home سمساری تاریخچه برند الکترواستیل

تاریخچه برند الکترواستیل

تاریخچه برند الکترواستیل

آغاز به کار شرکت با تولید محصولات صنعتی (یخچال و فریزرهای ویترینی , انواع آبسردکن و شیر سردکن , سردخانه ها و کانکس های سردخانه دار) به همراه بوده، امروزه این بخش از فعالیت شرکت با تولید روزانه بیش از 100 دستگاه محصولات متنوع و مناسب با نیازهای شما جوابگوی بسیاری از درخواست های خاص، با تولید محصولات سفارشی در حد برندهای معتبر جهانی است.

درسال 1360 با انتخاب برند “الکترواستیل” افق جدیدی در سیاست های تجاری شرکت در زمینه برندسازی ایجاد شد و از آن سال به بعد فعالیت خود را با نام شرکت “الکترواستیل” ادامه داد.

ورود فناوری جدید نوفراست(یخچال و فریزر بدون برفک) شرکت را برآن داشت تا با پیشنهاد بکارگیری این فناوری در فرآیند ساخت یخچال و فریزهای خانگی توسط تولید کنندگان داخلی آن زمان گام جدیدی در این حوزه فعالیت برداشته شود،اما از آنجایی که طرح این موضوع با استقبال تولیدکنندگان داخلی مواجه نشد، خودشان تصمیم به تولید این نسلِ مُدرن از محصولات گرفتند.

در راه رسیدن به این هدف والا و در سال1376 تولید اولین یخچال و فریزرهای خانگی بدون برفک را به عنوانِ امکانی جدید با بهره گیری از تجربه های قبلی  خود آغاز کردند و از آن زمان به بعد با توسعه این فعالیت توانسته اند سهم قابل توجه ای در تامین نیازهای مشتریان به این گونه کالاها را کسب کنند.

هوشمندی تجاری الکترواستیل

معاون پشتیبانی الکترواستیل گفت: اگر سازمانی می‌خواهد به سمت سازمان یاد گیرنده حرکت نماید و مدیریت دانش در آن به شکل مطلوب جاری و نهادینه شود در آغاز باید بتواند اطلاعات را به دانش تصمیم‌ساز تبدیل نماید. الکترواستیل هم بر اساس همین قاعده و اصل از هوشمندی تجاری به عنوان یک ابزار کارآمد جهت رسیدن  به این هدف استفاده نموده است.

حسین شیبانی مهمترین دستاوردهای استقرار هوشمندی راهکاران در این شرکت را به این صورت می گوید: بازنگری و بهبود در ساختار معماری پالایش اطلاعات پایگاه داده سیستم‌های عملیاتی، ثبت به موقع رویدادهای عملیاتی و ایجاد یک زبان مشترک سازمانی در مورد شاخص‌های عملکردی برای پایش عملکرد، امکان بهره‌گیری از اطلاعات پالایش شده تجمیعی و شاخص‌های عملکردی تحلیل شده در مراحل متفاوت فرایند تصمیم‌گیری مدیران.

حسین شیبانی می گوید: به علت  اهمیت کنترل عملکرد کل واحدهای تولیدی مجموعه الکترواستیل، مدیریت به دنبال اطلاعات تجمیع شده تحلیلی مورد نیاز به منظور پایش عملکرد تمام مجموعه بود. به همین علت  نیاز به سیستمی وجود داشت که با تجمیع و پالایش مناسب انبوه اطلاعات عملکردی، شاخص‌های تحلیلی و گزارش‌های مورد نیاز را در قالب مناسب در اختیار مدیران بگذارد. این اطلاعات عملکردی مورد نیاز به صورت زمانبندی شده از سیستم‌های عملیاتی استخراج و پالایش شده و در مخزن داده تجمیعی الکترواستیل، آماده تحلیل می‌شوند.

از سوی دبگر به گفته معاون پشتیبانی الکترواستیل محصولات ساخته شده شرکت از طریق نمایندگی‌های فروش در سراسر کشور به بازار عرضه می‌شود، پایش شرایط ارسال کالا، فروش، پرداخت‌ها و میزان کارکردهای نمایندگی‌ها برای شرکت حائز اهمیت می باشد. بنابراین به سیستمی نیاز است که با تجمیع اطلاعات فرایندی فروش نمایندگی، بتواند شاخص‌های تحلیلی مورد نظر مدیران را در حوزه فروش و نمایندگان تهیه و در اختیار آن ها قرار دهد.

شیبانی  معتقد است که تبدیل راهکارهای نرم‌افزاری به راهکارهای عملیاتی مهمترین ویژگی نرم‌افزارهای همکاران سیستم می باشد. از این جهت با توجه به اجرای موفق پروژه هوشمندی راهکاران در الکترواستیل، مدیریت شرکت امیدوار است که بتواند از توانمندی‌هایی که راهکار BI همکاران سیستم در اختیار الکترواستیل گذاشته است، در حل مسائل آتی سازمان نیز استفاده نماید.

برنامه های آینده برند الکترو استیل

رئوس کلی مهمترین برنامه های آینده گروه که نهال و بذر رویش آنها در گذشته کاشته شده است. عبارت است از:

1-توسعه سبد محصولات گروه با تنوع بخشی محصولات فعلی و طراحی و ساخت محصولات جدید

-مدیریت و بهینه سازی مستمر مصرف انرژی  محصولات از روش ارتقاء رتبه مصرف انرژی آن ها

3-توسعه سطح ارتباطات برون سازمانی با مشتریان و تامین کنندگان در راستای ارتقاء و بهبود سطح تعاملات زنجیره تامین

گسترش دادن و بهبود شبکه خدمات پس از فروش با هدف تسهیل  دسترسی مشتریان و ارتقاء دادن سطح کیفی خدمات

5-توجه ویژه به مسئولیت ها و رسالت های اجتماعی گروه به ویژه در حوزه حفاظت از محیط زیست و منابع ملی انرژی

پیچیدگی‌ صنعت لوازم خانگی

معاون پشتیبانی شرکت الکترواستیل به این معتقد است که: صنعت لوازم خانگی در همه قسمت‌های زنجیره اش از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار می باشد. به گفته شیبانی در حوزه تامین با تنوع زیاد مواد اولیه و قطعات مصرفی داخلی و خارجی، در حوزه ساخت  تعداد زیاد ایستگاه‌ها و مراحل تولید و ماشین‌آلات تولیدی و در حوزه فروش روش‌های متنوع فروش بخشی از این پیچیدگی‌ها را تشکیل داده است. همچنین در حوزه خدمات پس از فروش گستردگی جغرافیایی کار و ضرورت توجه به رضایت مشتری در ارائه سرویس‌های به موقع و کیفی نیز جزئی از چالش‌های این صنعت می باشد.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در تهران ویلا

سمساری در منطقه 2 دو تهران

سمساری در منطقه 4 چهار تهران

سمساری در منطقه 3 سه تهران

سمساری در منطقه 6 شش تهران

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید