مجموعه سمسارچی سمساری در پامنار تهران بعنوان بهترین خریدار لوازم خانگی دست دوم با قیمتی منصفانه در سراسر تهران.

  • شماره سمساری در پامنار: 09122725127

شماره تماس سمساری در پامنار

لوازم دست دوم را به راحتی در سمسارچی بفروشید

در حال حاظر در شهر بزرگی مانند شهر تهران بیشتر افراد به دنبال خرید لوازم خانگی دست دوم هستند تا بتوانند با پرداخت هزینه هایی کمتر لوازم مورد نیاز خود را تامین کنند. سمساری در پامنار با ایجاد سهولت در خرید و فروش لوازم دست دوم منازل و یا سازمان‌ها در هر نقطه‌ای از شهر بزرگ تهران که باشید آماده خدمات دهی به شما خواهد بود. اکنون شعبه‌های ما در محله‌ های پامنار پاسداران شریعتی و غرب تهران فعال میباشند.

سمساری در پامنار

خدمات سمساری در پامنار

  • خریدار انواع فرش ماشینی و دستباف کارکرده در پامنار
  • خریدار انواع مبلمان در پامنار
  • خریدار انوع یخچال و کولر گازی
  • خریدار انواع خرده لوازم انباری
  • خریدار وسایل برقی منزل

خریدار انواع لوازم منزل دست دوم در پامنار تهران

بهترین سمساری در پامنار تهران (خریدار انواع کالاهای دست دوم و کارکرده در پامنار)

اما معنی سمساری چیست؟ سمساری مکانی است که در آن کالاهای دست‌ دوم به خرید و فروش می‌رسند. پاون شاپ نوعی از سمساری در برخی کشورهای عمدتاً غربی است که در قبال دریافت کالا به صورت امانت، پول نقد در اختیار شخص میگذارند.

سمساری در پامنار

مهمترین مزیت های سمساری در پامنار چیست؟

دلایل انتخاب سمساری در پامنار تهران ، سمسارچی :

  • صرفه جویی در وقت
  • با بالاترین و بهترین قیمت کالای شما را خریداری می کنیم
  • سریع ترین زمان پاسخگویی نسبت به دیگران
  • دسترسی آسان
  • نزدیک به شما
  • کیفیت

 

ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5

درخواست مجوز سمساری در پامنار چطور است؟

برای درخواست مجوز سمساری در پامنار تهران در مرحله اول یک کپی از این درخواست برای بررسی و انجام تحقیقات سابقه به رئیس پلیس ارجاع داده خواهد میشود.

تا زمان کامل شدن تحقیقات، هیچ مجوزی صادر نخواهد شد، باید همه هزینه‌ها پرداخت‌شود، مقررات قانون شهرداری رعایت شده‌ باشد، و استانداردهای تایید برآورده شده‌ باشد .

مشخصات هر متقاضی باید توسط اداره پلیس ثبت شوند و چاپ آن‌ها به مراجع فدرال و ایالتی برای مقایسه و تحقیقات سابقه جزایی تسلیم شوند .

در مورد شرکت‌ ها با توجه به این قوانین ، کسانی که ملزم به ارائه اطلاعات هستند باید اثر انگشت خود را ارسال کنند. در صورت درخواست مجوز ، هزینه سالیانه ی آن تعیین  می شود .

حتما بخوانید:   شماره تماس سمساری در شهرک امید

سمساری در پامنار تهران

همه مجوزها یکساله هستند و پس از گذشت یک سال  به پایان می رسند. همه فروشندگان وسایل دست‌ دوم موظف به اجازه بازرسی سوابق تجاری خود از جانب افسر پلیس هستند .

سمسارچی، خریدار مبل دست دوم در پامنار. تشکر از همراهی شما در این بخش از مقالات سمساری در پامنار تهران.

خریدار انواع یخچال و کولر گازی دست دوم در سمساری در پامنار

سمساری‌ها به عنوان مراکز خرید و فروش لوازم دست دوم نقش بسیار مهمی در اقتصاد خانوار های ما دارند. یکی از مناطقی که سمساری‌ های معتبر و زیادی در آن فعالیت میکنند محله پامنار تهران میباشد. در این مطلب از سمسارچی به بررسی نکات مهم خرید و فروش یخچال و کولر گازی دست دوم در سمساری در پامنار میپردازیم.

مزایا اصلی خرید یخچال و کولر گازی دست دوم در سمساری پامنار

  1. صرفه‌ جویی در هزینه‌ ها: خرید یخچال و کولر گازی دست دوم بشما این امکان را می‌ دهد که با هزینه کمتر لوازم خانگی مورد نیاز خود را تهیه فرمایید.
  2. دسترسی به برند های معتبر: در سمساری‌ در پامنار میتوانید یخچال و کولر گازی از برند های معتبر و با کیفیت را پیدا کنید که به دلیل قیمت بالای نو خرید آن‌ ها شاید برای همه ممکن نباشد.
  3. تنوع محصولات: سمساری‌ انواع مدل‌ های یخچال و کولر گازی دست دوم را در اختیار دارند که به شما این امکان را میدهد تا با توجه به نیاز و سلیقه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکات مهم در خرید یخچال و کولر گازی دست دوم در سمساری در پامنار

  1. بررسی وضعیت فنی: پیش از خریداری حتما وضعیت فنی یخچال و کولر گازی کارکرده را بررسی کنید. از فروشنده بخواهید که دستگاه را روشن کند و کارکرد صحیح آن را نشان بدهد.
  2. اطمینان از سلامت دستگاه: به دقت بخش‌ های مختلف دستگاه را بررسی کنید. برای یخچال بررسی سالم بودن درب‌  لاستیک دور درب و عملکرد سیستم خنک‌ کننده مهم میباشد. برای کولر گازی نیز از سلامت کمپرسور و فیلترها اطمینان بیابید.
  3. سوال در مورد تاریخچه دستگاه: از فروشنده در مورد مدت زمان استفاده نمایید و دلایل فروش دستگاه سوال کنید. این اطلاعات میتواند بشما در تصمیم‌ گیری کمک کند.
  4. قیمت منصفانه: پیش از خرید قیمت دستگاه نو را در بازار بررسی کنید و مطمئن شوید که قیمت پیشنهادی سمساری برای دستگاه دست دوم منصفانه میباشد.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در سعادت آباد

سمساری در چیذر

سمساری در کاشانک

سمساری منصف در پامنار

تضمین کامل برای خریداری لوازم خانگی توسط سمساری در پامنار تهران. ما بصورت 24 ای و شبانه روزی پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی در گوگل تماس بگیرید.

One Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *