home سمساری سمساری در خیابان حافظ تهران

سمساری در خیابان حافظ تهران

سمساری در خیابان حافظ تهران | شماره سمساری در حافظ تهران

تماس مستقیم با سمساری در حافظ تهران: 09122725127

خدمات سمساری در خیابان حافظ

  • فروش انواع یخچال
  • فروش انواع لباسشویی
  • فروش انواع کولر گازی
  • فروش انواع جاروبرقی 
  • و…

خیابان حافظ از خیابان‌های مرکزی تهران می باشد. این خیابان به افتخار شاعر ایرانی حافظ شیرازی نام گذاری شده است. این خیابان شمالی-جنوبی است و از شمال به خیابان کریم‌خان زند و از جنوب به میدان حسن‌آباد ختم می‌شود. امتداد شمالی این خیابان پس از تقاطع با خیابان کریم‌خان زند حافظ شمالی نام دارد و تا خیابان صدر ادامه پیدا می‌کند. امتداد جنوبی خیابان حافظ نیز خیابان وحدت اسلامی است.

سمساری در خیابان حافظ تهران | شماره سمساری در حافظ تهران

خیابان حافظ (بازار و مرکز خرید) در محله شیخ هادی تهران و حافظ، بعد از میدان حسن آباد واقع شده است. این مجتمع یکی از بیست و دو بازار و مرکز خرید در محله شیخ هادی تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان سینا، فود استریت 30 تیر، موزه ملی ایران و پاساژ موسویان و همچنین کافی شاپ هتل گلستان، مبلمان اداری سی رن، مسترکالا، فروشگاه ابزار اروا و ایستگاه آتشنشانی حسن آباد قرار گرفته است. با توجه به نزدیکی این مجتمع به ایستگاه مترو حسن آباد، برای دسترسی راحت‌تر و کمک به داشتن هوایی پاک‌تر، می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به آن استفاده کنید.

سمساری در خیابان حافظ تهران | شماره سمساری در حافظ تهران

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

شماره تماس سمساری در قلهک

سمساری در خیابان بهبودی تهران

سمساری در خیابان نبرد تهران

سمساری در خیابان نظام اباد

شماره تماس سمساری در یوسف آباد

 

مزایای خرید از سمساری

_قیمت مناسب

_کیفیت بالا

_دوام اجناس

_تنوع

_تاثیرات زیست محیطی

_عدم خروج ارز

ویژگی های سمساری خوب در خیابان حافظ تهران

در این مقاله قصد داریم به شما ویژگی‌هایی که یک سمساری باید داشته باشد را برای شما شرح دهیم.

 فروش اجناس دست دوم با کیفیت

مسئولیت دیگری که بر عهده سمساری‌ها می باشد؛ ترمیم و تعمیر بعضی از اجناس دست دوم است تا کیفیت عالی برای فروش آنها فراهم کنند. البته وسایل زیادی در سمساری‌ سمسارچی  وجود دارد که به دلیل چند خط و خش ساده در دسته وسایل دوم هستند اما کیفیت و کارکرد فوق العاده ای دارند. تعمیر و ترمیم این اجناس ارزش آنها را بیشتر می‌کند.

مجوز کسب و کار

همان گونه که قبلا هم اشاره کردیم سمساری‌ها؛ هم مانند بقیه کسب و کارها احتیاج به مجوز قانونی دارند. نداشتن مجوز کسب و کار در این حرفه به منزله غیر قانونی بودن خرید و فروش وسایل دست دوم در این شغل است.

هم در سمساری‌های سنتی و هم در سمساری‌های آنلاین، سمسارها برای کسب و کار خود باید مجوزهای لازم را دریافت کرده باشند، البته در ایران بدون داشتن جواز کسب نمی‌توانید به این تجارت بپردازید دلیل این امر پیشگیری از کلاه برداری و دزدی است.

معرفی کسب و کار سمساری سمسارچی

سمساری سمسارچی به عنوان یک شغل واسط به حساب می اید که به افراد این خدمت را ارائه میدهد.

به روز بودن سمساری سمسارچی

امروزه  با پیشرفت تکنولوژی فقط داشتن یک مغازه کافی نمی باشد. پس در نتیجه برای فروش محصولات داشتن یک بستر مناسب در فضای اینترنت لازم است چون نداشتن یک سایت برای سمساری در عصر تکنولوژی یک نقطه ضعف به حساب می آید.

برای خرید و فروش اجناس دست دوم با سمساری در تهران همراه شوید.

خریدار مبل دست دوم در خیابان حافظ
خریدار فرش دستباف و ماشینی در خیابان حافظ
خریدار انواع یخچال و کولر گازی دست دوم در خیابان حافظ

سمساری منصف در خیابان حافظ تهران

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در خیابان حافظ تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

 

سمساری در خیابان حافظ تهران

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید