home سمساری خریدار مبل دست دوم از سمساری غرب تهران

خریدار مبل دست دوم از سمساری غرب تهران

خریدار مبل دست دوم از سمساری غرب تهران

سمساری غرب تهران در حال حاضر مرکز خرید مبل دست دوم در بازار کشور است؛ در صورتی که می خواهید مبل های خود را تعویض کنید، قصد مهاجرت دارید، می خواهید به سراغ مدل های متنوعی که در بازار هستند بروید یا اصلا صرفا قصد تغییر دیزاین خانه خود را دارید، سمساری ها معمول ترین گزینه برای فروش اقلام و انواع لوازم خانه هستند. یکی از کلیدی ترین نکاتی که باید در مورد فروش مبل دست دوم بدانید قیمت گذاری است.

مجموعه ها و سمساری های خریدار مبل، در چند مورد به شما امکان تعیین قیمت می دهند: مبل از چه متریالی ساخته شده است؟ آیا مبل دارای پارگی، زدگی و… است؟ آیا می توان گفت که مبل در حد نو است یا سالها کار کرده و دوام و حالت معمول خود را از دست داده؟ سمساری غرب تهران در حال حاضر یکی از حرفه ای ترین مجموعه ها در زمینه قیمت گذاری انواع مبل های دست دوم در تهران است.

عوامل موثر بر قیمت مبل دست دوم

عواملی که بر قیمت مبل دست دوم تاثیر می گذارند را بررسی می کنیم. البته که سمساری غرب تهران نیز از این فاکتورها تاثیر می گذارد و در روند قیمت گذاری خود، تمام آن ها را در نظر می گیرد:

متریال

متریال مبل یکی از کلیدی ترین و مهم ترین ارکان تعیین قیمت آن است، شاید در یک مبل از چوب مشابه با مبل دیگر استفاده شده باشد، اما این که آیا بافت چوب مقاومت خوبی در مقابل خوردگی، شکستگی و… دارد موضوع کلیدی، اساسی و مهم است که باید به آن توجه داشته باشید.

کیفیت ساخت

بعد از متریال مورد استفاده در ساخت مبل، مراکز خرید مبل دست دوم، به مشخصات ساخت و کیفیت آن اهمیت می دهند. این کیفیت یعنی این که مبل ها در دو طرف ساختار قرینه داشته باشند، همین طور استحکام آن ها بر مبنای نحوه پیوند زدن بخش های مختلف با هم بررسی می شود و البته به این عوامل، کیفیت چسب و میخ و پانچ مورد استفاده را نیز اضافه کنید.

حاشیه سود

قطعا حاشیه سود یک سمسار و فروشنده، کسی که قصد فروش مبل را دارد نیز جز عوامل کلیدی به حساب می آید؛ شما می توانید یک مبل را از تولیدی با قیمت کم تری خریداری کنید، اما وقتی واسط فروش مبل بیشتر می شود، حتی در مورد خرید مبل دست دوم نیز همه چیز تغییر می کند.

نوع بافت و ساختار رویه

البته که همه چیز صرفا به جنس چوب مورد استفاده در مبل بستگی ندارد، عواملی مانند منبت کاری، جنس رویه، استفاده از یک پارچه خاص، چند لایه بودن، ساختارضد آب و… از جمله ارکانی هستند که در مورد قیمت مبل، همه چیز را می توانند تغییر دهند. در واقع مسئله قیمت گذاری روی مبل دست دوم و نمونه های نو بسیار پیچیده است و باید توسط فرد آشنا به این حوزه انجام گردد.

فروش انواع مبل های دست دوم در بازار

مبل های دست دوم در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. خریدار مبل نخست بررسی می کند که آیا مبل شما کاناپه، کلاسیک، استیل، سلطنتی و یا نوع خاصی است؟ به همین ترتیب اولین رکن قیمت گذاری مشخص می گردد؛ پس از آن یکی دیگر از کلیدی ترین موارد، کیفیت ساخت و البته مشخصه ها و تعداد ست مبل است. ست مبل ها می تواند متغیر باشد.

مبل های کلاسیک دست دو

مبل‌های سنتی اولویت را به کاردستی‌های ظریف، جزئیات تزئینی گسترده و معمولاً نمایان‌کردن سیلوئت‌های منحنی و مجلل دارند. بازوهای رول شده، دکمه های عمیق، حاشیه ها، منگوله ها و سایر اشکال تزئینی، قاب های چوبی کنده کاری شده، دامن های چوبی شکل، پاها و پاها و پارچه های استادانه ای مانند کلم برود، چین و ملیله تنها بخشی از ویژگی های مبل های سنتی است.

خریدار مبل دست دوم پارچه ای

مبل خود را با پارچه هایی از جمله پلی استر، مخمل، کتان، نایلون، ابریشم و غیره طراحی کنید. این به شما انعطاف پذیری و این امکان را می دهد که با تغییر پارچه، انواع ست مبل ها را امتحان کنید. بیشتر از مدل‌های معمولی مبل، می‌توانید روی جنس مبل تمرکز کنید تا در راحتی تفاوت ایجاد کنید.

مبل چستر فیلد دست دو

مبل چسترفیلد یکی از نمادین ترین شکل های مبل و یک طرح مبل رسمی محبوب است. طراحی زیبای مبل که قدمت آن به قرن هجدهم برمی‌گردد، دارای پشتی نسبتاً پایین و رول شده است که تا بازوها ادامه می‌یابد و ظاهری یکنواخت، بالشتک‌های صندلی چاق و دکمه‌های عمیق ایجاد می‌کند. مدل های چسترفیلد نیز در ایران بازار فروش خوبی دارند.

