home سمساری تاریخچه تاسیس شرکت دوو؟

تاریخچه تاسیس شرکت دوو؟

تاریخچه تاسیس شرکت دوو؟

مروری بر برند دوو:
دوو شرکت لوازم خانگی که در تاریخ ۲۲ مارس ۱۹۶۷ توسط کیم وو چونگ، در شهر سئول تاسیس شد. نام شرکت دوو از دو بخش (Dae) که در زبان کره‌ای، به معنی عالی و (woo) که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده است.
تا پیش از بحران مالی آسیا در سال ۱۹۹۷، ،دومین شرکت بزرگ در کشور کره جنوبی شرکت دوو، پس از هیوندای است. شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی گروپ نیز، در رتبه‌های سوم و چهارم قرار داشتتند. شرکت دوو دارای بیش از ۲۰ شرکت تابعه و زیرمجموعه بود، که بعضی از آنها امروزه به عنوان شرکت‌های مستقل، در زمینه‌های مختلف صنعتی، فعالیت می کنند.
شرکت دوو الکترونیک یکی از شرکت های اقماری گروه دوو به شمار می آید. دهه ۹۰ به عنوان دهه حضور پر قدرت محصولات لوازم خانگی دوو در بازارهای بین المللی یاد می شود.
دوو در حال حاضر، افزون در اختیار داشتن کارخانه های بزرگ تولیدی در کره جنوبی دارای سایت های تولیدی پیشرفته در گستره جهان و کشورهای مختلف از جمله مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی،چین، ویتنام و … می باشد که خود نشان از قدرت رقابتی برند و محصولات دوو الکترونیک در گستره جهان دارد.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

خریدار وسایل صوتی و تصویری در تهران

سمساری در نیاوران

سمساری در سیدخندان

سمساری در منطقه 1

سمساری در قیطریه تهران

در جمهوری اسلامی ایران نیز، گروه صنعتی انتخاب با سابقه چندین ساله به عنوان بزرگترین و پرافتخارترین مجموعه در زمینه تولید انواع لوازم خانگی ، با اصل دانستن مقوله اشتغال و تولید ملی با شرکت های بزرگ دنیا ارتباط دو سویه، مؤثر و مفید برقرار کرده که یکی از بارزترین این ارتباطات، تعامل مجموعه گروه صنعتی انتخاب و شرکت دونگبو کره جنوبی به عنوان مالک شرکت دوو الکترونیک است که این ارتباط نه به صورت واردات صرف از کره به ایران، بلکه یک ارتباط دو طرفه با محوریت دانش، تولید و رشد اقتصادی بوده است.

 

محصولات دوو

از بهترین لوازم تولید شده  این برند یخچال و ماشین لباس شویی این شرکت است.که این دو محصول  از این برند  در ایران طرفداران  بسیاری دارد.

نمایندگی تعمیرات دوو (Daewoo) شرکت دوو شرکتی فعال در عرصه تولیدات لوازم خانگی است که آرم تجاری اش تبدیل به یکی از بهترین ها در این زمینه شده است. این شرکت و کارخانه تولید این محصولات در کشور کره فعالیت دارد، کیفیت این محصولات به حدی بالاست که فروش آن را به فروشی جهانی مبدل کرده است. یکی از شاخصه های تولیدات دوو بهره گیری از بهترین و کامل ترین لوازم برای ساخت و طراحی دوو است که هم سخت افزار و هم نرم افزار درچجه یکی را برای این محصولات فراهم آورده است. محصولات این برند به دلیل کیفیت بالا و قیمت رقابتی بسیار مناسب توانسته به یکی از برندهای خوش فروش و پرطرفدار در ایران تبدیل شود. شما می توانید لوازم خانگی مورد نیاز خود را از این برند در فروشگاه برگ و باد مشاهد و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید