سمساری در چیتگر تهران

خریدار وسایل دست دوم منزل و اداره با بیشترین قیمت و پرداخت آنی درب منزل توسط سمساری در چیتگر. جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید هم اکنون با سمسارچی در تماس باشید.

تماس با ما: 09122725127

شرق تهران: 88409426

غرب تهران: 22712495

شمال تهران: 22244290

سمساری در چیتگر

خریدار لوازم دست دوم در چیتگر

اکنون در شهر بزرگی همانند شهر تهران بسیاری از افراد به دنبال خرید لوازم خانگی دست دوم هستند تا بتوانند با پرداخت هزینه هایی کمتر لوازم مورد نیاز خود را تامین کنند. سمساری سمسارچی در چیتگر با ایجاد سهولت در خرید و فروش وسایل کاکرده شما در هر نقطه‌ای از شهر تهران که باشید آماده خدمات دهی به شما خواهد بود. اکنون شعبه‌ های ما در محله‌ های پاسداران، شریعتی و غرب تهران فعال می باشند.

بهترین خریدار تضمینی در تمام نقاط تهران با بیشترین قیمت و سریعترین زمان ممکن

خدمات سمساری در چیتگر

  • خریدار انواع فرش ماشینی و دستباف کارکرده در چیتگر
  • سمساری خریدار انواع مبلمان در چیتگر
  • خریدار انوع یخچال و کولر گازی
  • خریدار انواع خرده لوازم انباری
  • خریدار لوازم برقی و فلزی

سمساری در منطقه 17 تهران

سمساری در چیتگر

معرفی چیتگر تهران

چیتگر تهران یکی از مناطق معروف و پرجمعیت شهر تهران، پایتخت ایران میباشد. این منطقه در جنوب شرقی شهر جای گرفته است و  از جنوب به منطقه دولت‌ آباد و از غرب و شمال به منطقه جنت‌آباد محدود می‌شود. چیتگر یکی از نواحی معتبر و محبوب تهران برای زندگی خرید و تفریح است.

معماری متنوع و نوع زندگی در این ناحیه سبب شده تا چیتگر به یک منطقه خیلی محبوب برای تعداد زیادی از افراد با سلیقه‌ ها و نیازهای مختلف تبدیل شود. خیابان‌های پرتردد، مغازه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و فضاهای عمومی متنوع از مشخصات این منطقه میباشد که هر روزه تعداد بسیاری از مردم شهر به آنجا می‌ آیند تا از فضا های شاد و محیط زنده‌ی این منطقه بهره‌مند بشوند.

هم اکنون با امانت فروشی ، دست دوم فروشی یا سمساری در چیتگر در تماس باشید.

حتما بخوانید:   سمساری در شهرک دریا

دیدگاهتان را بنویسید