ست مبل چرم

اگر به مد شیک و مواد براق برای ست مبل علاقه دارید، چرم را امتحان کنید، که به عنوان چرم مصنوعی یا چرم مصنوعی نیز شناخته می شود. این نوع ست مبل ها را برای یک اتاق نشیمن کوچک بیاورید زیرا مقرون به صرفه، شیک و نگهداری آسان هستند. همچنین ست های مبل چرمی به راحتی تمیز می شوند. سمساری غرب تهران در حال حاضر خریدار انواع مبل های چرمی دست دوم است.

با این حال، این بدان معنا نیست که شما آزاد هستید که غذا را روی مبل ببرید. سعی کنید نریزید زیرا در دراز مدت اثری از خود به جا می گذارد. اما به طور کلی، بله، نگهداری از این مدل های مبل آسان است و طول عمر بالایی دارند. همچنین می توانید این نوع کاناپه ها را به صورت صندلی راحتی یا صندلی کلاسیک نیز انتخاب کنید!

مبل رول بازویی انگلیسی

در صورتی که مایل به فروش مبل کلاسیک خانه خود هستید، باید نخست در مورد نحوه قیمت گذاری و این که نمونه نوی آن در بازار با چه قیمتی عرضه می شود اطلاعات کاملی داشته باشید. مبل های بازویی انگلیسی دست دوم البته در بازار ایران فروش خیلی خوبی ندارند، مدل های کلاسیک و انواع سری های راحتی در سمساری غرب تهران یکی از گزینه های متداول هستند.

یک مبل کلاسیک که امروزه به اندازه 200 سال پیش محبوب شده است، مبل رول آرم انگلیسی دارای بازوهای رول شده کم پشت، صندلی عمیق و پشتی محکم به آرامی است، اگرچه برخی از طرح ها ممکن است بالشتک های پشتی شل داشته باشند.

مبل های چوبی دست دو

به طور سنتی، در خانه های ایرانی، سبک مبل های چوبی طرح های غالب هستند. یعنی قاب و بدنه البته چوبی است. و صندلی‌ها می‌توانند هر چیزی به انتخاب شما باشند. بنابراین، به طور معمول، صندلی دارای طراحی ارگونومیک که از چوب ساخته شده اند یکی از بهترین انتخاب های عرضه شده در بازار خواهند بود که می توانید آن ها را با قیمت های مختلف از رنج خیلی گران تا ارزان خریداری کنید. سمساری های خریدار مبل دست دوم، به مبل های چوبی بهای زیادی می دهند؛ البته این طرح ها در حال حاضر پرفروش ترین نمونه ها هستند و از مشتقات آن ها، انواع مبل های دیگر تولید می گردد.

همانطور که از نام آن پیداست، چوب ماده غالب در این انواع ست مبل است. محکم، قابل اعتماد و براق است. انواع ست مبل های چوبی سنتی هستند و می توانند برای سال ها به عنوان بخشی از خانه و خاطرات شما زندگی کنند.

قیمت مبل L ال دست دوم

مبل های ال یا گوشه فضای بیشتری را ایجاد می‌کنند و مسیر اصلی اتاق نشیمن را آزاد می‌کنند. خانواده های بزرگتر و فضاهای کوچک یک سناریوی رایج در خانه های هندی است. و مبل گوشه ای بهترین گزینه برای اسکان خانواده های بزرگتر خواهد بود. همچنین، این سبک یک ست مبل برای اتاق نشیمن کوچک است و یک گزینه عالی برای آزاد کردن فضای بیشتری برای راه رفتن است.

به این ترتیب می‌توانید از بقیه فضا برای فضای پا، میزهای قهوه‌خوری یا حتی قطعات منحصربه‌فرد استفاده کنید. همچنین، صندلی‌های گوشه ایده‌های طراحی عالی برای فضای نشیمن هستند، زیرا به شما امکان می‌دهند که از فضای خود به صورت بهینه استفاده کنید؛ از طرفی از جمله کلیدی ترین و مهم ترین مزیت هایی که در مورد خرید مبل دست دوم ال وجود دارد این است که بازسازی آن آسان است. اگر صاحب مبل ال هستید می توانید با توجه به طراحی امروزی خانه ها، آن را با قیمت مناسب به فروش برسانید.

خریدار مبل راحتی دست دوم

یکی دیگر از مدل هایی که بازار فروش خوبی در سمساری غرب تهران دارند تحت عنوان مبل راحتی شناخته می شوند؛ این مبل ها یک پای ثابت در آپارتمان ها محسوب می شوند؛ ویژگی های فوق العاده ای دارند و در نهایت از هر نظر، گزینه ای منطقی تر محسوب می شوند. در صورتی که به دنبال یک مرکز خرید مبل دست دوم هستید، در حال حاضر سمسارچی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد. مبل های راحتی دست دوم یکی از دسته بندی های پرتقاضا در سمساری ها هستند.

مردم بیشتر از مبل‌های راحتی برای فضایی آرام استفاده می‌کنند که به شما کمک می‌کند آرامش و استراحت داشته باشید. این نوع کاناپه ها ترکیبی از ست مبل و صندلی راحتی هستند. این ست مبل سالنی دارای طرحی است که به شما کمک می کند در غرق شوید و استرس را از بین ببرید. دارای تکیه گاه بالشتکی و یک زیرپایی بلند برای کشش پاهای شما نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید