home سمساری معرفی برند امرسان

معرفی برند امرسان

تارخچه امرسان

شرکت امرسان در سال 1360 تاسیس شد. این شرکت در این سال توسط یک جوان تحصیلکرده و موفق به نام حسین فتاحی تاسیس شد.این شرکت در ابتدا تولیدات خود را با یخچال فریزر آغاز نمودند و در طول 6 سال موفق شدند، یخچال فریزرهای بسیار با کیفیتی را تولید و در اختیار هم میهنان ایرانی نماید. این تولیدات به زودی به یکی از محبوب ترین برند های مورد استفاده در منازل و توسط خانواده ها گردید. از همان سال ها این شرکت با هدف جا گرفتن در قلب ایرانیان، تولیدات خود را به بازار عرضه می نمود.

درسال 1366،امرسان خط تولید یخچال فریزر 16 را راه اندازی نمود. این یخچال فریزر با طراحی جدید و دقیقا مطابق با نیازهای آن روزهای مردم ایران طراحی شده بود که در مدت کوتاهی به پرفروش ترین و محبوب ترین یخچال فریزر در تمام ایران شد. از همین سال ها بود که این شرکت دیگر تبدیل به یک برند محبوب و بهترین برند یخچال فریزر در ایران گردید.

در حال حاضر این شرکت در شهرک صنعتی عباس آباد با حدود 150000 مترمربع فضای تولید و بررسی کیفیت قرار گرفته و هنوز هم به عنوان بهترین و محبوب ترین برند تولید لوازم خانگی به فعالیت خود ادامه می دهد. پشتوانه اصلی این شرکت مشتریان دائمی و همیشگی آنها هستند.

کارخانه تولید لوازم خانگی امرسان از زمان تاسیس یک برند محبوب و معروف در برندهای تولید لوازم خانگی بوده است که از همان ابتدا با رسالت تولید با کیفیت ترین لوازم خانگی برای ایرانیان پا به عرصه تولید آنها گذاشته است. شرکت امرسان از همان ابتدا کیفیت تولید و خدمات پس از فروش و توجه به نیازهای مشتریان را سرلوحه تولیدات خود نموده است و هیچ گاه کیفیت را فدای هزینه نکرده است تا بتواند جای خود را در خانه های گرم و صمیمی ایرانیان پیدا نماید.

افتخارات امرسان

شرکت امرسان در طول سال های فعالیت خود با هدف تولید با کیفیت ترین محصولات برای شما عزیزان همیشه در حال پیشبرد فعالیت های خود در این مسیر بوده است. بزرگترین افتخار شرکت که برهمگان ثابت شده است، محبوبیت و رضایت مشتریان در طول این سال ها از محصولات این شرکت بوده است. اما در این مسیر دشوار تبدیل شده به بهترین برند لوازم خانگی، این شرکت افتخارات زیادی را نیز کسب کرده است.

تولید یخچال فریزر 16 فوت این شرکت در سال 1368 که با یک طح بسیار خاص و منحصر به فرد انجام شده بود، به پرفروش ترین یخچال فریزر برند ایرانی در نوع خود گردید.

در سال 1371 نیز تولید یخچال فریزر 20 فوت این شرکت دوباره در نزد هم وطنان ایرانی به مقام پرفروش ترین برند ایرانی دست یافت و بار دیگر شرکت را به بهترین برند ایرانی تبدیل نمود.

طراحی فریزر 5 فوت شرکت در سال 1381-1382 موفق به دریافت لوح طرح برتر از مرکز توسعه صادرات و فرهنگستان هنر گردید.

شرکت امرسان انواع مختلف یخچال فریزر را تولید می کند که شامل محصولات زیر است:

  • یخچال
  • یخچال فریزر فریزر در پایین
  • یخچال فریزر فریزر در بالا
  • یخچال فریزر دو قلو
  • یخچال فریزر ساید بای ساید
  • فریزر

 

شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری در خیابان فردوسی تهران

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در منطقه 1

سمساری در قیطریه تهران

سمساری در ستارخان

 سمساری در ولیعصر

سمساری در خیابان فاطمی

 

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید