مجموعه سمسارچی بهترین خریدار انواع تلویزیون سالم و LCD و LED در تهران با بیشترین قیمت و طی سریع ترین زمان. هم اکنون با کارشناسان ما در تماس باشید.

  • شماره خریدار تلویزیون LCD و LED در تهران: 09122725127

شماره سمساری تلویزیون تهران

تماس با ما: 09122725127 ( خریدار تلویزیون LCD و LED)

شرق تهران: 88409426

غرب تهران: 22712495

شمال تهران: 22244290

خریدار تلویزیون شکسته در تهران

سمساری خریدار LCD و LED تلویزیون

همچنین در صورتی که قصد فروش پنل تلویزیون خود را دارید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و پس از دریافت مشاوره رایگان در این زمینه اقدام به فروش نمایید. سمسارچی با بیش از نیم قرن سابقه ای فعالیت حرفه ای بهترین خریدار پنل تلویزیون LCD و LED در تهران می باشد.

در صورتی که به هر دلیل نیاز به مشاوره دارید می توانید با یکی از شماره های سایت تماس بگیرید.

خریدار تلویزیون شکسته دست دوم در تهران

سمساری خریدار تلویزیون LCD و LED دست دوم

آیا شما قصد فروش تلویزیون خود را دارید!!؟ در صورتی که شما یک تلویزیون کارکرده یا نو دارید که قصد دارید به فروش بگذارید حتما بهترین قیمت را می‌ خواهید. هم اکنون با سمساری ما در تهران تماس بگیرید و بالاترین مبلغ را برای تلویزیون خود کسب نمایید!!

سمساری در منطقه یک

در صورتی که شما هم یک تلویزیون کارکرده یا نو دارید دیگر نیازی به جستجو انواع خریداران نیست! ما بهترین خریدار تلویزیون‌ LCD و LED دست دوم در تهران هستیم و با ارایه بهترین قیمت، فرآیند فروش تلویزیون شما را آسان و سریع خواهیم کرد. با ما تماس بگیرید و از ارزش واقعی تلویزیون خود مطلع بشوید.

بهترین سمساری تلویزیون در تهران

گروه سمسارچی بعنوان بهترین سمساری تلویزیون در تهران آماده خریداری انواع تلویزیون دست دوم و کارکرده در تمام مناطق می باشد. شما می توانید برای اطلاع از شرایط خرید و فروش با تیم ما در تماس باشید.

کارشناسان تیم سمساری تلویزیون تهران به صورت سیار در خدمت شما هستند.

سمساری خریدار LCD و LED تلویزیون، بهترین قیمت و سریع‌ترین خدمات

آیا به دنبال فروش تلویزیون LCD یا LED خود هستید و می‌خواهید این کار را به سرعت و بدون دغدغه انجام دهید؟ سمساری خریدار LCD و LED تلویزیون در اینجاست تا به شما کمک کند! ما با ارائه بهترین قیمت‌ها و خدمات سریع و مطمئن، تجربه‌ای بی‌دردسر و سودآور برای فروش تلویزیون شما فراهم می‌آوریم.

چرا سمساری سمسارچی را برای فروش تلویزیون LCD و LED انتخاب کنید؟

ارزیابی دقیق و منصفانه خریدار تلویزیون LCD LED

تیم ما در سمساری خریدار LCD و LED تلویزیون با بهره بردن از دانش های فنی و تجربه کارشناسان خود، ارزش واقعی تلویزیون شما را تعیین می‌کنیم. ارزیابی ما بر اساس مدل، سال ساخت ، وضعیت فنی و ظاهری دستگاه انجام شده و همواره به نفع مشتری میباشد.

پرداخت نقدی فوری

یکی از بزرگ‌ ترین مزیت های سمساری سمسارچی پرداخت کردن نقدی و بلافاصله پس از توافق بر سر قیمت هست. شما نیازی به انتظار برای فروش تلویزیون دست دوم خود ندارید و میتوانید بسرعت و بدون هیچ گونه دغدغه‌ای نقدینگی خود را افزایش بدهید.

خدمات راحت و مشتری‌ مدار سمساری خریدار تلویزیون LCD و LED 

ما در سمساری خریدار تلویزیون LCD و LED به راحتی و رضایت مشتریان خود اهمیت میدهیم. خدمات ما شامل جمع‌آوری کردن تلویزیون ها از منزل شما و انجام تمامی امور مربوط به فروش بدون نیاز به حضور شما در فرآیند های اداری و فنی آن هست.

تجربه و اعتبار خریدار تلویزیون ال سی دی و ال ای دی

سمساری سمسارچی با سالیان سال زیاد تجربه در خرید و فروش انواع تلویزیون‌های LCD و LED اعتبار خود را بعنوان یک مرجع مطمین و حرفه‌ ای در این زمینه اثبات کرده است. ما مفتخریم که همواره توانسته‌ ایم نظرات مشتریان خود را به خود جلب نماییم.

خدمات ما شامل چه مواردی است؟

  • خرید تلویزیون‌های LCD و LED از تمامی برند های معتبر و مطرح.
  • ارزیابی فنی و ظاهری تلویزیون شما بمنظور تعیین بهترین قیمت ممکن.
  • پرداخت نقدی و فوری برای تمامی خرید ها بی کسر هزینه‌ های جانبی.
  • حمل و نقل رایگان تلویزیون از منزل یا محل کارتان.
  • مشاوره رایگان برای ارائه دادن اطلاعات لازم در مورد فرآیند فروش و نحوه تعیین قیمت محصولات.

نحوه کار با سمساری خریدار تلویزیون ال سی دی و ال ای دی

  1. تماس با ما: با سمساری خریدار تلویزیون LCD و LED تماس بگیرید و اطلاعات تلویزیون خود را ارائه بدهید.
  2. ارزیابی و قیمت‌گذاری: کارشناسان ما بصورت رایگان تلویزیون شما را ارزیابی کرده و قیمت پیشنهادی خود را اعلام می‌کنند.
  3. توافق و فروش: در صورت توافق بر سر قیمت ها مراحل فروش بسرعت و بی دردسر انجام می گردد و مبلغ فروش به شما پرداخت می‌ شود.
  4. جمع‌آوری و حمل: تلویزیون دست دوم شما از محل مورد نظر جمع‌آوری شده و به محل سمساری منتقل میشود.
حتما بخوانید:   چرا شعله اجاق گاز روشن نمی ماند؟

تضمین‌ های سمسارچی

  • تضمین بهترین قیمت: ما متعهد به ارائه بهترین قیمت ممکن برای تلویزیون‌ های LCD و LED شما هستیم.
  • تضمین رضایت مشتری: رضایت شما از خدمات ما اولویت اصلی ما میباشد و تمامی تلاش خود را برای اطمینان از این موضوع بکار میگیریم.
  • تضمین سرعت و امنیت: تمام فرآیند های خرید و فروش با سرعت و امنیت کامل انجام میشود.

تلویزیون شکسته را کجا بفروشیم؟

شما همچنین میتوانید تلویزیون شکسته خود را در مکان‌ های زیر به فروش بگذارید;

۱. سایت‌ های آگهی‌ های آنلاین اینترنتی: می‌ توانید تلویزیون خود را در وبسایت‌ هایی همانند سمسارچی، شیپور یا دیوار بفروش بگذارید. اطلاعات لازم را درج نمایید  و توضیح دهید که تلویزیون شکسته هست. هم چنین سمساری خریدار تلویزیون شکسته دست دوم در تهران نیز گزینه مناسبی است.

۲. گروه‌ها و صفحات فروش ویژه در شبکه‌ های اجتماعی: در شبکه‌ های اجتماعی مختلف همانند تلگرام اینستاگرام و فیسبوک گروه‌ ها و صفحاتی هستند که مردم اقلام دست دوم را خرید و فروش می‌ کنند. می‌ توانید تلویزیون خود را در این محیط‌ ها معرفی نمایید.

۳. بازارچه‌های دست دوم: اگر در شهر یا منطقه‌ ای بازارچه‌ های دست دوم وجود دارد می‌ توانید به آنجا مراجعه داشته باشید و تلویزیون خودرا بفروش بگذارید.

۴. خریداران مستقیم: در پی خریداران مستقیم هم باشید. ممکن اسن کسانی در دوستان خانواده یا همسایگان شما علاقه‌ مند به تعمیرات و بازسازی تلویزیون شکسته باشند.

۵. کارگاه‌های تعمیرات تلویزیون: به برخی از کارگاه‌ های تعمیرات تلویزیون کارکرده در تهران مراجعه داشته باشید و بپرسید آیا علاقه ای بخرید تلویزیون شکسته دارند. آن ها شاید از قطعات داخلی آن استفاده کنند یا آنرا تعمیر کنند و دوباره بفروش بگذارند.

همچنین پیش از فروش تلویزیون شکسته‌ تان توصیه داریم به خرابی‌های آن توجه کنید و هر گونه اطلاعات مرتبط را به خریداران احتمالی اعلام کنید تا آن ها بتوانند تصمیم مناسبی بگیرند. همچنین به یاد داشته باشید که جهت  دور انداختن تلویزیون‌های قدیمی و زباله‌ های الکترونیکی محلی بایستی از محل مقامات محلی و منابع معتبر استفاده نمایید.

سمساری خریدار تلویزیون دست دوم در تهران

پس هم اکنون با بهترین سمساری خریدار تلویزیون شکسته دست دوم در تهران  در تماس باشید.

دلایل شکستن تلویزیون چیست؟

امروزه شکستن تلویزیون می‌ تواند به ععل مختلفی اتفاق بیفتد. در زیر تعدادی از اصلی‌ترین دلایل شکستن تلویزیون آورده ایم:

۱. ضربه‌ها و سانحه‌ها: ضربه‌ ها سقوط و سوانح مختلف می‌ توانند سبب شکستن قطعات داخلی تلویزیون شوند. به عنوان مثال، ضربه قوی به صفحه نمایش می‌ تواند باعث شکستن صفحه‌ی LCD یا OLED تلویزیون بشود.

۲. عیوب تولیدی: بعضی اوقات عیوب تولیدی در قطعات درونی و داخلی تلویزیون ممکن است بوجود آمده باشد که باعث شکستن آنها هم می‌ شود. این مشکلات شاید درطول زمان یا بدلیل استفاده کردن زیاد از حد از تلویزیون ظاهر بشوند.

۳. عدم نگهداری درست: نگهداری نامناسب یا استفاده نادرست از تلویزیون هم میتواند باعث شکستن آن بشود. بعنوان مثال اجازه ندادن به تلویزیون دست دوم برای تهویه مناسب قرار دادن آن در محیط‌های خیلی گرم یا سرد یااستفاده از آن در شرایط رطوبت بالا میتواند مشکلات عملکردی ایجاد نماید.

۴. خرابی قطعات الکترونیکی: لوازم الکترونیکی تلویزیون ممکن است بدلیل گذشت زمان کارکرد مکرر اجرای عملکرد های پیچیده و یا خرابی طبیعی دچار خرابی شوند که باعث شکستن تلویزیون می‌ شود.

۵. قطعات سوخته: برخی مواقع قطعات داخلی تلویزیون بدلیل سوختگی یا اتصالات برقی نادرست دچار خرابی و مشکل میشوند که سبب شکستن آن خواهد شد.

۶. مشکلات نرم‌ افزاری تلویزیون ها: مشکلات نرم‌ افزاری یا اشکال در سیستم‌ عامل تلویزیون ممکن است باعث نقص‌ ها و شکستن و صدمه عملکرد آن بشوند.

در نهایت توجه داشته باشین که مراقبت و نگهداری صحیح از تلویزیون پیشگیری از ضربه‌ ها و سانحه‌ها، و رعایت دستورالعمل‌ های تولیدکننده می‌ تواند به مدت زمان طولانی‌تر و بهتر عملکرد آنرا تضمین نماید. درصورت شکستن تلویزیون توصیه می باشد به تعمیر کار حرفه ای مراجعه نمایید و یا درصورت لزوم از خرید تلویزیون تازه اطمینان حاصل نمایید.

هم چنین می توانید برای فروش انواع تلویزیون به خریدار تلویزیون شکسته در تهران مراجعه داشته باشید.

برچسب ها: مرکز خرید تلویزیون خراب قیمت تلویزیون صفحه شکسته تلویزیون پنل شکسته دیوار قیمت تلویزیون پنل شکسته ال جی خریدار تلویزیون قدیمی قیمت تلویزیون پنل شکسته سامسونگ قیمت تلویزیون پنل شکسته سونی قیمت تلویزیون سوخته و خریدار در فردیس کرج 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *