home سمساری سمساری در باغ فیض

سمساری در باغ فیض

آدرس سمساری در خیابان باغ فیض – شماره تماس سمساری در خیابان باغ فیض

تماس با سمسارچی: 09122725127

خدمات سمساری در خیابان باغ فیض

  • خریدار یخچال و لباسشویی در اوین
  • خریدار مبل
  • خریدار فرش دست باف
  • خریدار لوازم برقی

معرفی خیابان باغ فیض

اغ‌فیض محله‌ای است در شمال‌غرب تهران که از جنوب به بزرگراه شهید حکیم از شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه ستاری و از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی محدود می‌شود. و تا سال ۷۰ جزو شمیرانات بوده. امامزاده‌های حمیده خاتون و جعفر که فرزندان [ موسی کاظم] هستند در این محله قرار دارد؛ که در پایان هر هفته گردشگران زیادی را از نقاط مختلف شهر به خود جذب می‌کند. قدمت روستای باغ فیض با توجه به درخت توت که در میدان اصلی باغ فیض واقع شده‌است و اهالی قدیم باغ فیض آن را به نام درخت ابوالفضل می‌شناسند بالغ بر ۷۰۰ سال تخمین زده می‌شود. قبل از انقلاب اسلامی درایران روستای باغ فیض حدود ۲۷۰ خانوار جمعیت داشت و اکنون جزو یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران محسوب می‌شود.

آدرس سمساری در خیابان باغ فیض – شماره تماس سمساری در خیابان باغ فیض

تماس با سمسارچی: 09122725127

چگونه به سمساری سمسارچی در باغ فیض تهران اعتماد کنیم؟

فروختن وسایل به سمساری سمسارچی همیشه قابل اعتمادتر بوده تا خود شما بخواهید آن اجناس را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

سمساری سمسارچی با توجه به اعتباری که دارند اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر هستند. از سمتی به جهت داشتن مشتری برای فروش آنها در سریع ترین زمان ممکن وسایل را می خرند و به دست خریداران تازه می رسانند. افزون بر این سمساری های معتبر دارای وبسایت و یا مغازه می باشند که خود نشان دهنده اعتبار آنها می باشد.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در منطقه 1

سمساری در قیطریه تهران

سمساری در ستارخان

 سمساری در ولیعصر

سمساری در خیابان فاطمی

سمساری منصف در باغ فیض

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در باغ فیض تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید