مجموعه سمسارچی خریدار انواع ظروف کریستال قدیمی در تهران با بیشترین قیمت و تضمین 100% خرید. هم اکنون برای کسب اطاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه سمساری در تماس باشید.

شماره خریدار ظروف کریستال: 09122725127

شرق تهران: 88409426

غرب تهران: 22712495

شمال تهران: 22244290

خریدار ظروف کریستال

ارایه خدمات به روز و حرفه ای تعهد ماست. ما با بهترین خدمات همراه شما همشهریان عزیز هستیم.

خریدار ظروف کریستال خارجی در تهران

اگر در تهران هستید و می خواهید در سریع ترین زمان انواع کریستال را با بیشترین قیمت بفروشید می توانید همین الان با یکی از شماره های داخل وب سایت در تماس باشید.

ما بهترین خریدار ظروف کریستال خارجی در سراسر مناطق تهران و حومه هستیم.

خریدار کریستال چک

کریستال چک ظروف بلوری شکلی می باشند که هنر طلا کوبی روی آن ها چشم نوازی می کند. در سمساری اینترنتی سمسارچی این لوازم با بیشترین قیمت خریداری می شوند.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید کریستال چک توسط سمسارچی هم اکنون بما زنگ بزنید.

ظروف کریستال چیست و چه استفاده ای دارند؟

ظروف کریستال نوعی ظرف با کیفیت بالا هستند که از جنس شیشه‌ای شفاف و براق به نام کریستال تولید شده اند. کریستال شیشه‌ای میباشد که دارای مقدار زیادی از اکسید سرب است و به دلیل این خاصیت برخورداری از براقیت و درخشندگی بیشتری نسبت به شیشه معمولی دارد.

اظروف کریستال بعنوان یک انتخاب لوکس و شیک در میزهای میزبانی و مجالس استفاده می‌شوند. طراحی‌ های متنوع و زیبا انعکاس نور بهتر و ایجاد جلوه‌ای منحصر به فرد از جمله ویژگی‌های بارز ظروف کریستال می باشد.

این ظروف غالبا برای سرو نوشیدنی‌های مختلف همانند آب، شراب، شامپاین، نوشیدنی‌های الکلی و …. استفاده می‌ شوند. افزون بر این موارد ظروف کریستال معمولاً به عنوان هدایای لوکس و منحصر به فرد در مناسبت‌های خاص مانند جشن تولد، عروسی و جشن‌های مذهبی مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

از دیگر استفاده‌های متداول ظروف کریستال می‌ توان به تزیین و تزیینات داخلی فضاهای لوکس و هتل‌ها، استفاده در مجالس رسمی و مجالس دولتی نمایشگاه‌ ها و موزه‌ها اشاره داشت.

خریدار خرده ریز آنتیک و انواع کریستال در تهران

خریدار ظروف کریستال قدیمی

سمساری خریدار ظروف کریستال

ممکن است شما در تهران ساکن باشید و تمایل به فروش انواع ظروف از جمله ظروف کریستال داشته باشید. از این رو سمساری خریدار ظروف کریستال در تهران همراه شما هست تا کلیه وسایل و ظروف منزل را با بالاترین قیمت از شما خریداری کند. پرداخت در محل و تضمین 100%.

جهت دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با سمساری تهران تماس بگیرید. خریدار ظروف کریستال با قیمتی به روز و در سریع ترین زمان ممکن.

نکات خرید و فروش ظروف کریستال

ظروف کریستال به دلیل زیبایی و شکوه خاصی که دارند همواره یکی از انتخاب‌ های محبوب برای تزئین منازل و برگزاری مراسم‌های رسمی بوده‌اند. این ظروف نه تنها به عنوان بخشی از دکوراسیون داخلی استفاده می‌شوند بلکه به عنوان هدایای ارزشمند نیز مطرح هستند. خرید و فروش ظروف کریستال در سمساری خریدار ظروف کریستال نیازمند توجه به نکاتی است تا از اصالت و کیفیت آنها اطمینان حاصل گردد.

حتما بخوانید:   خریدار میز ناهار خوری دست دوم در تهران

1. شناخت انواع کریستال

  • کریستال سربی: این مدل کریستال بدلیل داشتن سرب در ترکیباتش درخشندگی بیشتر و شفافیت بالایی هم دارد. معمولا میزان سرب در این ظروف بین 24 تا 32 درصد است.
  • کریستال بدون سرب: این نوع کریستال به جای سرب از اکسیدهای دیگر مانند باریم یا پتاسیم استفاده میکند که درخشندگی کمتری نسبت به کریستال سربی دارد.
  • کریستال تزئینی: این مدل از کریستال ها بیشتر برای تزیین استفاده میشود و ممکن است شامل رنگ‌ و طرح‌ های مختلفی باشد.

2. بررسی کیفیت ساخت

  • شفافیت و درخشندگی: یکی از اصلی ترین مشخصات کریستال ها شفافیت و درخشندگی آن ها هست. کریستال‌های باکیفیت هنگام قرار گرفتن در معرض نور، جلوه‌های رنگین‌ کمانی ایجاد میکنند.
  • صافی و یکنواختی سطح: سطح ظروف کریستال باید کاملا صاف و بی هر گونه خش یا خشی باشند.
  • وزن: ظروف کریستال سربی معمولا سنگین‌ تر بوده و وزن می‌ تواند نشان‌ دهنده میزان سرب و در نتیجه کیفیت کریستال باشد.

3. تشخیص اصالت

  • برند و مارک: بسیاری از سازندگان معتبر کریستال، نام یا لوگو خود را روی محصولاتشان حک میکنند.
  • گواهینامه‌ها و برچسب‌ها: اصالت داشتن ظروف کریستال اغلب با گواهی نامه‌ های اصالت و برچسب‌ های خاصی تایید می‌ شود.
  • ساختار و تراش: نحوه تراش دادن کریستال و دقت جزییات بسیار مهم هست. وجود داشتن تراش‌ های دستی و ظریف معمولا نشان‌دهنده کیفیت بالاتر هستند.

4. نگهداری و مراقبت از کریستال

  • تمیز کردن: برای تمیز کردن ظروف کریستال استفاده از آب گرم و مایع ظرفشویی ملایم توصیه شده است. از بکار گیری مواد شیمیایی تند و سیم ظرفشویی خودداری کنید.
  • جلوگیری از شکستگی: بهتر است ظروف کریستال را در کابینت‌ های خاصی با پوشش نرم قرار دهید تا از برخورد و شکستگی آنها جلوگیری بشود.
  • دوری از تغییرات دمای شدید: تغییرات ناگهانی دما می‌ تواند موجب ترک خوردن کریستال بشود.

5. بررسی قیمت کریستال

  • مقایسه قیمت‌: قبل از خرید کریستا قیمت‌ ها را در فروشگاه‌ های مختلف مقایسه کنید. کریستال‌های باکیفیت اغلب قیمت بالا تری دارند. قیمت های اصلی را از سمسارچی یا خریدار کریستال در تهران بخواهید.
  • تخفیف‌ ها و فروش‌های ویژه: بدنبال فروش‌ های ویژه و آفر باشید تا بتوانید کریستال‌های اصل و باکیفیت را با قیمت مناسب‌ تری تهیه کنید.

6. استفاده از متخصصین

  • مشورت با متخصصین: اگر در تشخیص کیفیت و اصالت کریستال مطمین نیستید می‌ توانید از مشاوره متخصصین و کارشناسان در این زمینه استفاده کنید.

خرید و فروش ظروف کریستال می‌تواند تجربه‌ای لذت‌ بخش و درعین حال چالش‌برانگیز باشد. با توجه به نکات فوق، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که ظروفی با کیفیت و اصل را خریداری میکنید و از زیبایی آن‌ها در منزل یا جای کار خود بهره‌ مند میشوید.

هم اکنون با بهترین خریدار کریستال در تهران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید