home سمساری خریدار فرش هریس

خریدار فرش هریس

سمسارچی خریدار فرش هریس در تهران

شماره تماس: 09122725127

فرش هریس از جمله پرطرفداریترین فرش‌های دستباف ایرانی می باشد. شهرستان هریس یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است و در فاصله تقریبا ۹۰ کیلومتری شمال شرقی شهر تبریز قرار دارد. این شهر که در مناطق سرسبز و دیدنی دامنه کوه سبلان واقع شده یکی از مراکر مهم قالی‌بافی در این استان به حساب می آید.

بررسی کیفیت فرش هریس

یکی از مواردی که می توان گفت هیچگونه شک و تردیدی در آن وجود ندارد کیفیت بالا و دوام فوق العاده فرش های این منطقه می باشد که از دیرباز زبانزد عام و خاص بوده است.

در گذشته های قدیم بافندگان فرش هریس فرش های دستباف ابریشم ظریف و زیبایی را تولید می کردند، تا جایی که خیلی از افراد نمی توانستند با دیدن آنها بین فرش های تبریز و هریز تفاوت را متوجه شوند، اما با گذشت زمان به مرور استفاده از پشم ، جایگزین ابریشم در قالی های هریز شد.

سمسارچی خریدار فرش ابریشم هریس در تهران

با استفاده از پشم نه تنها از مرغوبیت فرش های این منطقه کاسته نشد بلکه دوام بسیار بالایی نیز در آنها حاصل شد که دلیل آن استفاده از پشم های با کیفیت بسیار بالا می باشد.

جالب است بدانید محققان و کارشناسان فرش دستباف بر این باورند که در شهرستان هریس به خاطر وجود معادن مس، آب رودخانه هایی که گوسفندان از آنها تغذیه می کنند در ترکیبات خود دارای مس می باشد که همین موضوع باعث شده کیفیت پشم های این گوسفند از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار شود.

اگر بخواهیم در یک جمله کیفیت و دوام فرش های هریس را برای شما بیان کنیم باید گفت؛ قالی های این منطقه در صورت استفاده مناسب بیش از ده ها سال می توانند به راحتی برای استفاده مناسب باشند.

سمسارچی خریدار فرش دستباف هریس در تهران

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در نیاوران

سمساری در سیدخندان

سمساری در منطقه 1

سمساری در قیطریه تهران

سمساری در ستارخان

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید