home سمساری خریدار لوستر دست دوم در تهران 09122725127

خریدار لوستر دست دوم در تهران 09122725127

خریدار لوستر دست دوم در تهران 09122725127

سمسارچی بهترین خریدار لوستر دست دوم در تهران با تضمین 100% خرید. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با ما در تماس باشید.

شماره تماس: 09122725127

شماره تماس خریدار انواع لوستر های دست دوم  | خریدار انواع لوستر های کارکرده در تهران | سمسارچی خریدار با بالاترین قمیت در تهران

شرق تهران: 88409426

غرب تهران: 22712495

شمال تهران: 22244290

خریدار لوستر های دست دوم

لوستر Lustre یا نورافشان ابزاری جهت نگه‌داشتن یک یا چند لامپ میباشد که اغلب به طور ثابت بر سقف یا روی دیوار نصب می‌گردد. بعضی از لوسترها با ده‌ها لامپ و منشور بلوری مزین می‌شوند. برترین لوستر کریستالی دنیا ، هدیه‌ای از طرف ملکه ویکتوریا بود که اکنون در کاخ دلمه‌باغچه در استانبول قرار دارد. این لوستر ۷۵۰ لامپ دارد و وزن آن ۴٫۵ تن میباشد.

خریدار انواع لوستر های دست دوم با مناسب ترین قیمت در تهران

فروش لوستر کارکرده در تهران

شما می توانید جهت فروش انواع لوستر کارکرده در تهران با سمسارچی در تماس باشید.

سمسارچی، خریدار انواع لوستر های دست دوم  و خریدار انواع لوستر های کارکرده در تهران

تیم ما بصورت همیشگی آماده ارایه خدمات و مشاوره به شما در زمینه فروش انواع لوستر و لوازم آنتیک است.

سمساری لوستر تهران

سمساری لوستر تهران با 50 سال سابقه درخشان به عنوان خریدار انواع لوستر برنزی، برنجی، فلزی و… با قیمت کارشناسی شده می باشد.

اگر از آن دسته کسانی هستید که لوازم منزلتان سریعا باعث دلزدگی شما میشود خرید لوازم کارکرده خیلی راحت میتواند جلوی زیان های خرید لوازم آکبند و نو رو بگیرد. مشاوره های رایگان در این زمینه را از سمسارچی بخواهید.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر هم اکنون با خریدار لوستر در تهران در تماس باشید.

انواع لوستر چیست؟

لوستر شمعی : لوستر شمعی ، سنتی ترین نوع لوستر میباشد. در گام اول که برق اختراع نشده بود مردم از لوسترهای شمعی استفاده میکردند.

لوستر کریستالی : برای سبک زیبا ، لوستر کریستالی درخشنده را انتخاب نمایید. کریستال های درخشان در این نوع لوستر ، یک دکوراسیون چشمگیر را ایجاد میکنند.

شماره تماس خریدار لوستر دست دوم  | سمساری خریدار لوستر کارکرده در تهران

لوستر کریستال شبیه طبل : در این طرح لوستر ، همانطور که از نام آن مشخص میباشد، لوستر ظاهری شبیه به طبل دارد.مانند سایرین ، لوسترهای طبل با هر سبکی قابل یافت است.این لوسترها اغلب از فلز ساخته می شوند. سمسارچی خریدار انواع لوستر با بالاتریم قیمت هست.

خریدار لوستر دست دوم در تهران سمساری لوستر دست دوم

لوستر اسپوتنیک : این یک نوع لوستر عالی میباشد که با یک سری شاخه های نور که از یک نقطه مرکزی گسترش مییابد.

جهت فروش انواع لوستر به سمساری خریدار لوستر در تهران مراجعه فرمایید.

لوستر امپراطوری : سبک امپراطوری بسیار رسمی و سنتی میباشد. این لوستر شامل 2 بخش است. بخش بالا به شکل مخروط است و بخش پایین یک زنگ یا کاسه معکوس است.کل واحد مجموعه ای از چراغ ها و کریستال های کوچک است.یک سبک محبوب لوسترهای امپراطوری ، سبک فرانسوی میباشد.

شماره تماس خریدار لوستر دست دوم  | خریدار انواع لوستر های کارکرده در تهران

جهت دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با سمسارچی تماس بگیرید. ما همراه شما هستیم.

تیم ما بعنوان برترین خریدار لوستر دست دوم در تمامی نواحی تهران با شماست!

ما در تمامی مناطق تهران از قبیل: تجریش، ونک، تهرانپارس، نیاوران، سعادت آباد.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در ازگل

سمساری در ولنجک

سمساری در توانیر

سمساری در خیابان بهبودی

سمساری لوستر تهران در تمام مناطق شرق، غرب، شمال و جنوب تهران در خدمتتان است.

خریدار لوستر کارکرده

سمسارچی خریدار لوستر دست دوم در تهران با افتخار تمام به شما خدمات خریداری سریع و قابل اعتماد برای لوست‌های دست دوم ارایه می‌ دهیم. به عنوان یک تیم حرفه‌ای و متخصص در این زمینه متعهد به عرضه کردن تجربه‌ای بی‌ نظیر از خرید و فروش لوست‌های دست دوم می باشیم.

در سمساری صابری بعنوان خریدار لوستر دست دوم در تهران هدف ما ارایه خدماتی سریع، آسان و شفاف است. با ما همکاری کنید و به ما اجازه بدهید شما را در فرآیند خرید و فروش لوستر دست دوم همراهی نماییم.

چرا باید با ما همکاری کنید؟

۱. قیمت عادلانه: ما قیمتی را ارایه خواهیم داد که با ارزش لوست دست دوم شما سازگار باشد و به شما احساس رضایت کامل را بدهد.

۲. تجربه حرفه‌ای: تیم ما از کارشناسان با تجربه و متعهد به عرضه نمودن خدمات عالی تشکیل شده است. ما ارزش‌های شما را درک می‌کنیم و تلاش می‌ کنیم تا نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده نماییم.

۳. راحتی و سرعت: با خریدار لوست دست دوم در تهران شما نیازی به دغدغه‌های بیشتری ندارید. ما کلیه پروسه خرید و فروش را سریع آسان و بی دردسر برای شما تسهیل می‌ کنیم.

به ما اعتماد داشته باشید و تجربه‌ ای متفاوت از خرید و فروش لوست دست دوم را تجربه کنید. تیم خریدار لوستر دست دوم در تهران همیشه در خدمت شماست. با ما تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح نمایید. با تشکر سمسارچی

جهت کسب اطلاعات بیشتر هم اکنون با ما از طریق شماره تلفن یا شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید. تیم سمسارچی آماده انجام معامله سریع با شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید