home سمساری برند لوازم خانگی وایت هاوس

برند لوازم خانگی وایت هاوس

برند لوازم خانگی وایت هاوس

لوازم خانگی وایت هاوس از تعداد معدود برندهای آمریکایی می باشد که وارد ایران می شود. بیشتر کسانی که می خواهند یک محصول خوب برای خانه خود بخرند، به دنبال این برند می روند. لوازم خانگی وایت هاوس در ایران تنوع زیادی ندارند؛ اما این برند در بقیه ی نقاط دنیا هر آنچه را که فکر می کنید برای یک خانه ضروری است، تولید می کنند. اما در ایران لوازم خانگی وایت هاوس حقیقتا محدود می شود به یخچال های ساید بای ساید. لوازم خانگی وایت هاوس یکی از برترین های بازار است و خواهان بسیار بالایی دارد و در واقع با خریداری کردن این برند بسیار معتبر، شما یک محصول آمریکایی را به خانه خود آورده اید. لوازم خانگی وایت هاوس می تواند شما را به معنای واقعی با یک جنس آمریکایی آشنا کند. ساید بای ساید وایت هاوس افزون بر این که همه توانایی‌های لازم برای یک یخچال فریزر ساید بای ساید را دارد؛ از طراحی بسیار خوبی هم برخوردار است و همین کار باعث می شود بسیاری از دکوراتور های حرفه‌ ای هیچ انتخاب دیگری به جز لوازم خانگی وایت هاوس برای دکوراسیون آشپزخانه نداشته باشند.

مثل بسیاری دیگر از لوازم خانگی ، لوازم خانگی وایت هاوس هم در آمریکا طراحی شده، و تولید آن برای چین و مکزیک می باشد. بکارگیری از کارگران چینی و مکزیکی می تواند در پایین آوردن قیمت تمام شده لوازم خانگی وایت هاوس بسیار اثرگزار باشد. از این رو، این برند اکثر لوازم خانگی خود را در کشور هایی مثل چین و مکزیک تولید می کند. تولید لوازم خانگی وایت هاوس در چین و مکزیک به هیچ عنوان، بر کیفیت لوازم خانگی وایت هاوس اثر منفی نگذاشته ؛ و این برند با نظارت صحیح خود کیفیت لوازم خانگی وایت هاوس را به همان مقدار محصولات مونتاژ آمریکا نگهداشته است.

لوازم خانگی وایت هاوس با نام وایت وستینگ هاوس نیز می توان شناخت؛ و حقیقتا برند وایت هاوس یکی از زیر مجموعه های برند بسیار بزرگ وستینگ هاوس می باشد؛ که در بسیاری از کشور های جهان تولید و عرضه می گردد. از این رو اگر هدفتان خرید لوازم خانگی وایت هاوس است و زمانی که اسم برند وایت وستینگ هاوس را شنیدید متعجب نشوید. وایت وستینگ هاوس همان لوازم خانگی وایت هاوس می باشد. پس اگر در فروشگاهی با ضمانت معتبر وایت وستینگ هاوس موجود بود، در خرید آن مطمئن باشید.

بیشتر: شیشه بالکن در تهران

تعمیر کردن لوازم خانگی وایت هاوس

این کار راحتی نمی باشد. لوازم خانگی وایت هاوس یکی از محدود ترین لوازم خانگی آمریکایی است که در ایران پخش شده ؛ و زمانی که که عرضه یک جنس کالا محدود باشد، به دست آوردن قطعات یدکی آن هم سخت می گردد. قطعات یدکی برندی مثل لوازم خانگی وایت هاوس خیلی سخت در بازار به دست می آید . ولی این موضوع برای تعمیرگاه های غیر مجاز و غیر معتبر درست است.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در اقدسیه 

سمساری در هروی

سمساری در صادقیه

سمساری در طرشت تهران

سمساری در دهکده المپیک

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید