شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

سمساری در اختیاریه تهران

پست-ویژه-تصویر

سمساری در اختیاریه تهران

مجموعه سمسارچی کلیه وسایل منزل و ادارات شما را با بیشترین قیمت و تضمینی خریدار است. هم اکنون می توانید با سمساری در اختیاریه در تماس باشید و شماره رایگان دریافت کنید.

شماره: 09122725127

همین الان جهت دریافت مشاوره رایگان با سمسارچی در تماس باشید.

سمساری در اختیاریه

خریدار لوازم دست دوم در اختیاریه

جستجو در سطح استان تهران جهت پیدا کردن سمساری زمان بر و دشوار میباشد، کافیست با ما تماس بگیرید ، در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر خواهیم بود.

تماس با ما: 09122725127 ( سمساری در اختیاریه تهران) – بهترین سمساری در اختیاریه

خدمات سمساری در اختیاریه

  • خریدار یخچال و کولر گازی در اختیاریه
  • خریدار وسایل برقی در اختیاریه
  • خریدار مبل
  • خریدار خرده لوازم انباری
  • خریدار اجاق گاز و جاروبرقی

برای یافتن یک سمساری خوب که بتوانید به صورت مطمئن و تضمین شده خرید و فروش انجام دهید کافی است تا در اینترنت یه جستجویه ریزی انجام دهید تا بتوانید یک سمساری ایده آل مورد نظر خود را پیدا کنید .

 

سمساری در اختیاریه تهران | 09122725127

معرفی خیابان اختیاریه تهران

اختیاریه نام منطقه ای کهن واقع در منطقه ۱ و منطقه ۳ شهر تهران می باشد که نام آن از صاحب اختیار، مالک تمام منطقه در قدیم برگرفته شده‌است. این محله در نزدیک سلطنت آباد (پاسداران) قرار دارد و دارای یک میدان اصلی با همین نام می‌باشد. این میدان از نظر طولی بین خیابان پاسداران (سلطنت آباد) و خیابان کامران (دیباجی جنوبی) و از نظر عرضی بین بزرگراه صدر از محل انتهای بلوار شهید دستواره (معصومی) و خیابان دولت (شهید کلاهدوز) واقع گردیده است.

سمساری در اختیاریه

محله‌های اختیاریه هم شامل ده رستم‌آباد در غرب شغال آباد و کف دره در شرق می‌باشند. خیابان اختیاریه جنوبی از خیابان پاسداران روبروی گلستان ششم آغاز گردیده و بعد از قطع خیابان دولت در چهار راه دلبخواه به میدان اختیاریه منتهی می گردد. میدان اختیاریه و خیابان اختیاریه جنوبی (فقط حد فاصل چهارراه دلبخواه و میدان اختیاریه) یکی از مناطق تجاری شمال شهر تهران قلمداد می‌شود که دارای کسب و کار بسیار پررونقی است.

بهترین سمساری در اختیاریه تهران | 09122725127 | خریدار لوازم خانگی دست دوم در اختیاریه

روش خرید و فروش جنس دست دوم در سمساری اختیاریه تهران

زمانی که کالای قدیمی برای فروش دارید و به سرعت می خواهید که پول نقد به دستتان برسد، میتوانید به صورت  آنلاین به سمساری در اختیاریه تهران اطلاع بدهید . شما میتوانید این کار را به صورت آنلاین انجام دهید. در حالیکه به فروش به صورت آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچ هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید ،  فروش به طور محلی شما را از پرداخت هزینه و کلیه مشکلات مرتبط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در برخی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید ، داشتن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری کند . با سمساری در اختیاریه در تماس باشید.

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در اختیاریه تهران مراجعه کنید.

سمساری در اختیاریه

چگونه به سمساری سمسارچی در اختیاریه تهران اعتماد کنیم؟

فروش وسایل به سمساری سمسارچی همیشه قابل اعتمادتر بوده تا خود شما بخواهید آن اجناس را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

سمساری سمسارچی با توجه به اعتباری که دارند اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر هستند. از سمتی به جهت داشتن مشتری برای فروش آنها در سریع ترین زمان ممکن وسایل را می خرند و به دست خریداران تازه می رسانند. افزون بر این سمساری های معتبر دارای وبسایت و یا مغازه می باشند که خود نشان دهنده اعتبار آنها می باشد.

آشنایی با تاریخچه سمساری

  • سمسار یعنی شغل همه‌فن‌حریف‌ها
  • سمسار فردی است که مهارت آن به آشنایی با یک وسیله خاص محدود نمی‌شود.
  • سمساران همیشه با تمام لوازم منزل و اداره آشنایی دارند همه مارک‌ها را می‌شناسند و به خوبی از ارزش واقعی اجناس مطلع‌اند، به خریدوفروش این اجناس می‌پردازد.

البته نوع سمساری های ایرانی با سمساری های سایر کشور ها متفاوت است. برای نمونه «پاون شاپ» نوعی از سمساری در برخی از کشورهای عمدتاً غربی است که در قبال دریافت کالا به صورت امانت، پول نقد به عنوان وام مدت دار در اختیار شخص می‌گذارند.
در خرید و فروش کالای دست دوم در شهر باید مجوز وجود داشته باشد در غیر اینصورت این نوع خرید و فروش غیرقانونی تلقی شده و پیگرد قانونی دارد.در سمساری فقط افرادی که دارای مجوز هستند می توانند کار کنند.

این مجوز که با مجوز کسب و کار شناخته می شود پس از پرداخت هزینه مورد نیاز انطباق با مقررات توسط دفتر شهرداری صادر می شود.
همچنین یک سری مدارک نیز باید به اداره پلیس تحویل داده شود تا ثبت شود.تقریبا میتوان گفت کلیه اشخاص میتوانند شغل سمساری در اختیاریه را انجام دهند و کالاهای دسته دوم مردم را خرید و فروش کنند اما برای اشخاصی که این دست کالاهارا میخرند یا میفروشند قوانین متفاوتی وجود دارد.

کالا ی دست دوم،کالایی است که قبلا کسی مالک آن بوده و مورد استفاده قرار گرفته است و یا توسط فرد دیگری فرسوده شده و تازگی ندارد . شخصی که  در داخل شهر ، کار تجارت کالاهای دست‌دوم را انجام دهد غیرقانونی است فقط افراد دارای مجوز مجاز به انجام این کار هستند .

سمساری در خیابان اختیاریه تهران | آدرس سمساری در اختیاریه

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در منطقه 5 پنج تهران

سمساری در منطقه 8 هشت تهران

سمساری در منطقه 10 ده تهران 

سمساری در خیابان جی تهران

سمساری در خیابان جیحون تهران

سمساری منصف در اختیاریه

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در اختیاریه تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی سمساری در اختیاریه تماس بگیرید.

سمساری در اختیاریه تهران | 09122725127

اگر قصد تعویض یخچال خود را دارید می توانید با مناسب ترین قیمت آن را به سمساری سمسارچی بفروشید.

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید