home سمساری مبل دست دوم کجا بفروشیم؟

مبل دست دوم کجا بفروشیم؟

سمساری میرداماد به عنوان خریدار مبل دست دوم یکی از مجموعه های معتبر و فعال در استان تهران است. در صورتی که به دلیل تغییرات دکوراسیون، مهاجرت و هر عامل دیگری، قصد فروش مبلمان خود را دارید، سمسارچی این خدمات را به صورت دور پا با استعلام قیمت در اختیار شما قرار می دهد. عده ای هستند که در فضاهای کوچک زندگی می کنند و نیاز به مبل هایی دارند که به اندازه کافی جمع و جور باشد تا در اتاق نشیمن آنها جا شود. از طرف دیگر، افرادی با خانواده های پرجمعیت هستند که یک مبل بزرگ را برای اتاق خانوادگی خود ترجیح می دهند.

البته تمامی این موارد ممکن است به مرور زمان به ذهن افراد برسد. عده ای نیز پس از مدتی ترجیح می دهند که تغییرات زیادی در خانه خود ایجاد کنند. یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد این تغییرات دکوراسیون، فروش مبل دست دوم و خرید یک مبل جدید و جذاب است. خریدار مبل دست دوم البته باید قیمت مناسبی را برای شما در نظر بگیرد. در غیر این صورت قطعا دوست ندارید که یکی از بخش های مهم خانه خود را به فروش برسانید.

خریدار انواع مبل دست دوم

به هر حال همیشه دغدغه فروش لوازم دست دوم وجود دارد و برخی هرچقدر هم سمساری ها را زیر و رو می کنند، نمی توانند یک مرکز منصف در این حوزه پیدا کنند. فراموش نکنید که تمامی مراکزی که تحت عنوان سمساری میرداماد فعالیت می کنند معتبر و مجاز نیستند. بخصوص این که فضای اینترنت این قابلیت را در اختیار همه قرار داده است که یک سمساری آنلاین ایجاد کنند.

مبل های دست دوم در دسته بندی های مختلف قرار می گیرند که البته سمسارچی همه آن ها را به عنوان یک مرکز معتبر سمساری میرداماد خریداری می کند. مزیت مهمی که این فروشگاه دارد این است که قیمت ها کارشناسی شده و با دقت فوق العاده بالا مشخص می گردد. متاسفانه بسیاری از سمساری ها از هیچ اصولی برای این موضوع پیروی نمی کنند و این مشکل عمده است.

مبل کلاسیک دست دوم

در صورتی که قصد فروش مبلمان دست دوم خانه و محل کار خود را دارید، مدل های کلاسیک یکی از پرفروش ترین و بهترین گزینه ها هستند. بهره گیری از یک طراحی همیشگی و روتین باعث شده است که در دسته بندی مناسب ترین ها برای خانواده های ایرانی قرار گرفته و در بازار فروش خوبی را نیز کسب کند. سمساری میرداماد مرکز خریدار مبل دست دوم است.

  • مناسب ترین قیمت برای مبلمان
  • بهره گیری از متد استاندارد و تخصصی برای بررسی و قیمت گذاری
  • امکان فروش مدل های مختلف از جمله کلاسیک، استیل و…

از جمله مهم ترین مزیت ها و ویژگی های این مجموعه است.

مبل مدرن قرون وسطی

مبل های مدرن قرون وسطی بین سال های 1930 و 1970 وارد طراحی شدند. این روزها دوباره بازگشته است و اینجاست که بماند. همه چیز در مورد طراحی مینیمالیستی است که در سبک های مختلف ارائه می شود. ویژگی این نوع مبل ها سادگی، کاربردی بودن و ظرافت است.

تاریخچه آن را می توان به باهاوس در آلمان و دیگر سبک های محبوب اروپایی بازیابی کرد. با مهاجرت آلمانی ها به آمریکا پس از جنگ جهانی دوم، سبک باهاوس به بخشی از فرهنگ آمریکایی تبدیل شد. چنین مبلمان‌های اواسط قرن دارای خطوط تمیز، طرح‌های براق بودند و در مواد غیر سنتی و سنتی مانند پارچه مخملی، پشم یا وینیل تولید می‌شدند. مبل های مدرن اواسط قرن به رنگ های متضاد سیاه و سفید و رنگ های خنثی تا سرد در الگوهای هندسی ساده رنگ می شدند.

مبل فوتون دست دوم

فوتون ها ترکیبی از تخت و مبل هستند که پشت آن تا می شود یا به سمت پایین رها می شود تا یک فضای خواب صاف ایجاد کند که بالشتک است.

انواع مبل چسترفیلد دست دوم

چسترفیلد یک طرح سنتی و صد البته جذاب از انواع مبل است که تصور می شود در قرن هجدهم به وجود آمده باشد. بازوهای رول شده بلندی دارد که ارتفاعی شبیه به پشت دارند، شبیه به یک ساختار فوق العاده هیجان انگیز که می تواند ظاهر خانه شما را تغییر دهد. البته در صورتی که می خواهید اقدام به فروش مبل دست دوم خود کنید، در حال حاضر این سمساری خریدار آن خواهد بود. از دیگر ویژگی هایی که در این مبل وجود دارد می توان به فرم و ظاهر آن اشاره کرد. دارای قسمت پشتی پرزدار و گاهی اوقات نمای سر ناخن است. ظاهری کلاسیک دارد و در طراحی سنتی به خوبی کار می کند، اما به خوبی با طراحی مدرن ترکیب می شود.

مبل سکشنال دست دو

مبل های سکشنال یک انتخاب محبوب هستند. آنها معمولاً به دو یا سه “بخش” تقسیم می شوند که به یکدیگر متصل می شوند تا یک کل را ایجاد کنند. در حالی که بسیاری از سکشن های سنتی L شکل با قسمت صندلی و صندلی راحتی هستند، سبک های مختلفی برای انتخاب وجود دارد.

بسته به نیاز شما، بخش هایی وجود دارد که در صورت نیاز، مبل راحتی یا مبل تخت خواب را شامل می شود. به‌علاوه، اکنون بخش‌های قابل تنظیم در دسترس هستند، بنابراین می‌توانید با انتخاب و انتخاب هر قطعه، دقیقاً تا بالشتک‌های صندلی و پشت، تصمیم بگیرید که چه سبک مبل برای خانه خود می‌خواهید.

مبل شزل لانژ

یکی دیگر از مدل های مبل، شزل است. شزلون یک صندلی بلند است که برای افراد در نظر گرفته شده است تا بتوانند پاهای خود را هنگام نشستن بالا بیاورند. اغلب اوقات، یک صندلی در کنار یک مبل سکشنال یا استاندارد قرار داده می شود. می‌توانید مبل‌هایی تهیه کنید که از یک طرف به تخت می‌چسبد و شکل L خوبی به آن می‌دهد. البته نمی توان آن را به طور کلی در دسته بندی مبلمان قرار داد. اما مسئله مهمی که باید به یاد داشته باشید.

کاناپه گرد

انتخاب اثاثه منزل به هر حال بر اساس وسواس انجام می شود یا لوازم داخلی می تواند یک مبل را کم و بیش رسمی کند. یک کاناپه گرد دارای فرمی است که هم از نظر فرم پشتی و هم از نظر صندلی گرد است. مانند تمام طرح‌های مبلمان گرد، مبل گرد در دهه‌های 1960 و 1970 روی کار آمد. درست مانند کاناپه‌های منحنی پشتی، کاناپه‌های گرد نیز ظاهر و احساسی جذاب دارند. آنها هر سبک طراحی را ارتقا می دهند، اما با طراحی مدرن و امروزی بهترین کار را دارند.

افراد گاهی ترجیح می دهند که در مبلمان خانه خود تغییراتی ایجاد کنند. به همین منوال به سراغ مراکز خریدار مبل دست دوم می روند. این فروشنده ها چند مشکل بزرگ دارند، اول این که قیمت منطقی اعلام نمی کنند. دوم این که خود خریدار مبل شما نیستند و ترجیح می دهند که آن را برای فروش در سمساری خود بگذارند که مشتری پیدا شده و در نهایت پول نقد به شما پرداخت کنند.

البته بهانه این سمساری ها در مورد خرید کالا نیز زیاد است. اگر نمی خواهید درگیر این مشکلات شوید، سمساری میرداماد خدمات ویژه خود را به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته در اختیارتان قرار می دهد که جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید از فرم تماس استفاده کنید.

سمساری آنلاین تهران بهترین خریدار لوازم دست دوم در تهران

مبل های مدولار

سمساری میرداماد مدل های نوین و جدید مبل را نیز خریداری می کند. یکی از مزیت های مهم این سمساری این است که به هیچ عنوان محدودیتی در خرید و فروش انواع لوازم کوچک و بزرگ خانه ندارد.

یکی از محبوب ترین انواع مبل هایی که در سال های اخیر در دسترس قرار گرفته، مبل های مدولار هستند. مبل های مدولار در تکه های جداگانه تولید می شوند که می توان آنها را کنار هم قرار داد و یک مبل کامل ایجاد کرد. بر خلاف مبل‌های سکشنال که معمولاً 1 تا 3 قطعه بزرگ را ترکیب می‌کنند، مبل‌های مدولار در تکه‌های جداگانه تولید می‌شوند که می‌توان آنها را به هر شکلی که دوست دارید کنار هم قرار داد.

علاوه بر این، از آنجا که مبل های مدولار قابل تنظیم هستند، برای فضاهای بزرگ و کوچک مناسب هستند زیرا می توانند متناسب با هر فضایی که نیاز دارید طراحی شوند.

کاناپه پشتی منحنی

کاناپه هایی با پشتی گرد تا همین اواخر کمتر مورد توجه بوده اند.

یک کاناپه منحنی پشتی دارای پشتی است که به شکل دایره ای از پشت به جلوی مبل خمیده می شود. این طرح پشتی خمیده در دهه‌های 1960 و 1970 پس از شکل‌های یدکی و مستطیلی مبل‌های اواسط قرن رایج شد. این سبک مبل به خوبی کار می کند تا حس رمانتیسم و نرمی را به هر اتاق اضافه کند. در بازار مدل های مختلفی از این کاناپه ها عرضه می شوند که هر کدام یک سری ویژگی ها، قابلیت ها و البته مزیت ها دارند.

کاناپه کابریولی دست دوم

مبل کابریولی به دلیل انحناها و جزئیات ظاهری رسمی تر و شلوغ تر دارد و البته به شکل ویژه می توان از آن در کاناپه کابریولی سبکی متمایز است که در قرن هجدهم به وجود آمد. این نام از یک کابریولت که یک کالسکه فرانسوی بود گرفته شده است. این یک کالسکه تک اسبی با صندلی به شکل این نسخه از کاناپه بود. نسخه های کلاسیک این مبل دارای چوب در امتداد پشت و کناره های مبل است. نسخه های مدرن دارای بالشتک در امتداد بازوها هستند.

مبل دیوان دست دو

فروشندگان روند قیمت گذاری انواع مبلمان دست دوم را بر اساس متریال ساخت، بافت پارچه و الیاف مورد نیاز و همین طور نوع تراش و برش و یا مبنت کاری مشخص می کنند. قطعا نمی توان رنج مشخصی را برای آن در نظر گرفت. به همین منوال هیچ اصول خاصی برای قیمت گذاری مبل در این وضعیت وجود ندارد.

به نوع مبل بدون پشتی، دیوان می گویند که به همین دلیل باید آن را کنار دیوار قرار دهید تا بتوانید در آنجا کوسن هایی بچینید تا پشتی راحت داشته باشید. طراحی یک دیوان، قرار دادن آن را به مکان های خاصی محدود می کند، اما در مورد قرار دادن بالش ها، تطبیق پذیری کاملی را ارائه می دهد.

خرید و فروش مبل دست دو

مبل های دست دو چند مزیت مهم دارند، اول این که خیلی راحت می توان آن ها را اصلاح کرد. در واقع اگر می خواهید یک مبل قدیمی خریداری کنید، تا حد زیادی قابلیت بازسازی خواهد داشت. مبل دست دوم یک انتخاب فوق العاده برای فروشگاه ها، بوتیک ها، مغازه ها، مشاور املاک و ادارات محسوب می شود. هیچ اصراری وجود ندارد که مبل دست نو را از بازار خریداری کنید.

در واقع اگر مبل دست دوم شما کمی طراوت و تازگی داشته باشد، می توانید تغییرات کلیدی و مهمی در آن برقرار کرده و به عنوان یک مبل نو استفاده کنید. مسئله کلیدی و مهمی که باید به یاد داشته باشید این است که خریدار مبل دست دوم، رکن مهم قیمت گذاری را بر مبنای مدت زمان استفاده شما و این که مبل تا چه حد از لحاظ ظاهری تازه است مشخص می کند. پس تمیز بودن مبل و سلامت فیزیکی بافت چوب آن اهمیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید