سمسارچی خریدار انواع فرش قشقایی در استان تهران می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید. ما بهترین خریدار فرش قشقایی در تهران هستیم.

خریدار فرش قشقایی

فرش قشقایی چیست؟

فرش قشقایی یک نوع فرش دستباف ایرانی است که از روستاهای قشقایی در استان خراسان رضوی تولید می‌شود. این فرش‌ها با استفاده از نخ‌های طبیعی مانند پشم گوسفند و بز و با استفاده از رنگ‌های طبیعی تهیه می‌شوند.

شماره خریدار فرش قشقایی در تهران

تماس با ما: 09122725127

شرق تهران: 88409426

غرب تهران: 22712495

شمال تهران: 22244290

هم اکنون با سمسارچی یا خریدار فرش قشقایی در ارتباط باشید.

خریدار فرش قشقایی در تهران

مشخصات فرش قشقایی

فرش قشقایی بطور کلی دارای طرح‌ ها و الگو های مختلفی میباشد. در این فرش‌ ها از طرح‌های هندی، شهری، قرقیزی و طرح‌های محلی استفاده میگردد. طرح‌ های قشقایی معمولا شامل نقش‌ های هندی متنوع، گل‌ها، شاخه‌ها و میله‌ هایی با طرح هندی هستند.

یکی از مشخصات مهم فرش قشقایی کیفیت بافت زیاد و زیبایی ظاهری آن هست. این فرش‌ها با دقت بالا و با استفاده از تکنیک‌های بافت متفاوت، به صورت دستی تولید می‌شوند. علاوه بر زیبایی، فرش قشقایی دارای مقاومت و ماندگاری بالا هم می باشد.

هم اکنون با خریدار فرش قشقایی در تماس باشید تضمین 100%

فرش قشقایی به جهت طرح‌ ها و کیفیت بافت بالا یکی از انواع محبوب فرش‌های دستباف ایرانی است و در بازارهای داخلی و خارجی تقاضای بسیاری دارد.

سمساری آنلاین در تهران:

سمساری در تهرانسر

شماره سمساری در غرب تهران

سمساری در شرق تهران

سمساری در تجریش 

سمساری در اقدسیه

سمساری خریدار فرش قشقایی در تهران

اگر به دنبال یک سمساری منصف برای فروش انواع فرش از قبیل قشقایی، دستباف و ماشینی و… هستید پس هم اکنون با ما در تماس باشید. سمسارچی ( سمساری تهران ) بهترین خریدار فرش و لوازم نزل در تهران می باشد.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر هم اکنون با ما در تماس باشید.
تضمین 100% بهترین خریدار در سریع ترین زمان سمساری خریدار فرش قشقایی همراه شماست.

مشخصات خاص فرش قشقایی

فرش‌ های قشقایی با مشخصات خاصی که شناخته میشوند که از جمله آن‌ ها میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. رنگ‌: استفاده از رنگ‌ طبیعی و گرم که از مواد طبیعی همانند ریشه‌ پوست درختان و برگ‌ بدست می‌ آیند. رنگ‌ های قرمز، سبز، آبی، زرد و نارنجی در این نوع از فرش‌ ها بسیار پر کاربرد هستند.
  2. طرح‌: طرح‌ های انواع فرش قشقایی معمولا از نماد هایی هستند مثل حیوانات، گل‌ و آیکون‌ های طبیعی. هر یک از این طرح‌ ها معانی خاصی دارند و اغلب نمادی از خوش‌ شانسی، سلامتی و زندگی هستند.
  3. بافت: فرش‌ قشقایی معمولا با پشم خالص بافته میشوند و دارای بافتی نسبتا ضخیم و محکم هستند. این مدل فرش‌ ها بیشتر بصورت دستباف و با استفاده از دارهای سنتی بافته میشوند.
  4. دوام: با توجه به شرایط سخت کوچ‌نشینی، فرش‌های قشقایی بسیار مقاوم و بادوام هستند و میتوانند سالیان سال دوام بیاورند. دوان این فرش ها را اغلب سمساری خریدار فرش قشقایی چک می کند.
حتما بخوانید:   سمساری در خیابان رحمانی تهران

نقش فرش قشقایی در دکوراسیون مدرن

امروزه فرش قشقایی نه تنها در منازل سنتی بلکه در اماکن مدرن نیز استفاده میشود. با توجه به داشتن رنگ‌ گرم و طرح‌ های اصیل این فرش‌ ها میتوانند حسی از گرمی و صمیمیت را به هر فضایی ببخشند. استفاده کردن از فرش قشقایی در کنار مبلمان مدرن امروزی میتواند تضادی زیبا و چشم‌نواز ایجاد نماید که نشان‌ دهنده تلفیقی از سنت و مدرنیته میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید