شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

فروش لوازم برقی کافی شاپ در سمساری میرداماد

پست-ویژه-تصویر

مراکزی به عنوان خریدار لوازم برقی کافی شاپ تحت سمساری ها فعالیت می کنند که سمسارچی یکی از معتبر ترین آن ها به شمار می آید. در این مجموعه که البته با نام سمساری میرداماد نیز شناخته می شود، شما امکان فروش اقلام قهوه ساز، اسپرسو ساز، دستگاه رست قهوه و همین طور انواع تجهیزات الکترونیکی دیگر را نیز خواهید داشت. عده زیادی هستند که به دلیل تغییر شغل ترجیح می دهند که لوازم کافی شاپ خود را به فروش برسانند.

از همه چیزهایی که برای تجهیز کافی شاپ خود برای روز افتتاحیه خریداری می کنید، تجهیزات قهوه، اسپرسو و نوشیدنی از همه مهمتر هستند. این موارد مستقیماً با کیفیت نوشیدنی‌هایی که ارائه می‌کنید و توانایی شما در ارائه سریع آنها به مشتریان مرتبط است.

علاوه بر این، برخی از این لوازم به شما این امکان را می‌دهند که منوی خود را به گونه‌ای گسترش دهید که نوشیدنی‌های غیرقهوه‌ای زیادی را شامل شود تا طیف وسیع‌تری از مشتریان را جذب کند. در زیر لیستی از تجهیزات ضروری قهوه، اسپرسو و نوشیدنی برای کافی شاپ شما آورده شده است.

خریدار لوازم دست دوم کافی شاپ

البته که لوازم کافی شاپ برقی باید از نظر فنی مورد بررسی قرار گیرند. در صورتی که محصولاتی مانند اسپرسوساز از برند های معتبر و شناخته شده باشند، به طبع گزینه بهتری برای خرید خواهند بود. تعمیر شدن این دستگاه ها باعث می شود که سمساری ها و مراکز خرید برای آن ها هزینه کم تری پرداخت کنند. البته این که دستگاه به چه صورت تعمیر شده است نیز مهم خواهد بود.

در کنار این موضوع، برند سازنده نیز روی مسئله قیمت تاثیر می گذارد. شرکت های معتبر چینی، کره ای و اروپایی همیشه بهترین گزینه ها هستند. خریدار لوازم برقی کافی شاپ روی این مسئله تمرکز ویژه ای دارد. اگر تجهیزات برقی هنوز گارانتی داشته باشند به طبع می توان به آن ها اعتماد کرد و حتی ارزش خرید بیشتری برای سمساری میرداماد خواهند داشت.

آسیاب قهوه معمولی

در حال حاضر آسیاب قهوه یکی از اصلی ترین و مهم ترین تجهیزاتی که شما باید برای کافی شاپ خود آماده کنید، شامل یک آسیاب معمولی است. یک آسیاب قهوه تجاری معمولی دانه ها را برای دم کردن قهوه معمولی و بدون کافئین آماده می کند. از آنجایی که این نوشیدنی احتمالاً تقاضای کمتری نسبت به نوشیدنی‌های مبتنی بر اسپرسو دارد، به طبع در بحث خرید لوازم کافی شاپ شما باید به این موارد دقت کنید.

دستگاه اسپرسو ساز دست دوم

مراکز خریدار لوازم برقی کافی شاپ پول خوبی برای انواع اسپرسوساز ها پرداخت می کنند.

انتخاب دستگاه اسپرسوساز مناسب برای مغازه خود به شما این امکان را می دهد که دانه های قهوه را به لاته، موکا، کاپوچینو و سایر نوشیدنی های خاص خود تبدیل کنید. این نوشیدنی‌های مبتنی بر اسپرسو نه تنها مشتریان را جذب می‌کنند، بلکه درآمد شما را بیش از فروش قهوه‌ی ساده و سیاه افزایش می‌دهند. دستگاه اسپرسوساز شما کارگاه کافی شاپ شما خواهد بود، بنابراین هنگام تحقیق در مورد دستگاه مناسب برای خرید، دقت لازم را به عمل آورید.

خریدار لوازم برقی کافی شاپ: فر و توستر

محصولات پخته شده به خوبی با قهوه هماهنگ می شوند. عطر کیک تازه پخته شده مشتریان بسیاری را به سمت کافی شاپ ها می کشاند. تجهیزات پخت و پز مانند فر، توستر، اجاق القایی و غیره را در کافه خود تهیه کنید تا نان تست و ساندویچ، شیرینی و شیرینی را به همراه یک قهوه کاملا دم کرده سرو کنید.

البته اگر به عنوان فروشنده وارد این صفحه شده اید، هیچ منعی در این باره وجود ندارد، در حال حاضر سمساری میرداماد امکان خرید انواع این اقلام را به شما می دهد و می توانید بدون مشکل و با کم ترین دردسر، با خریدار لوازم برقی کافی شاپ ارتباط برقرار کرده و هر چیزی که فکر می کنید می تواند تبدیل به پوش شود را به فروش برسانید.

  • سطوح آماده سازی غذا و قهوه
  • تجهیزات آماده سازی
  • چاقوها
  • تخته های برش
  • قابلمه و تابه
  • کاسه های همزن
  • غذاساز
  • میکسرها
شعبه های فعال سمسارچی:   شماره تماس سمساری در خیابان پلیس

از جمله کلیدی ترین و مهم ترین تجهیزاتی هستند که می توان آن ها را در دسته بندی لوازم دیگری قرار داد که در کافی شاپ ها ضروری هستند. از این بین، کاسه های همزن برقی مناسب کافی شاپ نیز به راحتی قابل فروش هستند.

دستگاه رست قهوه دست دوم

در حالی که بسیاری از کافی‌شاپ‌ها ترجیح می‌دهند دانه‌های قهوه خود را برشته نکنند، برخی از مزایای خرید دستگاه‌های قهوه و بو دادن دانه‌های خود در خانه بهره می‌برند. این به شما کنترل بیشتری روی برشته شدن دانه هایتان می دهد و پروفایل های طعم منحصر به فردی از قهوه را ارائه می دهد. علاوه بر این، برشته کردن دانه‌های قهوه خود می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌هایی شود که ممکن است برای برشته کردن دانه‌های خود به شخص دیگری خرج کنید.

دستگاه آب گرم کافی شاپ

دستگاه های آماده سازی آبگرم از موتور های الکتریکی و هالوژن استفاده می کنند. از این رو باید خریدار لوازم برقی کافی شاپ، آن ها را از نظر عملکرد بررسی کند.

از آب گرم برای نوشیدنی ها و نظافت در کافی شاپ استفاده می شود، بنابراین داشتن یک دستگاه آب گرم مستقل باعث افزایش راندمان می شود. اگرچه بسیاری از دستگاه های قهوه دارای یک شیر آب گرم داخلی هستند، اما یک دستگاه آب گرم مستقل باعث کاهش صف طولانی افرادی می شود که سعی می کنند نوشیدنی های خود را تهیه کنند.

مخلوط کن فراپه و اسموتی

دستگاه های اسموتی ساز و سیستم های مخلوط فراپه نیز از جمله مهم ترین و بهترین انتخاب ها برای فروش هستند.

اگر نوشیدنی‌های منجمد مبتنی بر اسپرسو را پیشنهاد می‌کنید، به مخلوط‌کن‌های فراپه و اسموتی برای آن لاته‌های سرد، فراپس و ماکیاتو نیاز دارید. حتماً یکی با محافظ صوتی خریداری کنید که به شما امکان می‌دهد بدون ایجاد مزاحمت در محیط آرام محل خود، نوشیدنی درست کنید. انتخاب یک مخلوط کن با سرعت بالا قوام نرم‌تر و سرویس سریع‌تری ایجاد می‌کند، در حالی که استفاده از دستگاه گرانیتا نوشیدنی‌های یخ‌زده و یخ‌زده را آماده سرو نگه می‌دارد.

آسیاب اسپرسو استوک و دست دوم

دانه های قهوه تازه آسیاب شده برای یک فنجان قهوه عالی بسیار مهم هستند. بنابراین، آسیاب اسپرسو یکی از ضروریات کافی شاپ شما است. آسیاب کردن دانه‌های قهوه تازه در طول روز، سطح دانه را افزایش می‌دهد تا طعم و عطر متمایز قهوه‌های دم‌آوری مختلف را از بین ببرد. صبر کردن برای آسیاب کردن حبوبات حتی 10 دقیقه قبل از دم کردن می تواند باعث کاهش قابل توجه طعم شود. از آنجایی که بسیاری از نوشیدنی‌های تخصصی شما نیاز به استفاده از دستگاه اسپرسوساز شما دارند، استفاده از آسیاب اسپرسو اطمینان حاصل می‌کند که دانه‌ها آسیاب بسیار ریز مورد نیاز دستگاه را دارند.

سیستم تبرید دست دو کافی شاپ

تاثیر یک نمایش بصری در مورد غذاهای خوشمزه قابل رد نیست. داشتن یک نمایشگر یخچال برای اقلام نانوایی شما می تواند فروش فوری را افزایش دهد. شما همچنین باید واحدهای یخچال پیشخوان داشته باشید تا محصولات تازه و لبنیات را نگه دارید.

موارد متفرقه کافی شاپ

البته که در بحث خرید لوازم دست دوم کافی شاپ، این موارد در اولویت نیست، اما به هر حال برخی از سمساری ها اقدام به خرید آن می کنند. در صورتی که مایل هستید به یک سمساری میرداماد این لوازم را بفروشید؛ می توانید در کم ترین زمان با سمسارچی تماس گرفته و قیمت ها را استعلام کنید.

تمام اقلام معمولی که برای تهیه و سرو غذا نیاز دارید را در این لیست قرار دهید: پارچ استیل، قوری، قاشق کف پز، لیوان، لیوان، فنجان، نعلبکی، لیوان شات، کارد و چنگال و غیره. مسئله مهم در مورد خرید لوازم دست دوم کافی شاپ این است که حتما از نظر سلامت فیزیکی، الکترموتور و… مورد بررسی قرار گیرند. تجهیزاتی که برقی نیستند البته قیمت کم تری در بیشتر موارد دارند و فروش آن ها آسان تر است. اما سمساری میرداماد در کنارخرید تجهیزات برقی، قیمت گذاری را روی موارد دیگر و لوازم شما نیز انجام می دهد.

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید