home سمساری سمساری در شهران

سمساری در شهران

سمساری در شهران تهران

تماس: 09122725127

خدمات سمساری در شهران

خدمات سمسارچی شامل:

  • خریداری انواع فرش دستباف و دست دوم در شهران
  • خریداری انواع یخچال دست دوم
  • خریدار انواع لباسشویی
  • خریدار انواع لوازم انباری و…

بهترین سمساری در شهران

خریدار لوازم خانگی دست دوم در شهران

لوازم دست دوم را به راحتی بفروشید

در حال حاظر در شهر بزرگی مانند شهر تهران بیشتر افراد به دنبال خرید لوازم خانگی دست دوم هستند تا بتوانند با پرداخت هزینه هایی کمتر لوازم مورد نیاز خود را تامین کنند. سمساری سمسارچی در شهران با ایجاد سهولت در خرید و فروش لوازم دست دوم منازل و یا سازمان‌ها در هر نقطه‌ای از شهر تهران که باشید آماده خدمات دهی به شما خواهد بود. اکنون شعبه‌های ما در محله‌های شهران پاسداران، شریعتی و غرب تهران فعال میباشند.

خدمات سمساری در شهران

  • خریدار انواع فرش ماشینی و دستباف کارکرده در شهران
  • خریدار انواع مبلمان در شهران
  • خریدار انوع یخچال و کولر گازی
  • خریدار انواع خرده لوازم انباری
  • خریدار وسایل برقی منزل

خریدار انواع کالاهای دست دوم و کارکرده در شهران

بهترین سمساری در شهران(خریدار انواع کالاهای دست دوم و کارکرده در شهران)

اما معنی سمساری چیست؟ سمساری مکانی است که در آن کالاهای دست‌دوم به خرید و فروش می‌رسند. پاون شاپ نوعی از سمساری در برخی کشورهای عمدتاً غربی است که در قبال دریافت کالا به صورت امانت، پول نقد در اختیار شخص می‌گذارند.

مهمترین مزیت های سمساری در شهران چیست؟

دلایل انتخاب سمساری در شهران ، سمسارچی :

  • صرفه جویی در وقت
  • با بالاترین و بهترین قیمت کالای شما را خریداری می کنیم
  • سریع ترین زمان پاسخگویی نسبت به دیگران
  • دسترسی آسان
  • نزدیک به شما
  • کیفیت

 

ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5

معرفی شهران

شهران محله‌ای در شمال باختر تهران، پایتخت ایران است و در منطقه ۵ شهرداری تهران جای دارد. بوستان جنگلی کوهسار در شمال‌غربی این محله و در دامنه جنوبی رشته کوه البرز جای دارد و به همین دلیل شهران از خوش آب‌وهواترین مناطق غرب تهران به‌شمار می‌رود. در ادامه این مقاله از سمساری در شهران همراه ما باشید.

بزرگراه نیایش (که از شرق در خیابان ولیعصر پایان می‌پذیرد)، بزرگراه ایران پارس (آبشناسان)، بزرگراه شهید باکری و همچنین بزرگراه همت از مسیرهای اصلی ارتباطی منطقه شهران و مرکز شهر تهران می‌باشند. این محله بخش شرقی محله کن می‌باشد. شهران از شرق به محله جنت آباد از غرب به محله کن از شمال به کوه‌های دامنه البرز و پارک جنگلی کوهسار و از جنوب به محله شهر زیبا محدود می‌شود. بلندی‌های شمال شهران به دلیل دارا بودن پیست و محوطه‌ای باز همراه با وزش ملایم و دائمی باد جای مناسبی برای علاقه‌مندان ورزش‌های هوایی (گلایدر و…) و همچنین موتورسواری شده‌است. این محله در دوره‌های قدیم با توجه به اینکه نزدیک آب قنات محله کن بود، به «آب‌پیک» آوازه یافته بود اما سپس نام آن به شهران که نام یکی از بزرگان سرزمین ایران در دوران یزدگرد سوم بود، تغییر یافت.

آدرس سمساری در شهران تهران – بهترین سمساری در شهران

پس از دهه ۱۳۵۰ جمعیت شهران دچار افزایش شد. گسترش مناسب امکانات آموزشی، فرهنگی، ترابری، خرید و گردشگری در محله نیز باعث افزایش جمعیت آن در سال‌های گذشته شده‌است.

آدرس سمساری در شهران تهران – بهترین سمساری در شهران

روش خرید و فروش جنس دست دوم در سمساری شهران تهران

هنگامی که اجناس قدیمی برای فروش دارید و سریعا احتیاج به پول نقد دارید ، می توانید به روش اینترنتی به نزدیکترین سمساری  محل زندگی  خود اطلاع بدهید . شما می توانید اینکار را به روش آنلاین انجام دهید. در حالیکه به فروش به روش  آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید ،  فروش به صورت محلی شما را از پرداخت هزینه و کلیه مشکلات مرتبط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در بعضی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید ، داشتن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری کند .

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در شهران تهران مراجعه نمایید.

چگونه به سمساری سمسارچی در شهران تهران اعتماد کنیم؟

فروختن وسایل به سمساری سمسارچی همیشه قابل اعتمادتر بوده تا خود شما بخواهید آن اجناس را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

سمساری سمسارچی با توجه به اعتباری که دارند اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر هستند. از سمتی به جهت داشتن مشتری برای فروش آنها در سریع ترین زمان ممکن وسایل را می خرند و به دست خریداران تازه می رسانند. افزون بر این سمساری های معتبر دارای وبسایت و یا مغازه می باشند که خود نشان دهنده اعتبار آنها می باشد.

سمساری در شهران

آشنایی با تاریخچه سمساری

  • سمسار یعنی شغل همه‌فن‌حریف‌ها
  • سمسار فردی است که مهارت آن به آشنایی با یک وسیله خاص محدود نمی‌شود.
  • سمساران همیشه با تمام لوازم منزل و اداره آشنایی دارند همه مارک‌ها را می‌شناسند و به خوبی از ارزش واقعی اجناس مطلع‌اند، به خریدوفروش این اجناس می‌پردازد.

البته نوع سمساری های ایرانی با سمساری های دیگر کشور ها فرق دارد. برای مثال «پاون شاپ» نوعی از سمساری در بعضی از کشورهای عمدتاً غربی است که در قبال دریافت کالا به صورت امانت، پول نقد به عنوان وام مدت دار در اختیار شخص می‌گذارند.
در خرید و فروش کالای دست دوم در شهر باید مجوز وجود داشته باشد در غیر اینصورت این نوع خرید و فروش غیرقانونی تلقی شده و پیگرد قانونی دارد.در سمساری فقط افرادی که دارای مجوز هستند می توانند کار کنند. این مجوز که با مجوز کسب و کار شناخته می شود پس از پرداخت هزینه مورد نیاز انطباق با مقررات توسط دفتر شهرداری صادر می شود.
همچنین یک سری مدارک نیز باید به اداره پلیس تحویل داده شود تا ثبت شود.تقریبا میتوان گفت کلیه اشخاص میتوانند شغل سمساری را انجام دهند و کالاهای دسته دوم مردم را خرید و فروش کنند اما برای اشخاصی که این دست کالاهارا میخرند یا میفروشند قوانین متفاوتی وجود دارد.کالا ی دست دوم ،کالایی است که قبلاً کسی مالک آن بوده و مورد استفاده قرار گرفته است و یا توسط فرد دیگری فرسوده شده و تازگی ندارد . شخصی که  در داخل شهر ، کار تجارت کالاهای دست‌دوم را انجام دهد غیرقانونی است فقط افراد دارای مجوز مجاز به انجام این کار هستند .

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در توانیر

شماره تماس سمساری در قلهک

سمساری در خیابان بهبودی تهران

سمساری در خیابان نبرد تهران

سمساری در خیابان نظام اباد

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید