home سمساری سمساری در صیاد شیرازی تهران

سمساری در صیاد شیرازی تهران

سمساری در صیاد شیرازی تهران

سمسارچی با بیشتر از نیم قرن سابقه فعالیت در تهران بعنوان سمساری در صیاد شیرازی خریدار انواع وسایل منزل دست دوم از قبیل: تلویزیون ال سی دی و ال ای دی یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و… می باشد.

تضمین 100% و پرداخت سریع در محل توسط کارشناسان سمسارچی

سمساری خریدار وسایل دست دوم منزل در صیاد شیرازی

چطور به سمساری در صیاد شیرازی اعتماد کنیم؟

دوست عزیز اگر می‌خواهید درباره ویژگی‌های یک سمساری معتبر آنلاین بیشتر بدانید نخستین گام این است که بدانید فعالیت این نوع واحد های تجاری نیاز به دریافت مجوزهای مورد نیاز از سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی مانند شهرداری دارد. به عنوان نمونه در صورتی که یک سمساری در صیاد شیرازی می خواهد که فعالیت خود را به صورت قانونی و در دامنه‌ی شهری گسترش بدهد باید مجوز های مورد نیاز را در اختیار داشته باشد. وگرنه فعالیت آن غیرقانونی است و خرید کالاها از این نوع واحدهای تجاری با خطراتی همراه میباشد. در حال حاضر سمساری آنلاین در صیاد شیرازی تهران که دارای مجوزهای ضروری است به شما عزیزان اطمینان خاطر می‌ دهد.

اگر سوال یا ابهام دیگری دارید کارشناسان سمسارچی در خدمت شما هستند.

شماره تماس سمساری در خیابان صیاد شیرازی

شرق تهران: 88409426

غرب تهران: 22712495

شمال تهران: 22244290

تماس موبایل سمسارچی: 09122725127 ( سیار)

سمساری در صیاد شیرازی تهران

سمسارچی با ایجاد سهولت در خرید و فروش لوازم دست دوم منازل و یا سازمان‌ها در صیاد شیرازی تهران که باشید آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

خیابان صیاد شیرازی تهران کجاست؟

خیابان صیاد شیرازی تهان یکی از خیابان‌ های مشهور و پر رفت و امد شهر تهران است. این خیابان در منطقه شمال شرقی شهر جای گرفته است و از بزرگراه آزادگان تا خیابان ملاصدرا امتداد دارد. خیابان صیاد شیرازی به جهت موقعیت مکانی خوب و نزدیکی به مناطق تجاری و مراکز خرید یکی از معروف‌ ترین خیابان‌های تجاری تهران به حساب می آید.

در این خیابان شما می‌ توانید به فروشگاه‌ های مختلف یا رستوران‌ها، کافه‌ها، بانک‌ها و ادارات مختلف دسترسی داشته باشید. افزون بر این خیابان صیاد شیرازی با معماری زیبا و فضای شهری زیبا جاذبه‌ای گردشگری نیز برای بازدیدکنندگان ایجاد نموده است.

سمساری صیاد شیرازی نیز در همین ناحیه فعالیت دارد.

در صورتی که در پی تجربه خرید لوکس یا لذیذ کردن غذا در رستوران‌ ها و کافه‌های معتبر هستید، خیابان صیاد شیرازی یک مقصد مناسب میباشد. افزون بر این موارد موجودیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای معروف و فروشگاه‌های برند نیز در این خیابان مشاهده می گردد.

سمساری در منطقه 22 تهران

خدمات سمساری در صیاد شیرازی

  • خریدار انواع فرش ماشینی و دستباف کارکرده
  • خریدار انواع مبلمان
  • خریدار انوع یخچال و کولر گازی
  • خریدار انواع خرده لوازم انباری
  • خریدار وسایل برقی منزل

سمساری خریدار وسایل منزل در صیاد شیرازی

پس هم اکنون تلفن را برداشته و با سمسارچی تماس بگیرید. تضمین صد در صدر و پوشش سراسری تهران توسط خریدار وسایل منزل در صیاد شیرازی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید