سمساری در شمشیری

هم اکنون با بهترین خریدار وسایل منزل و شرکت در شمشیری تهران در تماس باشید. کارشناسان مجموعه سمسارچی در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

تماس با سمساری: 09122725127

شرق تهران: 88409426

غرب تهران: 22712495

شمال تهران: 22244290

سمساری در شمشیری

خدمات سمساری در شمشیری

  • سمساری فرش ماشینی و دستباف در تهران
  • خریدار انواع مبلمان و وسایل کارکرده
  • خریدار انوع یخچال و کولر گازی
  • خریدار انواع خرده لوازم انباری
  • خریدار وسایل برقی در شمشیری

سمساری خریدار لوازم دست دوم در شمشیری با بیشترین قیمت

سمساری خریدار لوازم دست دوم با بیشترین قیمت در ناحیه شمشیری افتخار دارد اطلاع‌ رسانی کند که هم‌اکنون آماده‌ خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌ باشد.

در صورتی که وسایل منزل خود را قصد دارید به فروش برسانید و برایتان مهم می باشد که از ارزش منصفانه و قیمت بیشتری برخوردار بشوید هم اکنون با ما تماس بگیرید. تیم متخصص و حرفه‌ای سمسارچی با دقت و دانش کافی ارزیابی کاملی از لوازم شما خواهد داشت و با بهترین پیشنهادات و بالاترین قیمت‌ ها، اقدام به خرید آن‌ ها خواهد نمود.

سمساری در قیطریه تهران

تعهد ما به انصاف، اعتماد و رضایت شماست. تجربه‌ معامله با سمساری ما، بهترین تجربه خرید و فروش خواهد بود. امتیاز ما از رضایت شماست و ما به دنبال برقراری رابطه‌ای پایدار و مطمئن با مشتریان خود هستیم.

سمساری در شمشیری

شماره تماس جهت هماهنگی و کسب اطلاعات تماس: [09122725127]

پیوسته به تجربه‌ی ما، اطمینان حاصل خواهید کرد که معامله‌ی شما بهترین ارزش و بهره را به شما خواهد داد.

معرفی خیابان شمشیری تهران

خیابان شمشیری، یکی از خیابان‌های معروف و مهم شهر تهران است که در محدوده مرکزی و شمالی شهر قرار دارد. این خیابان با تاریخچه‌ی طولانی و جایگاه تاریخی خود، از نقاط دیدنی و مهم تهران محسوب می‌شود.

سمساری در شمشیری نیز در همینجا فعال می باشد.

در ادامه به معرفی برخی از ویژگی‌های خیابان شمشیری پرداخته می‌شود:

  1. مکان جغرافیایی: خیابان شمشیری در محدوده مرکزی تهران واقع شده است. این خیابان از شمال به میدان بهارستان و از جنوب به میدان محمدیه می‌رسد و ارتباطات مستقیم با خیابان‌های اصلی مانند خیابان شهید بهشتی، خیابان ستارخان و… دارد.
  2. امکانات و خدمات: خیابان شمشیری دارای امکانات و خدمات متنوعی است که به راحتی می‌توان به آنها دسترسی داشت. فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها، مراکز خرید، بانک‌ها و ادارات مختلف از جمله خدماتی هستند که در این خیابان یافت می‌شوند. خدمات سمساری در شمشیری  نیز توسط سمسارچی در این ناحیه فعال است.
  3. تاریخچه‌ی تاریخی: خیابان شمشیری تاریخچه‌ی قدیمی و معماری جذابی دارد. ساختمان‌ها و بناهای با ارزش تاریخی در این خیابان قابل مشاهده هستند که شاهد تغییرات زمانی و فرهنگ شهر تهران می‌باشند.

با افتخار به خدمت‌رسانی به شما توسط معتبر ترین سمساری در شمشیری تهران.

حتما بخوانید:   شرکت گاسونیک

دیدگاهتان را بنویسید