home سمساری مروری بر تایخچه شرکت پارس خزر

مروری بر تایخچه شرکت پارس خزر

گذشته برند پارس خزر

شرکت پارس خزر از معتبر ترین و بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی و محصولات برقی ساخت ایران میباشد. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۴۷ آغاز و محصولات خود را به بازار عرضه نموده است. در آغاز پارس خزر  با همکاری کارخانه ی توشیبا فعالیت خود را در گیلان تحت عنوان پارس توشیبا آغاز کرد  اما پس از چند سال همکاری مشارکتی محصولات خود را تحت عنوان برند رسمی پارس خزر و سایا در ۲۴ گروه و ۲۳۳ محصول تولید و به بازار عرضه کرد که با توجه به کیفیت خوب این برند به عنوان برند محبوب داخلی، در تمامی گروه محصولات، اولویت انتخاب خریداران جهیزیه و لوازم برقی آشپزخانه از جمله؛ نوشیدنی ساز های گرم و سرد، پخت و پز، آماده سازی غذا و… میباشد.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در خیابان بهشتی

سمساری در منیریه

سمساری در منیریه

سمساری در شهرک غرب

سمساری در اندرزگو

علت اینکه پارس خزر بخریم چیست؟

پارس خزر علاوه براینکه در تمامی شهرهای ایران نمایندگی فروش دارد در امر صادرات نیز بسیار موفق بوده است بطوریکه پلوپز صادراتی پارس خزر، مصرف کنندگان زیادی را به خود جذب کرده است زیرا در تولید این محصول همواره کیفیت طبخ برنج ایرانی و ته دیگ ناب آن در نظر گرفته شده است که در آماده سازی و پخت برنج تاثیر فوق العاده ای دارد و همین قابلیت، موجب استقبال بی نظیری از این محصول در بازارهای خارجی شده است.

محصولات عالی پارس خزر کدام اند؟

چرخ گوشت پارس خزر: انسان برای سهولت و تنوع در امر آشپزی به وسیله ای برای قطعه قطعه کردن گوشت نیاز دارد؛ بنابراین برای خرید چرخ گوشتباید ویژگی هایی از قبیل سرعت و قدرت چرخ کنندگی بر حسب دقیقه، ولتاژ و قدرت موتور برحسب دقیقه و هم چنین جنس بدنه توجه کرد چراکه مجموع این ویژگی ها در تعیین سطح کیفیت چرخ گوشت کارامد و باکیفیت ضروری میباشد. پارس خزر با خط تولید چندین مدل چرخ گوشت باکیفیت در رنج قیمت های متفاوت انتخاب را برای کاربران خود راحت تر نموده است.

جارو برقی پارس  خزر:جارو برقی های پارس خزر دارای موتوری قدرتمند با توان مصرفی و مدل و طراحی های مدرن و متفاوتی به بازار عرضه میشوند. یکی از مدل های بسیار کارامد این برند جارو برقی عصایی بوده که استفاده از این محصول برای افرادی که از درد دیسک کمر یا دیسک گردن رنج میبرند بسیار کاربردی میباشد. لازم به ذکر است که هریک از مدل های دیگر این برند هم دارای ویژگی هایی چون لوله خرطوم تلسکوپی یا روکش کنفی، سیستم تصفیه هوا و… میباشند که با توجه به نیاز خود میتوانید مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

اتو بخار پارس خزر: برای صاف کردن چین و چروک لباس هایتان و ظاهری آراسته و مرتب تر احساس نیازبه یک اتو در هر منزلی احساس می شود. اولین اتوی تولید شده، حدود ۷ کیلوگرم وزن داشت که استفاده از آن مشکلاتی را به همراه داشت. اما به مرور زمان با پیشرفت تکنولوژی جهت سهولت در استفاده، انواع مدل های بروز و متفاوتی با وزن کم به بازار عرضه شدند که شرکت پارس خزر هم با پیروی از نیاز مشتریان خود، از قافله ی تکنولوژی عقب نمانده و چندین مدل اتو را با ویژگی های کاربردی تولید و روانه ی بازار نموده است. برای  خرید اتوبخارکاربردی باید ویژگی هایی از قبیل میزان بخاردهی برحسب دقیقه توجه کنید به علاوه بهتر است که دارای سیستم ضد رسوب نیز باشد چراکه در غیر اینصورت با چندین بار استفاده ی مداوم مخزن آن رسوب گرفته و عملکرد آن مختل خواهد شد.

شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری در خیابان دردشت

ترازوی آشپزخانه: امروزه با توجه به تنوع در آشپزی و طبخ انواع غذاهای خارجی و کیک و شیرینی نیاز به یک وسیله برای اندازه گیری معیار دقیق مواد مورد نیازتان استفاده از یک ترازوی اشپزخانه را واجب کرده است که در اینصورت نتیجه ی کارتان دقیق تر و رضایت بخش تر از حالت معمولی خواهد بود.

آبمیوه گیری پارس خزر: همه ی ما به این موضوع که با مصرف میوه و آبمیوه سلامت جسمی خواهیم داشت آگاهیم. بنابراین قضیه، با تهیه ی یک آبمیوه گیری ایده آل میتوانید هر زمانی که بخواهید برای خود یا کودکانتان یا جهت پذیرایی در مهمانی و… آبمیوه ی مورد نظر خود را تهیه کرده و میل نمایید. چنانکه با گرم شدن هوا نیز، بدن به آب بیشتری نیاز دارد، با تهیه ی آبمیوه گیری های پارس خزر میتوانید از سلامت خود و عزیزانتان بیشتر مراقبت کنید و آبمیوه های سالم و طبیعی را در منزل خود تهیه نمایید.

گوشت کوب برقی پارس خزر: برای تهیه ی انواع پوره و یا سوپ های رستورانی و مارمالاد و… به گوشت کوب برقی کارامد و باکیفیت نیاز دارید که تمام مواد یکدست با هم کوبیده و ترکیب شوند.گوشت کوب برقی پارس خزر انتخاب خوبی خواهد بود.

آون توستر سایا(پارس خزر): درحال حاظر با توجه به کوچک تر شدن مساحت منازل و استفاده از گازهای صفحه ای، عدم گازهای فر ضرورت استفاده از آون توستر را ایجاد کرده که در مقایسه با گاز فر فضای کمتری را اشغال میکند و در مقابل، کارایی فر را هم دارد. با توجه به تعداد افراد خانواده یتان میتوانید آون توستر مد نظر خود را با ظرفیت معین انتخاب و خرید کنید. از آون توستر هم مانند فر میتوانید برای پختن انواع کیک، شیرینی،  پیتزا و… استفاده کنید. به طور معمول این محصولات دارای دو قفسه، تایمر، قابلیت گریل کردن مواد غذایی، سینی و توری جهت کباب کردن گوشت میباشند.

علاوه بر محصولات مذکور، این برند دارای محصولات دیگری نیز اعم از انواع خردکن، چای ساز کباب پز و… نیز مناسب با هر سلیقه ای میباشد. این شرکت محصولات عرضه شده ی خود را به مدت ۲۴ ماه گارانتی میکند که در صورت هرگونه آسیبی میتوانید از خدمات پس از فروش آن بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید