home سمساری خریدار انواع فر دست دوم در تهران

خریدار انواع فر دست دوم در تهران

خریدار انواع فر دست دوم در تهران – خریدار انواع فر دست دوم در تهران – فروش انواع فر دست دوم در تهران

شماره تماس: 09122725127

فر چیست؟

فر آشپزی (در پارسی باستان: فِرن) یا تاوَن گونه‌ای کوره یا اجاق دربسته برای گرمایش، پخت‌وپز یا خشک کردن است. کاربرد اصلی آن در آشپزخانه‌ها و کوزه‌گری است. فر گازی و فر برقی دو نوع مدرن فر می‌باشند. تاونی که برای حرارت دادن یا در کارهای صنعتی از آن‌ها استفاده می‌شود کوره یا تاون صنعتی نامیده می‌شوند. تاون معمولی یکی از لوازم آشپزی است؛ که معمولاً برای پختن، داغ کردن، کبابی کردن، سرخ کردن یا گرم کردن خوراک و غذا بکار می‌رود. از تاون معمولاً برای درست کردن گوشت، نان‌های پخته، کیک یا دسرها بهره می‌گیرند. امروزه فرهای كانوكشن كه حرارت را با توجه به فنهای كه داخل فر تعبيه شده است به سمت غذا هدايت كرده و در زمان و دماي كمتری عمل پخت را انجام میدهد.

فرق فر برقی با ماکروویو چیست؟

  • یکنواختی پخت؛ فرهای برقی به دلیل اینکه از فن برای گردش حرارت استفاده می‌کنند غذا را به صورت یکنواخت‌تری می‌پزند و در نتیجه غذا لذیذتر و خوش‌طعم‌تر از آب درمی‌آید. از آنجایی که در مایکروویوها امواج روی سطح مشخصی متمرکز هستند یکنواختی پخت به خوبی فرهای برقی نیست.
  • برشته کردن و ترد کردن غذا؛ مایکروویوها به دلیل روش پخت‌شان که پیشتر برای‌تان توضیح دادم، نمی‌توانند غذا را برشته و ترد کنند و در پخت غذاهای آبدار عملکرد بهتری دارند. چرا که برای برشته شدن و ترد شدن لازم است حرارت از بیرون به غذا وارد شود و فرهای برقی به خوبی این کار را انجام می‌دهند.
  • محل قرار گرفتن غذا؛ با توجه به متمرکز شدن امواج در مایکروویو‌ها محل قرار گرفتن غذا روی پخت آن موثر است و اگر غذا را در جای مناسب نگذارید ممکن است بعضی قسمت‌ها به خوبی پخته نشوند. اما در فرهای برقی غذایتان را هرجای دستگاه که بگذارید خیالتان راحت‌ است که فن‌ها حرارت را به آن می‌رسانند و به طور یکنواخت آن را می‌پزند.
  • قابلیت پختن حجم غذای بیشتر؛ با توجه به مورد قبلی و اینکه در فرهای برقی می‌توانید غذا را در هر قسمتی از دستگاه قرار دهید، طبیعتا استفاده بهینه‌تری از فضا خواهید داشت و در هر بار استفاده از دستگاه می‌توانید حجم بیشتری غذا بپزید.
  • استفاده از ظروف فلزی؛ در مایکروویو نمی‌توانید از ظروف فلزی استفاده کنید. اما در فرهای برقی می‌توانید از سینی‌های فلزی که کل ظرفیت فر را می‌پوشانند استفاده کنید. این موضوع می‌تواند برای کسانی که به پختن پیتزا و کیک و شیرینی علاقه دارند، جذاب باشد.

خریدار فر دست دوم در تهران

جهت فروش انواع فر دست دوم با سمسارچی در تماس باشید.

فروش انواع فر و آون توستر دست دوم در تهران

شما می توانید فر و آون توستر دست دوم خود را با بالاترین قیمت به سمسارچی به فروش برسانید.

خریدار انواع فر دست دوم در تهران

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در سعادت آباد

سمساری در چیذر

سمساری در کاشانک

سمساری در پارک وی

سمساری در خیابان بهشتی

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید