شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

سمساری در احتشاميه

پست-ویژه-تصویر

شماره تماس سمساری در احتشاميه – آدرس سمساری در احتشاميه

شماره تماس سمسارچی: 09122725127

خدمات سمساری در احتشامیه

  • خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم در احتشامیه
  • خریدار انواع فرش دست دوم در احتشامیه
  • خریدا انواع مبل دست دوم
  • خریدار انواع خرده لوازم انباری در خیابان احتشامیه

جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمسارچی در تماس باشید.

معرفی خیابان احتشامیه

محله احتشامیه در منطقه 3 شهرداری تهران قرار دارد. احتشامیه در جنوب محله اختیاریه قرار دارد که در حدود صد سال قبل دکتر احتشام در این محله زمین و خانه و حسینیه داشته به همین علت امروزه احتشامیه نامیده می شود.از خیابان های این محله می‌توان به خیابان پاسداران، خیابان بصیری،خیابان کلاهدوز، خیابان دکتر شریعتی و… اشاره داشت.

روش خرید و فروش جنس دست دوم در سمساری احتشامیه تهران

زمانی که اجناس قدیمی برای فروش دارید و سریعا احتیاج به پول نقد دارید ، می توانید به روش اینترنتی به نزدیکترین سمساری  محل زندگی  خود اطلاع بدهید . شما می توانید اینکار را به روش آنلاین انجام دهید. در حالیکه به فروش به روش  آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید ،  فروش به صورت محلی شما را از پرداخت هزینه و تمامی مشکلات مرتبط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در بعضی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید ، داشتن اطلاعات کافی در خصوص  فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری کند .

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در احتشامیه تهران مراجعه نمایید.

چگونه به سمساری سمسارچی در احتشامیه تهران اعتماد کنیم؟

فروش وسایل به سمساری سمسارچی همیشه قابل اعتمادتر بوده تا خود شما بخواهید آن اجناس را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

سمساری سمسارچی با توجه به اعتباری که دارند اجناس شما را با قیمت مناسبی خریداری می کنند و قابل اعتماد تر هستند. از سمتی به جهت داشتن مشتری برای فروش آنها در سریع ترین زمان ممکن وسایل را می خرند و به دست خریداران تازه می رسانند. افزون بر این سمساری های معتبر دارای وبسایت و یا مغازه می باشند که خود نشان دهنده اعتبار آنها می باشد.

شماره تماس سمساری در احتشاميه – آدرس سمساری در احتشاميه

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در منطقه 4 چهار تهران

سمساری در منطقه 3 سه تهران

سمساری در منطقه 6 شش تهران

سمساری در منطقه 5 پنج تهران

سمساری در منطقه 8 هشت تهران

سمساری منصف در احتشامیه

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در احتشامیه تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

سمساری سمسارچی در احتشامیه یکی از معتبر ترین سمساری های شهر تهران می باشد و شما می توانید یک خرید مطمئن داشته باشید و از نظر قیمت مطمئن باشید همراه سمساری سمسارچی باشید.

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید