home سمساری آشنایی با شرکت صنایع استیل البرز

آشنایی با شرکت صنایع استیل البرز

آشنایی با شرکت صنایع استیل البرز

شرکت صنایع استیل البرز فعالییت خود را در سال 1371 شروع نمود و از برندهای بنام ایرانی درزمینه تولید لوازم خانگی توکار است که به‌خصوص در تولید سینک ظرف‌شویی تبحر دارد.  نام استیل البرز برگرفته از نمادها و اسطوره‌های ایران باستان برز نام رشته کوهی در شمال ایران است. در اوستا «هره برز» یا «هربورس» مرکب از دو جزء : هر، به معنی کوه و برز به معنی بالا ، بلند، بزرگ واستوار یعنی کوه بلند و مرتفع است. شرکت صنایع استیل البرز همچون نامش که بلندی و استواری و استقامت را تداعی می‌کند. این شرکت تولید کننده و صادر کننده پیشگام سینک ظرفشویی Stainless Steel در خاورمیانه می باشد که فعالیت خود را با پیشرفته ترین ماشین آلات و ظرفیت سالیانه 200.000 قطعه سینک در شهر شیراز آغاز نمود. هم اکنون استیل البرز در ۴ نقطه از جمله تبریز، کرمان، کرمانشاه و تهران به صورت خانه استیل البرز فعالیت می نماید.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در جردن

سمساری بلوار فردوس

سمساری در گیشا

سمساری بلوار مرزداران

سمساری در میدان انقلاب

ازجمله ویژگی‌های درخورتوجه سینک‌های ظرف‌شویی استیل البرز می‌توان به یکپارچگی و عاری‌بودن از هرگونه آثار جوش اشاره کرد. استیل البرز برای سلیقه‌های خاص‌پسند هم سینک کریستالی سفید و مشکی تولید می‌کند.

استیل البرز جزء معدود برندهای ایرانی است که با ایده خانه منسوب به برند فعالیت می نماید. شرکت استیل البرز یک بیزینس و صنعت خانواده محور است.

همانطور که این اعتقاد وجود دارد که آشپزخانه قلب و مرکز یک خانه است، استیل البرز بر این باور است که خانواده ، محور و مرکز و اساس و رکن اصلی جامعه است و می بایست برای حفظ و پاسداشت آن تلاش کرد.

استیل البرز معتقد است که آشپزخانه فضای گرهمایی خانواده است، فضایی که محل گپ و گفت خانواده است و فضای امن و گرمی است که می تواند به تحکیم روابط خانوادگی کمک نموده  و افراد خانواده را به هم نزدیکتر نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید