home سمساری سمساری در خیابان وحدت اسلامی

سمساری در خیابان وحدت اسلامی

سمساری در خیابان وحدت اسلامی تهران

  1. خریدار انواع اجاق گاز
  2. خریدار انواع فرش دستباف
  3. خریدار انواع یخچال
  4. خریدار رادیو های و گرام
  5. خریدار انواع سرویس خوابخریدار انواع مبلمان
  6. خریدار انواع تابلو فرش
  7. خریدار انواع کریستال قدیمی
  8. خریدار ظروف قدیمی و لوکس
  9. خریدار انواع ماشین لباسشویی
  10. خریدار انواع سماور
  11. خریدار انواع تلویزیون

فروش لوازم دست دوم از چه زمانی آغاز شد؟

سمساری کلمه‌ای با ریشه عربی است، اما شغل واسطه‌گری در فروش لوازم دست دوم که با این نام خوانده می‌شود در اصل به فرهنگ سومریان باز می گردد. در این دوران افرادی واسطه میان رد و بدل کردن اشیا و کالا ها بین مردم می‌شدند. این دلال‌ها که بعدها به آنها سمسار نیز گفته شد به دلیل سفرهای کاری به مناطق تجاری جهان آن روز مانند  هند، چین و مصر با فرهنگ خرید و فروش آشنایی بیشتر داشته و از ذکاوت و هوش تجاری خوبی بهره‌مند بودند.این شغل به‌ظاهر راحت تا رسیدن به فرم امروزی فراز و فرودهای بسیاری را طی کرده است.

سمساری در خیابان وحدت اسلامی خریدار انواع لوازم کار کرده و دست دوم شما عزیزان می باشد.

نکاتی که باید در خریدو فروش کالا در سمساری رعایت شود

برای خرید و فروش کالا دانستن نکات زیر شما را برای فروش موفقیت‌آمیز کمک می کند که این نکات شامل موارد زیر است:

۱ ) تحقیقات خود را انجام دهید ،

 ۲ ) منتظر باشید که باید ۲۵ تا ۵۰ درصد از قیمت خرده‌ فروشی را کاهش دهید ، و برای ارائه قیمت خود آمادگی داشته باشید ،

 ۴ ) پس از فروش دیگر به کالا فکر نکنید و … ،

از چه طریقی یک سمساری خوب پیدا کنیم

برای پیدا کردن یک سمساری خوب که بتوانید به صورت مطمئن و تضمین شده خرید و فروش انجام دهید کافی است تا در اینترنت کمی جستجو کنید تا بتوانید یک سمساری ایده آل برای خودتان را پیدا کنید.سایت سمسارچی جزء با سابقه ترین سمساری های خیابان وحدت اسلامی شهر تهران است.

این مجموعه لوازم دست دوم شما را با مناسبترین قیمت خریداری می کند همچنین شما میتوانید لوازم با کیفیت را با مناسبترین قیمت از این مجموعه خریداری کنید.

سابقه طولانی همراه با تضمین کالا های فروخته شده از جمله دلایلی می باشد که موجب شده است رضایت مندی مشتریان از این مجموعه بسیار زیاد باشد (۹۰%) .

هدف سایت سمسارچی این است که بتواند چه در خرید و چه در فروش همواره رضایتمندی مشتریان گرامی را به دست آورد .

سمساری در خیابان وحدت اسلامی خریدار انواع کولر های گازی و آبی کارکرده و دست دوم می باشد.

برای یک سمساری پر درآمد چه کنیم؟

بهتر است برای داشتن یک سمساری با درآمد مطلوب و مناسب، نکاتی را مد نظر داشته باشید که در ادامه آن ها را برای شما توضیح داده ایم.

بالا بردن توانایی مدیریت

امکان دارد که به کار بردن کلمه مدیریت برای بعضی از شغل ها مثل سمساری و یا خرده فروشی، عجیب به نظر آید. ولی لازم است بدانید که برای داشتن یک سمساری موفق، باید توانایی مدیریت خود را بالا ببرید. در صورتی که امور سمساری طبق برنامه های مدیریتی پیش نرود، کلیه لوازم و کالاهای دست دوم به خوبی به مشتری معرفی نمی شوند. همین طور در نظر بگیرید که سمساری جزو مشاغلی می باشد که به تجربه بدنی بالایی احتیاج دارد.

چیدمان درست لوازم و وسایل

چیدمان در یک مغازه و یا فروشگاه سمساری، از نکات حائز اهمیت است. چرا که باید کلیه کالا های دست دوم برای نشان داده شدن به مشتری، به خوبی به نمایش گذاشته شوند. شاید تصور کنید که لوازم و وسایل دست دوم، چون فاقد بسته بندی و کارتن هستند، چندان امکان مانور برای چیدمان ندارند. بلکه نیاز است بدانید، شما می توانید با طبقه بندی مناسب مغازه و فروشگاه، به درستی کلیه کالا های دست دوم را در معرض دید مشتری ها بگذارید.

لوازم و وسایل پر طرفدار را شناسایی کنید

بیش ترین سود سمسار، از خرید لوازم دست دوم است تا فروش آن ها. به همین دلیل در زمان خرید لوازم و وسایل دست دوم، باید کلیه دقت و توجه خود را به خرج دهید. کالا های دست دومی که خریداری می کنید، نباید برای شما هزینه بسیار بالایی را رقم بزنند. چرا که باید در زمان فروش آن ها به سود خود نیز فکر کنید.

به طور کلی منبع درآمد اصلی سمسار از حرفه سمساری، حاشیه سود فروش کالا ها و لوازم دست دوم و کار کرده است.

تمیز و مرتب نگهداشتن مغازه

نظافت و تمیزی سمساری از سایر مواردی می باشد که بیش تر سمسار ها نسبت به آن دقت نمی کنند. لازم است بدانید که داشتن یک مغازه سمساری مرتب و تمیز، می تواند یکی از دلایل حائز اهمیت برای جذب مشتری باشد. چرا که مشتری در لحظه وارد شدن به سمساری، به نخستین مسئله ای که توجه می کند، مرتب بودن و پاکیزگی مغازه است.

در صورتی که تصمیم دارید راه اندازی سمساری را انجام دهید، حتما اطلاعات کافی و لازم را در خصوص این حرفه به دست آورید. همان گونه که گفته شد، شاید راه اندازی سمساری، مثل سایر کسب و کار ها احتیاج به سرمایه بالایی نداشته باشد. ولی باید نکاتی در زمان راه اندازی سمساری در نظر گرفته شود که همگی به عنوان اصول و قواعد آغاز این کسب و کار است.

سمساری در خیابان وحدت اسلامی آماده خرید لوازم و کالاهای دست دوم شما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید