آشنایی با شرکت صنایع استیل البرز

شرکت صنایع استیل البرز فعالییت خود را در سال 1371 شروع نمود و از برندهای بنام ایرانی درزمینه تولید لوازم خانگی توکار است که به‌خصوص در تولید سینک ظرف‌شویی تبحر دارد.  نام استیل البرز برگرفته از نمادها و اسطوره‌های ایران باستان برز نام رشته کوهی در شمال ایران است. در اوستا «هره برز» یا «هربورس» مرکب از دو جزء : هر، به معنی کوه و برز به معنی بالا ، بلند، بزرگ واستوار یعنی کوه بلند و مرتفع است. شرکت صنایع استیل البرز همچون نامش که بلندی و استواری و استقامت را تداعی می‌کند. این شرکت تولید کننده و صادر کننده پیشگام سینک ظرفشویی Stainless Steel در خاورمیانه می باشد که فعالیت خود را با پیشرفته ترین ماشین آلات و ظرفیت سالیانه 200.000 قطعه سینک در شهر شیراز آغاز نمود. هم اکنون استیل البرز در ۴ نقطه از جمله تبریز، کرمان، کرمانشاه و تهران به صورت خانه استیل البرز فعالیت می نماید.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در جردن

سمساری بلوار فردوس

سمساری در گیشا

سمساری بلوار مرزداران

سمساری در میدان انقلاب

ازجمله ویژگی‌های درخورتوجه سینک‌های ظرف‌شویی استیل البرز می‌توان به یکپارچگی و عاری‌بودن از هرگونه آثار جوش اشاره کرد. استیل البرز برای سلیقه‌های خاص‌پسند هم سینک کریستالی سفید و مشکی تولید می‌کند.

استیل البرز جزء معدود برندهای ایرانی است که با ایده خانه منسوب به برند فعالیت می نماید. شرکت استیل البرز یک بیزینس و صنعت خانواده محور است.

همانطور که این اعتقاد وجود دارد که آشپزخانه قلب و مرکز یک خانه است، استیل البرز بر این باور است که خانواده ، محور و مرکز و اساس و رکن اصلی جامعه است و می بایست برای حفظ و پاسداشت آن تلاش کرد.

استیل البرز معتقد است که آشپزخانه فضای گرهمایی خانواده است، فضایی که محل گپ و گفت خانواده است و فضای امن و گرمی است که می تواند به تحکیم روابط خانوادگی کمک نموده  و افراد خانواده را به هم نزدیکتر نماید.

حتما بخوانید:   سمساری در خیابان آذربایجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *