home سمساری خریدار کابینت آشپزخانه در سمساری

خریدار کابینت آشپزخانه در سمساری

( توجه داشته باشید که مجموعه سمسارچی صرفا خریدار کابینت فلزی در تهران است )

در صورتی که مایل به تعویض کابینت دست دوم خانه و یا محل کار خود هستید، می خواهید دیزاین محیط آشپزخانه را تغییر دهید یا فکر می کنید که کابینت شما دمده شده است، می توانید آن را به مراکز فروش و سمساری ها تحویل دهید. در ازای آن مبلغ خرید کابینت را دریافت کرده و سپس کابینت جدیدی بخرید؛ اما به طبع دوست ندارید که کابینت دست دوم شما با قیمت کم تری خریداری شود. در چنین شرایطی، سمساری سمسارچی یکی از مراکز معتبر و فعال در این زمینه است. اگر ساکن تهران هستید، کافی است با ما تماس بگیرید، کابینت شما را با مناسب ترین قیمت خریداری خواهیم کرد.

( توجه داشته باشید که مجموعه سمسارچی صرفا خریدار کابینت فلزی در تهران است )

از طرفی اگر نیاز به خرید کابینت دست دوم برای خانه و یا ساختمان اداری و آشپزخانه دارید، می توانید از خدمات فروش ما استفاده کنید. مزیت ویژه سمساری سمسارچی در مورد فروش کابینت دست دوم آشپزخانه این است که منصفانه ترین قیمت را در اختیار شما قرار می دهد. نیازی به بررسی های بیشتر نیست، ما دقیقا قیمت گذاری روی کابینت دست دوم شما را انجام می دهیم و از این معامله رازی خواهید بود.

قبل از اینکه تصمیم نهایی را در مورد خرید کابینت آشپزخانه دست دوم به جای کابینت جدید بگیرید، باید مواردی را در نظر بگیرید. مانند هر عنصر دیگری از بازسازی آشپزخانه، ابتدا تحقیق کنید و برنامه اقدام خود را آماده کنید. این به محدود کردن هرگونه شگفتی مهم کمک می کند و به طور بالقوه به حفظ کیف پول شما کمک می کند.

بهترین سمساری خریدار کابینت دست دوم

این فروش و خرید از دو جهت به نفع مشتری خواهد بود. کسانی که می خواهند کابینت دست دوی آشپزخانه خود را به فروش برسانند، کسانی که می خواهند کابینت دست دوم خریداری کنند. مجموعه سمساری سمسارچی در تمامی این موارد خدمات ویژه ای را ارائه می دهد.

تعویض کابینت آشپزخانه عامل مهمی در هزینه بازسازی آشپزخانه است، بنابراین اگر بودجه نگران کننده است، ارزش آن را دارد که هر فرصتی را برای صرفه جویی در هزینه در نظر بگیرید. در حالی که خرید کابینت آشپزخانه دست دوم ممکن است اولین ایده ای نباشد که مردم هنگام برنامه ریزی برای بازسازی دارند، اما می تواند به همان اندازه در دستیابی به هدف نهایی زیباسازی خانه شما موثر باشد. در اینجا راهنمای کامل شما برای خرید کابینت آشپزخانه دست دوم برای کمک به صرفه جویی در هزینه است.

خریدار لوازم خانگی آکبند و نو

روش های قیمت گذاری کابینت دست دوم

قیمت گذاری برای فروش کابینت دست دوم بر اساس بررسی ارکان مختلف انجام می پذیرد؛ نخستین موضوع، جنس کابینت خواهد بود. کابینت ها از چوب، ممبران، ام دی اف و… ساخته می شوند، گاهی ممکن است ترکیباتی از نئوپان نیز درون خود داشته باشند. از یک روی دیگر، تعداد کابینت ها، طبقات و همین طور داشتن کانتر یا نداشتن کابینت روی زمین و … نیز مطرح است.

همین طور وقتی صحبت از فروش کابینت دست دو و استوک می شود، خط و خش، شکل ظاهری و همین طور فرم و نوع طراحی کابینت ها نیز تاثیرگذار خواهد بود. یعنی درست مانند خرید کابینت نو، این مسائل باید توسط سمساری مورد بررسی قرار بگیرد. در غیر این صورت به طبع قیمت گذاری منطقی نخواهد بود. در درجه اول:

  • قیمت کابینت نو با همان متریال و ساختار مشابه مورد بررسی قرار می گیرد.
  • قیمت کابینت های چوبی در مدل های مختلف با هم متفاوت است، باید به جزئیات دقت کرد.
  • ظاهر کابینت دست دوم اثر زیادی روی مقوله قیمت می گذارد.
حتما بخوانید:   نکات مهم برای خرید فرش کارکرده

خرید کابینت دست دوم در تهران

تفاوتی ندارد که قصد خرید کابینت نو و یا دست دوم را دارید، یا حتی به عنوان فروشنده وارد سمساری شریعتی می شوید؛ قطعا انتظار ندارید که هزینه زیادی بابت کابینت دست دوم پرداخت کنید؛ از یک روی دیگر منطقی نخواهد بود که در مورد فروش کابینت دست دوم خود، به سراغ سمساری های ناشناخته بروید که هیچ اصولی برای قیمت گذاری ندارند و صرفا با بررسی ظاهر، یک نرخ به شما می دهند.

فقط به این دلیل که پول پس انداز می کنید به این معنی نیست که باید به کمتر راضی باشید. این بدان معنی است که شما باید نقص ها را بررسی کنید. و اگر کابینت های آشپزخانه دست دوم ساخته شده از چوب سخت را پیدا کردید، مطمئن شوید که تاب خوردگی یا پوسیدگی کمی در آن وجود ندارد. همچنین مراقب لکه های عمده ای باشید که به سختی از بین می روند یا رنگ می کنند. در حالت ایده آل، شما می خواهید یک مجموعه کامل از کابینت های مستعمل را به جای اختلاط و تطبیق از چندین منبع، برای نصب بدون درز تهیه کنید.

کابینت دست دو آسیب دیده

اکثر کابینت های آشپزخانه دست دومی که پیدا می کنید به نوعی ممکن است آسیب می بینند. اینکه این آسیب تراشه را تحت تاثیر قرار داده یا قطعات ترک خورده، لکه یا لکه باشد بستگی دارد. مبلمان و کابینت ها پروسه قیمت گذاری سختی دارند، ضمن این که از هر نوعی که می  خرید مطمئناً نیاز به تعمیر دارند، اما وقتی به دنبال کابینت آشپزخانه دست دوم می گردید، از کابینت هایی که آسیب جدی دارند دوری کنید، مگر اینکه مطمئن باشید می توانید آن ها را برگردانید.

لکه های عمقی روی کابینت ها

فاکتور کلیدی و مهم دیگر در مورد خرید کابینت دست دوم و یا فروش آن، توجه به لکه هایی است که به مرور زمان روی بافت چوب ایجاد شده است، گاه به صورت باد کردگی و گاه به صورت پف خودش را نمایان می کند. در تمام این شرایط، می توان گفت که قیمت کابینت دست دوم شما کم تر می شود.

زنگ زدگی

در کابینت های گالوانیزه و فلزی که بیشتر در بازار دست دوم دیده می شوند، مسئله فلزی بودن و یا ساختار و رنگ گالوانیزه، نوع بافت و متریال آلیاژ فلز و… اهمیت ویژه ای در مسئله قیمت گذاری دارد. بسته به این که کابینت در چه سالی تولید شده، ممکن است رنگ آمیزی گردیده باشد. در این صورت به طبع قیمت آن کم تر خواهد شد. اساسا هم قیمت کابینت فلزی دست دوم از دیگر نمونه ها کم تر است. کابینت های فلزی هزینه نگه داری بیشتری دارند و تقریبا پس از گذشت یک یا دو سال، نیاز به رنگ آمیزی دارند.

خریدار ماشین ظرفشویی دست دوم

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید