را با قیمت مناسب در محله خودتان خریداری می کند تا خیالی آسوده را برای شما عزیزان فراهم آورد.

شماره تماس سمساری در خیابان سبلان

فروش فرش دست بافت کار کرده در خیابان سبلان

سالیان زیادی است که فرش دست بافت در کشور ایران بسیار مورد علاقه مردم بوده است. علت این امر را میتوان نقش ونگار فرش های دست بافت و همچنین کیفیت این فرش ها دانست.

این فرش ها هنر دست نقاط مختلف از کشور ایران می باشد که هنرنمایی ایران و ایرانی می باشد. فرش های دست بافت جایگاه ویژه ای در خانه های ایرانیان دارد. بسیاری علاقه دارند که در دکور خانه های خود از این هنر زیبا استفاده کنند. و به تنوع آن اهمیت ویژه ای میدهند اما نکته ای که حائز اهمیت است قیمت بالای این فرش ها می باشد که شاید برای همه امکان تعویض زود به هنگام فرش وجود نداشته باشد.

اما اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه به تعویض  فرش دست بافت خود دارید می توانید این فرش ها را به صورت کار کرده و تمیز از سمسارچی در خیابان سبلان با قیمت مناسب تهیه فرمایید تا زیبایی خانه خود را دو چندان کنید.

 

فروش فرش ماشینی دست دوم در خیابان سبلان

فرش ماشینی از جمله فرش هایی است که در تمامی خانه های ایرانی مورد استفاده است. فرش ماشینی به علت هزینه ی به صرفه ای که برای خرید نیاز دارد طرفدار زیادی دارد. بسیاری از افراد برای تهیه فرش های ماشینی به سمساری مراجعه می کنند زیرا به دلایل مختلف نیازی به خرید فرش نو ندارند و این مساله در صرفه جویی هزینه ای نیز دخیل می باشد. شما نیز اگر به فرش ماشینی دست دوم نیاز دارید سمساری سمسارچی فرش های ماشینی دست دوم را با قیمت مناسب در خیابان سبلان به فروش می رساند.

شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری در پونک تماس: 09122725127

فروش فرش ماشینی دست دوم در خیابان سبلان سمسارچی-09122725127

شماره تماس سمساری در خیابان سبلان – آدرس سمساری در خیابان سبلان

شماره تماس سمسارچی در خیابان سبلان: 09122725127

معرفی خیابان سبلان تهران

محله سبلان در استان تهران و در محدوده‌ی شرقی شهر تهران قرار دارد. این محله در منطقه ۸ شهر تهران قرار گرفته و از شمال با میدان سبلان و خیابان جانبازان غربی، از شرق با خیابان مدنی، از جنوب با خیابان سبلان جنوبی و از غرب با بزرگراه صیاد شیرازی، خیابان سبلان شمالی و خیابان آزادی محدود شده است و با محله‌های ‌دبستان، شاهد، ارامنه، حشمتیه، وحیدیه، تسلیحات، لشکر مجاور است. این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان کوثر، بوستان سمن، کافه رستوران گردو و مرکز خرید و شهربازی نارسیس اشاره کرد.

روش خرید و فروش جنس دست دوم در سمساری خیابان سبلان تهران

هنگامی که اجناس قدیمی برای فروش دارید و سریعا احتیاج به پول نقد دارید ، می توانید به روش اینترنتی به نزدیکترین سمساری  محل زندگی  خود اطلاع بدهید . شما می توانید اینکار را به روش آنلاین انجام دهید. در حالیکه به فروش به روش  آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید ،  فروش به صورت محلی شما را از پرداخت هزینه و کلیه مشکلات مرتبط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در بعضی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید ، داشتن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری کند .

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در خیابان سبلان تهران مراجعه نمایید.

چگونه به سمساری سمسارچی در خیابان سبلان تهران اعتماد کنیم؟

فروختن وسایل به سمساری سمسارچی همیشه قابل اعتمادتر بوده تا خود شما بخواهید آن اجناس را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

سمساری سمسارچی با توجه به اعتباری که دارند اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر هستند. از سمتی به جهت داشتن مشتری برای فروش آنها در سریع ترین زمان ممکن وسایل را می خرند و به دست خریداران تازه می رسانند. افزون بر این سمساری های معتبر دارای وبسایت و یا مغازه می باشند که خود نشان دهنده اعتبار آنها می باشد.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در مشیریه تهران

سمساری در محله دروس

سمساری در کیانشهر تهران

سمساری در دزاشیب تهران

سمساری در خیابان شهید محلاتی تهران

سمساری منصف در خیابان سبلان

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در خیابان سبلان تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید