شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

بهترین برندهای لوازم خانگی خارجی

پست-ویژه-تصویر

معرفی بهترین برندهای لوازم خانگی خارجی

شاید به عنوان شخصی که قصد تهیه لوازم خانگی برای منزل را دارید یا تازه ازدواج کرده اید و می خواهید جهیزیه تهیه کنید از خودتان سوال کرده باشید که برترین برند های لوازم خانگی ایرانی و خارجی برای خرید لوازم خانگی کدام است؟

در دنیا برند های زیادی هستند که در هر زمینه ای، از طراحی کیف و کفش گرفته تا لوازم خانگی در حال فعالیت هستند و هر روز نیز به تعداد شان افزوده می شود.  در این بین به دلیل صادرات و وارداتی که بین کشور ها در حال انجام است این برند ها کشور به کشور چرخیده و جا پای خود را در بازار های جهانی سفت کرده اند.

برخی از آن ها برای خودشان غول بزرگی هستند و بازار را به سلطه خود در آورده اند. حتی کشورهایی که در هر زمینه ای خودکفا هستند نیز دارای محصولات وارداتی می باشند.

کشور ایران نیز از این دایره مستثنی نبوده و محصولات و برند های زیادی را در بازار لوازم خانگی خود جای داده است. در این بین نمی توان گفت که فلان برند از بقیه برند ها برتر است چرا که محصولات هر برند دارای نقاط قوت و ضعف می باشد.

حتی اگر در تولیداتش از ویژگی ها و طراحی های منحصر به فردی نیز بهره گرفته است باز هم نمی توان گفت که یک برند همه چیز تمام است چرا که شاید دلخواه یکی و مورد پسند دیگری نباشد.

درجه برتری یک برند را میزان نیاز، سلیقه و درصد رضایت مندی شما مشخص می کند. ما در این مقاله به معرفی تعدادی از برند های مطرح جهانی و شناخته شده بازار های ایران پرداخته ایم.

البته این به این معنی نیست که برند های مذکور بر سایر برند ها ارجعیت دارند. چرا که تمامی مارک ها دارای محصولاتی با کیفت بالا و ویژگی های منحصر به فرد هستند منتهی هدف مقاله ما، معروف ترین و شناخته ترین آن ها بوده است.

برند متنوع سامسونگ Samsung

بدون شک برند سامسونگ را که اکثراً آن را با گوشی های خوش دست و متنوعش می شناسند می توان جزو محبوب ترین و برترین برند لوازم خانگی خارجی در ایران دانست. این برند جهانی در سال 1938 در کره تأسیس شد. سامسونگ در زبان عامیانه کره ای به معنای 3 ستاره می باشد. Samsung در هر شاخه ای از صادرات فرآورده ‌های دریایی گرفته تا صنعت بیمه عمر و منسوجات فعالیت داشته است و اعتبارات زیادی را برای خود جمع آوری کرده است.

تقریباً در هر زمینه ای که بخواهید می توانید یکی از محصولات این برند را تهیه کنید. یکی از رقیبان سر سخت سامسونگ، برند معتبر اپل است که هر دو در تلاشند با عرضه گوشی های هوشمندی که یکی از یکی عالی تر هستند، دیگری را حذف کرده و جایگاهش را بگیرد.
1970 دهه ای بود که سامسونگ با تولید تلویزیون سیاه و سفید، لوازم خانگی را نیز به خط تولیداتش اضافه نمود و در این عرصه رشد زیادی داشت و افتخارات زیادی را برای خود ثبت نمود. تا جایی که در سال 2005 از دیدگاه Businessweek به عنوان برترین تولید کننده لوازم خانگی معرفی گردید.
محصولات ساخته شده این برند کره ای به دوام و عمر طولانی در کنار طراحی شیک و منحصر به فرد شهرت یافته اند. عده ای تلویزیون های LED و LCD به دلیل ظرافت و رزولوشن عالی و جارو برقی هایش را به دلیل بالا بودن قدرت مکششان، به عنوان بهترین محصولات سامسونگ عنوان کرده اند. بنابراین اگر به دنبال تغییر دکوراسیون خود هستید و به وسایل با کیفیت با طراحی خاص فکر می کنید حتماً به محصولات سامسونگ نگاهی بیاندازید.

برند بوش Bosch

پیشینه بوش: رابرت بوش در سال 1886 شرکت بوش Bosch را در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس کرد و از آن سال در زمینه تولید و خدمات الکترونیک و مکانیک لوازم خانگی و صنعتی فعال است. برند بوش از سال‌های دور در ایران شناخته شده بود و حالا در سال‌های دهه 1390 با تحریم‌های جدی کشورمان، هم‌چنان لوازم خانگی برقی بوش، سرسپرده‌های خاص خود را دارد زیرا عمر این محصولات بالاست و با‌کیفیت خوب از زمان چیدن جهیزیه تا جهازبرون دختر یا عروس‌تان برای شما کار می‌کنند.
چرا بوش معروف است؟ شرکت بوش از سال 1933 خط تولید لوازم خانگی‌اش را با تولید یخچال افتتاح کرد و در سال 1958 اولین ماشن لباس‌شویی تمام اتوماتیک‌اش را ساخت.
بهترین‌های بوش: لباس‌شویی و ظرف‌‌شویی‌های بوش به اصطلاح مرگ ندارند.
به بوش اعتماد کنیم؟ بله زیرا همیشه شعار آقای بوش این بود: «ترجیح می‌دهم سرمایه ام را از دست بدم تا اعتماد شما را» و در این چند دهه اعتماد بسیاری از مردم دنیا به این برند لوازم خانگی، جلب شده است.

شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری در شهید عراقی

برند Whirlpool

برند Whirlpool، تولید کننده آمریکایی در زمینه لوازم خانگی، دارای شماره 1 در لیست ده مارک برتر لوازم آشپزخانه در این مقاله از فروشگاه ژینال است. دفتر مرکزی آن در Benton Charter Township، میشیگان، ایالات متحده است. Whirpool معتبرترین مارک لوازم خانگی و آشپزخانه در جهان است که دارای درجه اطمینان 4.04٪ در سال 2020 است. از نظر بسیاری، Whirlpool به دلیل تماس های کم با دفتر پشتیبانی، بهترین مارک لوازم آشپزخانه در جهان است. البته که سودآوری زیاد این شرکت نیز، از دلایل دیگر جایگاه آن است. درآمد سال گذشته Whirlpool از 21.25 میلیارد دلار فراتر رفت و این شرکت در حال حاضر 9 مرکز تولید جداگانه در شهرها و ایالات مختلف را شامل می شود.

برندجنرال الکتریک

شرکت جنرال الکتریک یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در شهر نیویورک تشکیل شده و مقر اصلی آن در بوستون است. این شرکت علاوه بر لوازم آشپزخانه خانگی، در زمینه هواپیمایی، مراقبت های بهداشتی، برق، انرژی های تجدید پذیر، صنعت دیجیتال، تولید افزودنی، سرمایه و سرمایه گذاری خطرپذیر و روشنایی، نیز فعالیت می کند. محصولات GE دارای رتبه بندی بالاترین رتبه در لوازم آشپزخانه در این لیست با امتیاز 5.7٪ هستند. درآمد GE در سال گذشته از 121.61 میلیارد دلار فراتر رفت، و این دومین پردرآمدترین برند در لیست مارک های برتر لوازم خانگی در سال 2020 است.

برند ال‌ جی LG

یکی دیگر از برند های خوب خارجی لوازم خانگی که توانسته در میان ایرانیان محبوبیت زیادی کسب کند ال جی است. LG در اصل یک برند کره ای است که فعالیت خود را با تولیدات الکترونیکی در سال 1958 با نام گلد استار و گلد ات شروع نمود و بعد ها نام خود را به ال جی امروزی تغییر داد. اولین محصول این کمپانی کره ای، تلویزیون های سیاه و سفید بودند که زمینه ارتقای بعدی این برند را فراهم نمودند.
امروزه تلوزیون های ال جی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با وضوح خود، تصاویر واقعی را مهمان خانه های بسیاری کرده اند. نه تنها محصولات برند ال جی دارای دوام و عمر طولانی هستند بلکه از نظر قیمت نیز در مقایسه با دو برند بوش و سامسونگ، در سطع پایین تری قرار دارند. همین ویژگی باعث محبوبیت و تقاضای بیشتر این برند شده است.
برخی عقیده دارند که این تفاوت قیمت به دلیل بالا بودن کیفیت محصولات بوش نسبت به LG است اگر چه تولیدات ال جی نیز بسیار مرغوب و با دوام هستند. معروف ترین محصول ال جی، ماشین لباسشویی آن است که این نتیجه، مطابق یک نظر سنجی بدست آمده است. در این نظر سنجی کیفیت و رضایت مصرف کننده، ملاک قرار داده شده بود.

برند دوو الکترونیک

باز هم برندی دیگر از کره که توانسته خود را در دل قشر زیادی جا کند. اما چیزی که دانستنش خالی از لطف نیست این است که این برند با بزرگ ترین برند لوازم خانگی ایران در حال همکاری است.
همین مسئله سبب شده که ایرانیان متعصب نیز پای این برند را به خانه های خود بکشانند. محصولات دوو الکترونیک در سطح بالایی از کیفیت تولید و به دست مشتری می رسند تا جایی که مطابق آمار، درصد خرابی های ثبت شده از این برند در طبقه بسیار پایینی قرار دارد.
بارزترین ویژگی محصولات دوو الکترونیک قیمت مناسب در کنار کیفیت عالی است. به گونه ای که آن را به مارک پر طرفداری برای نو عروسانی که به دنبال تکمیل جهیزیه خود هستند، تبدیل کرده است.

برند سونی:

سونی یکی دیگر از برند های قدیمی خارجی، اما خوش آوازه و محبوب در زمینه تولید لوازم خانگی است که توانسته بخش زیادی از بازار ایران را به تسخیر خود در بیاورد. معمولاً تلویزیون های سونی در خاطر بیشتر ما ایرانیان حضوری پر رنگ دارند. چرا که با داشتن ساختار زیبا و بدنه ای فلزی، نمایی متفاوت تر از نمونه های دیگر را به رخ می کشیدند.

ظاهر شیک و مدرن مشخصه تمامی محصولات برند SONY می باشد. بنابراین اگر نسبت به ظاهر لوازم خانگی خود وسواس دارید کافی است نگاهی به محصولات سونی بیاندازید. لازم به ذکر است که محصولات مارک سونی دارای قیمت مقطوع و مناسبی نیز می باشند.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در نازی آباد | خریدار لوازم خانگی دست دوم در نازی آباد

شماره تماس سمساری در لواسان تهران

سمساری یخچال دست دوم در تهران

سمساری در شهرک اکباتان – خریدار لوازم خانگی دست دوم در شهرک اکباتان

سمساری در خیابان نواب تهران

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید