شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

محصولات آدمیران

پست-ویژه-تصویر

محصولات آدمیران

محصولات آدمیرال، خلاقیت در طراحی، علم مهندسی و تکنولوژی روز فرمول موفقیت اوست.

ادمیران با پشتوانه سالها تجربه, خلاقیت و نوآوری متخصصین خود در صنعت کشور, از سال 1375 فعالیت خود را در زمینه تولید کابین دوش آغاز نموده است. شرکت آدمیرال محصولات خود را شامل کابین دوش در تمام ابعاد با قطعات ترک, زیر دوشی با برند admiral تولید مینماید.

 یخچال فریزر های ادمیرال ساخت کشور آمریکا می باشد. این یخچال فریزر که معمولا در مدل های ۱۸ و ۲۰ فوت تولید می شود طراحی زیبا و کاربر پسندی دارد . یخچال فریزر ادمیرال در سال های اخیر در بازار لوازم خانگی ایران بسیار کم شده است اما این به علت بی کیفیتی یا عدم تمایل مصرف کنندگان به خرید این محصول نیست . یخچال ادمیرال دارای سیستم عیب هوشمند است که بر روی هر یخچالی یافت نمی شود. این سیستم هوشمند می تواند به صورت اتوماتیک مشکلات یخچال را برطرف نماید و هزینه تعمیرات و نگهداری این محصول را به شدت کاهش دهد.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری بلوار فردوس

سمساری در گیشا

سمساری بلوار مرزداران

سمساری در میدان انقلاب

سمساری در خیابان لاله زار

هم اكنون برند لوازم خانگی ادمیرال به سرعت در حوزه لوازم خانگی شامل: ساید بای ساید، لباسشویی، ظرفشویی، مایکروفر، جارو برقی و کولر گازی، به عنوان يكي از مارك‌هاي برتر و با کیفیت در ايران مي‌باشد که با در نظرداشتن اصل مشتری مداری و به بكار گرفتن سيستم‌های مديريت یکپارچه، پايه‌های تولید پيوسته و پایدار را مستحكم‌تر نموده است.

برند لوازم خانگی ادمیرال موفق شده است با استفاده از مدرن‌ترين فناوری‌هاي روز جهان محصولاتی با کیفیت و البته با قیمت‌های مناسب به بازار عرضه كند که این مسئله موجب شده تا سهم بالایی را در صنعت فروش لوازم خانگي كسب كند.

لوازم خانگی ادميرال علاوه بر اينكه در ايران داراي مراکز فروش بسيار و متعدد مي‌باشد داراي نمایندگی تعمیرات ادميرال با پشتیبانی مناسب و همیشه در دسترس هم مي‌باشد.

محصولات وان و جکوزی آدمیرال با شاسی استیل و موتور ترک می باشد و تمام محصولات با گارانتی عرضه میشود.

جمع بندی

محصولات آدمیرال (Admiral) در طرح ها و مدل های متنوع ,زیبا و بی نظیر و مطابق با تکنولوژی روز جهان و استاندارد های بین المللی تولید شده و با تاکید بر افزایش کیفیت و دوام با قیمت های مناسب, آسایش و زیبایی را به خانه های شما هدیه می دهد. این شرکت با هدف جلب رضایت مشتریان و با تامین نیازها و سلایق بروز مصرف کنندگان, با استفاده از مواد اولیه مناسب و با به کارگیری طرح ها و تکنولوژی های جدید تولیدی کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش خود را تضمین می نماید.

شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری در نیروی هوایی تهران تماس: 09122725127

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید