شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

خریدار لوازم برقی خراب در تهران

پست-ویژه-تصویر

سمساری سمسارچی خریدار لوازم برقی خراب در تهران می باشد.

منظور از لوازم خانگی چیست ؟

تعریف دستگاه های لوازم خانگی به کارایی آن بستگی دارد بطور کلی می توان به این صورت تعریف کرد: “ماشین یا دستگاه طراحی شده برای استفاده یا عملکرد خاص”

فرهنگ لغت کالینز” لوازم خانگی “را به عنوان” ماشین یا دستگاه، معمولا الکتریکی، که در خانه شما می باشد و شما برای انجام کار مانند تمیز کردن و یا پخت و پز استفاده می کنید “تعریف می کند.

با توجه به تعریف کلی که در بالا ارائه شده است تقریبا هر دستگاهی که برای استفاده های خانگی طراحی شده است میتواند یک لوازم خانگی باشد از جمله لوازم الکتریکی، اجاق گاز، یخچال و فریزر ، تستر، و سیستم های تهویه هوا و لامپ های روشنایی و پمپ های آب.

خریدار لوازم برقی خراب در تهران|سمساری سمسارچی خریدار لوازم برقی خراب در تهران می باشد.

تاریخچه لوازم برقی

در حالی که بسیاری از لوازم برای قرن ها وجود داشته است، دستگاه های خودپرداز برق و یا گاز، یک نوآوری منحصر به فرد آمریکایی می باشد که در قرن بیستم ظهور کرد.

توسعه این وسایل با حذف شدن خدمتکاران و نوکران تمام وقت خانگی و تمایل به کاهش فعالیت های وقت گیر و افزایش اوقات فراغت و تفریح مرتبط می باشد.

در اوایل دهه 1900، وسایل الکتریکی و نفتی شامل ماشین لباسشویی، آبگرمکن، یخچال و فریزر و ماشین های دوختنی(چرخ های خیاطی دستی) بود.

اختراع اتوی لباس برقی کوچک ارل ریچاردسون در سال 1903، یک پیشرفت ابتدایی کوچک به صنعت لوازم خانگی داد.

در توسعه اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم، استفاده داخلی از ماشین ظرفشویی و خشک کن لباس، بخشی از یک تغییر برای آسانی بود.

افزایش درآمد حاصل از مصرف بیشتر لوازم خانگی منجر به تولید سایر محصولات در حوزه لوازم خانگی شد.

در طول دهه 1980 در آمریکا، این صنعت سالانه  کالاهایی به ارزش 1.5 میلیارد دلار را حمل می کرد و بیش از 14،000 کارمند در این صنعت مشغول بکار بوده اند.

درآمد 8 ساله بین سال های 1982 و 1990 به 3.3 میلیارد دلار می رسد و در طول این دوره برای کاهش هزینه های تحقیق و تولید و از بین بردن رقبا ، شرکت ها با یکدیگر ادغام شدند. این امر منجر به تصویب قانون رقابت شد.

قانون رقابت یک قانونی میباشد که با تنظیم رفتارهای ضد رقابتی توسط شرکت ها ترویج می کند یا به دنبال حفظ رقابت در بازار است. قانون رقابت از طریق اجرای عمومی و خصوصی اجرا می شود.

وزارت انرژی ایالات متحده آمریکا مجوز قانون ملی حفاظت از لوازم الکتریکی در سال 1987 را تصویب کرد، که تولیدکنندگان را مجبور می کند مصرف انرژی مصرفی هر پنج سال را به میزان 25 درصد کاهش دهد.

در دهه 1990، صنعت لوازم خانگی بسیار تثبیت شد و بیش از 90 درصد محصولات تنها توسط پنج شرکت فروخته شد. به عنوان مثال، در سال 1991، ماشین ظرفشویی سهم بازار تولید بین جنرال الکتریک با 40٪ سهم بازار گرداب با 31 درصد از سهم بازار الکترولوکس با 20٪ سهم بازار Maytag به با 7٪ سهم بازار و THERMADOR با فقط 2 درصد از سهم بازار تقسیم شد،،،

شعبه های فعال سمسارچی:   خریدار انواع رادیو گرام قدیمی در تهران

سمساری سمسارچی خریدار لوازم برقی خراب در تهران می باشد.

برای فروش لوازم برقی خراب در تهران با سمساری سمسارچی در تماس باشید.

آشنایی با فرایند جداسازی انواع ضایعات از ضایعات الکترونیکی

در طی مراحل بازیابی، تلویزیون ها، مانیتورها، گوشی هاي موبایل و کامپیوترها براي تعمیر و استفاده مجدد تست می شوند. اگر این دستگاه ها شکسته شده باشند، امکان دارد به شرط ارزان بودن نیروي کار، قطعات ارزشمند آنها جداسازي شود. دیگر زبالـه هـاي الکترونیکی به قطعاتی به اندازه 100 میلیمتر خرد شده و سپس جداسازي باتري هاي سمی و خازن هایی که داراي فلزات سـمـی می باشد به صورت دستی انجام می پذیرد. بعد از این عمل باقیمانده قطعات به اندازه هاي 10 میلیمتري خرد شده و از زیر یک آهنربا به منظور جداسازي فلزات آهنی عبور داده مـی شـود. در یـک مـیـدان مغناطیسی، فلزات غیر آهنی جدا شده و به وسیله صفحات لرزانـنـده و یـا سانتریفیوژ طبق چگالی شان طبقه بندي می گردند. می توان فلزات گرانبها را در اسید حل نموده، سپس طبقه بندي کرده و به شمش تبـدیـل نـمـود. قسمت هاي پلاستیک و شیشه را بر اساس چگالی منظم نموده و بـه دیگر بازیافت کننده ها به فروش می رسانند.باز نمودن تلویزیون ها و مانیتورهـا بـه منظور جداسازي سرب سمی موجود در CRT ها یا جیوه موجود در صفحـات flat  بایستی به صورت دستی انجام گیرد.

برای فروش لوازم برقی خراب در تهران با سمساری سمسارچی در تماس باشید.

سمساری سمسارچی خریدار لوازم برقی خراب در تهران می باشد.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در سعادت آباد

سمساری در چیذر

سمساری در کاشانک

سمساری در پارک وی

سمساری در خیابان بهشتی

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید