شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

سمساری در ارامنه الف و ب

پست-ویژه-تصویر

شماره تماس سمساری در ارامنه الف و ب

شماره تماس سمساری:09122725127

در سمساری ها بیشتر لوازم مبادله می شود و بنا به نوع بازاری که هر نفر دارد کالاهای مورد احتیاج خود را در فصل های گوناگون سال درست می کند و در بازه های زمانی مخصوصی نیز به مشتریان واگذار می کند.این کالا ها دارای تنوع بسیاری می باشند.طبیعتا خرید هر نوع وسیله ای نیازمند سرمایه ای بسیار بالایی است به همین علت است که خریداران در تعدادی از حوزه های خرید و فروش صرفا فعالیت می نمایند.

قیمت پایین و پیدا کردن لوازمی خاص و متفاوت در این مراکز فروش، اصلی‌ترین انگیزه خرید از این مراکز می باشد.این وسایل دست دوم که اغلب ملزومات منزل و لوازم آنتیک را شامل می‌شود، مجموعه جالب و گسترده‌ای می باشند که از تنوع زیادی برخوردار هستند.

جهت خرید و فروش اجناس دست دوم به سمساری سمسارچی در ارامنه الف و ب تهران مراجعه نمایید.

از چه زمانی دست دوم فروشی کالا شروع شد؟

سمساری کلمه‌ای با ریشه عربی می باشد، ولی شغل واسطه‌گری در فروش کالاهای دست دوم که با این اسم خوانده می‌شود در اصل به فرهنگ سومریان بر می گردد. در این دوران اشخاصی واسطه بین رد و بدل کردن اشیا و کالا ها بین مردم می‌شدند. این دلال‌ها که بعدها به آنها سمسار گفتند به علت سفرهای کاری به مناطق تجاری جهان آن روز مثل هند، چین و مصر با فرهنگ خرید و فروش آشنایی بیشتر داشته و از ذکاوت و هوش تجاری خوبی بهره‌مند بودند.

این شغل به‌ظاهر آسان تا رسیدن به فرم امروزی فراز و فرودهای بسیاری را طی نموده است.

سمساری سمسارچی خریدار یخچال های کارکرده و دست دوم در ارامنه الف و ب تهران

آیا از خرید اجناس دست دوم سود می‌کنیم یا ضرر؟

زمانی پای خرید و فروش لوازم سمساری در میان باشد، تشخیص این موضوع قدری سخت تر می باشد.در خصوص کالا های دست دوم، بالاترین سود خریدار بستگی به میزان فایده‌ای دارد که از خرید کالای مد نظر نصیب اشخاص می‌شود. پس از این مرحله، تعیین قیمت کالای مورد نظر از اهمیت بسیاری برخوردار است. البته قیمت‌گذاری اجناس در این خصوص، نسبت به اجناس نو قدری متفاوت بوده و تابع مسائل گوناگونی است که در ادامه مطلب با شما در خصوص آن گفتگو می‌کنیم.

سمساری سمسارچی یکی از بهترین سمساری ها در ارامنه الف و ب تهران می باشد.

آشنایی با نحوه خرید و فروش اجناس در سمساری سمسارچی و تعیین قیمت اجناس

خرید و فروش اجناس در سراسر جهان تابع قوانینی می باشد که توسط مجامع صنفی تعیین و کنترل می‌شوند. به‌علاوه یک سری قوانین عرفی و رسم و رسوم نانوشته نیز در نقاط گوناگون در این خصوص وجود دارد که به آداب و رسوم و فرهنگ ملل ارتباط پیدا می نماید.

شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری در شرق تهران تماس: 09122725127

برای نمونه رسم اصرار بر پایین آوردن قیمت توسط مشتری که به چانه‌زنی معروف می باشد، از زمان های قدیم بین ما ایرانیان مرسوم بوده و به نوعی قانون عرفی تبدیل شده است. حال آنکه در بعضی موارد نیز بر قیمت نهایی تاثیرگذار بوده و اندکی آن را کاهش می‌دهد.

ولی برای آنکه هر دو طرف از انجام معامله کالای دست دوم رضایت کافی داشته باشند، نیاز است بعضی موارد کاملا مشخص شود.

از آنجا که اجناس دست دوم همیشه تفاوت‌هایی با اجناس نو دارند، نیاز است وجود هر گونه نقص و کاستی در ظاهر یا کارکرد این لوازم و میزان استهلاک احتمالی آن تعیین شود. دراین‌صورت معامله با رضایت طرفین صورت گرفته و جای گله و شکایتی باقی نمی گذارد. ذکر این موارد بی‌شک در تعیین قیمت نهایی نیز تاثیر گذار است.

سمساری سمسارچی خریدار انواع اجناس قدیمی در ارامنه الف و ب تهران

آشنایی با فواید خرید از سمساری سمسارچی

  • قیمت های گوناگون و اغلب به‌مراتب پایین‌تر از دیگر سمساری ها
  • ایجاد تنوع در محیط زندگی
  • دستیابی به لوازم آنتیک، قدیمی و کلکسیونی
  • صرفه‌جویی ارزی با مصرف دوباره لوازم و اشیا
  • تهیه لوازم با کیفیت نسبت به نمونه‌های کم کیفیت موجود
  • پیشگیری از مصرف‌گرایی و کاهش آسیب‌های زیست محیطی در اثر تولید مجدد

به چه دلیل و چگونه خرید کالاهای دست دوم جذاب می باشد؟

این گفته که بعضی اجناس دست دوم و مستعمل بعضی مواقع از کالاهای نو نیز جذابیت بسیاری دارند، قدری اغراق‌آمیز به‌نظر می‌رسد! ولی تجربه نشان داده که بعضی از لوازم به خصوص لوازم آنتیک و زیرخاکی به‌مراتب بیش از انواع نو خواهان دارند.

این تجربه در خصوص فرش‌ دستباف، آینه و شمعدان‌های قدیمی، آثار هنری عتیقه و حتی لوازم خانگی و برقی که امروزه دیگر در دسترس عمومی نیستند، نوعی حس نوستالژیک و جذابیت وجود دارد که اشخاص را به خرید آنها تشویق می‌کند.

مورد دیگر، قیمت متفاوت این لوازم می باشد که خرید آنها را برای عموم دلچسب می‌کند. برای مثال نمونه‌ای از مبلمان که در فروشگاه قیمت سرسام‌آوری دارد، احتمالا در سمساری، با بهای به‌مراتب پایین‌تر قابل تهیه است.

سمساری سمسارچی در ارامنه الف و ب خریدار لوازم منزل با مناسب ترین قیمت می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سمساری سمسارچی در ارامنه الف و ب مراجعه نمایید.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در منطقه 5 پنج تهران

سمساری در منطقه 8 هشت تهران

سمساری در منطقه 10 ده تهران 

سمساری در خیابان جی تهران

سمساری در خیابان جیحون تهران

سمساری منصف در ارامنه الف و ب

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در ارامنه الف و ب تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید