home سمساری راهنمای خرید مبل مناسب و شیک

راهنمای خرید مبل مناسب و شیک

مبلمان جزو وسایل اصلی خانه میباشد که دکوراسیون پذیرایی و نشیمن را تشکیل میگردد، مبلمان علاوه بر زیبا و مدرن بودن می بایست راحت و استاندارد هم باشد.اگر قصد خرید مبل جدید دارید بهتر است نکاتی را که به شما میگوییم را رعایت کنید تا در آینده از خریدتان پشیمان نشوید.

انتخاب مبلمان بر اساس اندازه خانه

فهرست محتوا نمایش

قبل از خرید مبلمان فضای نشیمن خانه را در نظر داشته باشید و با توجه به آن انتخاب کنید، اگر نشیمن بزرگی دارید دست تان در انتخاب مبل باز میباشد و میتوانید هر مدلی که میپسندید را  انتخاب کنید اما اگر نشیمن تان کوچک است می بایست مبل های جمع و جور را انتخاب کنید.

مناسب ترین پارچه برای مبل و رنگ آن

دیگر نکات مهم در انتخاب مبل راحتی، پارچه مبلی آن می باشد. وقتی صحبت از زیبایی مبل می‌شود، نخستین چیزی که به چشم مشتری می‌آید پارچه آن مبل است.  پارچه مبل راحتی می بایست آنقدر با کیفیت باشد که پس از شستشو و یا نور خورشید خوردن، تغییر رنگ ندهد و مثل روز اول تمیز و خوش رنگ بماند. همچنین در فصل گرم و سرد سال نباید باعث تعریق شود و یا سردی هوا را به خود جذب کند.

شعبه های فعال سمسارچی:   فروش یخچال دست دوم بلومبرگ در تهران

محکم بودن مبل را تست کنید

مبلی را که انتخاب می نمایید نباید خیلی سنگین باشد اما سبک بودن بیشتر از اندازه هم نشانه خوبی نمی باشد؛ مبلمان بسیار سبک نشان می دهند که در ساخت آن از مواد اولیه بی کیفیت و چوب ارزان استفاده شده است. برای امتحان آن یک طرف مبل را بلند کنید و آرام تکان دهید؛ اگر احساس ضعیف بودن یا لق زدن داشت آن را نخرید. فریم داخلی مبلمان اهمیت زیادی دارد، قابهای چوبی مناسب ترین انتخاب برای بدنه مبلمان حساب می شود، فریم و قاب فلزی هم برای این منظور مناسب است ولی جا به جایی مبلمان را با چالش مواجه خواهد کرد.

خدمات سمساری در تهران:

بودجه خود را برای خرید مبل مشخص کنید

مشتریان عاقل اول یک بودجه مناسب برای خرید در نظر می‌گیرند و با توجه به آن مبل مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند. در ابتدا تمام بودجه خود را تخمین بزنید و بعد ببینید که برای هر مبل تا چه مقدار می‌توانید هزینه بنمایید. شاید بخواهید برای خرید یک میز با کیفیت و مناسب که قرار است برای چندین سال از آن استفاده کنید هزینه بیشتری را پرداخت کنید و برای یک میز بازی کودک که به سرعت غیر قابل استفاده می‌شود، هزینه کمتری را در نظر گرفته باشید.

مبل راحتی بخریم یا استیل؟

معمولا مبل‌ها به دو گروه راحتی و استیل طبقه‌بندی می‌شوند. مبل‌های راحتی باید تمام پارچه باشند و چوب یا فلزی در بدنه اصلی و رویی آنها به کار نرفته باشد. مبل‌های راحتی دسته‌های پهن و پایه و پشتی  کوتاه‌تری نسبت به مبل‌های استیل دارند. مبل‌های استیل، کمی رسمی‌تر و ترکیبی از چوب و پارچه هستند. پشتی این مبل‌ها، کاملا صاف و مقداری بلند است و پایه‌های بلند آنها نیز اجازه نشست و برخاست آسان تر را به مهمان‌ها می‌دهد. اگر قرار است برای استفاده شخصی و راحتی خودتان مبلمان خرید کنید بهتر است سراغ انواع راحتی آن بروید ولی اگر خانه شما فضای کافی برای گذاشتن ۲ دست مبلمان را دارد، بهتر است یک ست کامل استیل برای وقتی که مهمان دارید تهیه کنید و یک نیم‌ست راحتی نیز برای خودتان بخرید.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در منطقه 10 ده تهران 

سمساری در خیابان جی تهران

سمساری در خیابان جیحون تهران

خریدار لوازم اداری و شرکت در تهران

سمساری در نازی آباد | خریدار لوازم خانگی دست دوم در نازی آباد

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید