home سمساری نکات خرید از پیج های اینستاگرام

نکات خرید از پیج های اینستاگرام

در این مقاله از سمسارچی به بررسی نکات خرید از پیج های اینستاگرام می پردازیم:

همانطور که می دانید با شیوع ویروس کرونا تحولی در کسب و کار اینترنتی رخ داد و بستری برای خرید و فروش انواع اجناس در فضای مجازی فراهم شد تا بتوان بدون بیرون رفتن از خانه بخش عمده خریدها را به صورت مجازی و اینترنتی انجام داد. خوشبختانه این امر در کشورمان به آسانی فراهم شده و سایت‌های مختلف در تأمین نیازهای گوناگون کاربران باهم در رقابت هستند. حالا تقریباً همه ی اقلام خرید اعم از خوراک و پوشاک و مواد بهداشتی آرایشی و دیگر محصولات را می‌توان به صورت اینترنتی خریداری کرد.

همانطور که مطلع هستید پیج های اینستاگرام به ثبت نمی رسند و نظارت دقیقی بر آن ها وجود ندارد ، پس بهتر است از پیج هایی خرید شود که پشتوانه سایت دارند. همچنین برای پرداخت وجه استفاده از درگاه های پرداخت امن بهترین اقدام می باشد . در صورتی که کالا به دست شما نرسید  و یا از طریق اینستاگرام کلاهبرداری صورت گرفت ، لازم است از طریق دادسرای جرائم رایانه ای اقدام کنید .

با توسعه تکنولوژی ، استفاده از فضای مجازی با امکانات گسترده ایی که در اختیار کاربران قرار می دهد ، روز به روز در حال افزایش است . یکی از همین امکانات ، فراهم آوردن امکان خرید و فروش کالا از طریق فضای مجازی و بدون نیاز به مراجعه حضوری است .

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که امکان به اشتراک گذاشتن عکس و ویدئو را برای کاربران خود فراهم می کند  و خرید و فروش از طریق فضای مجازی یکی از مزایای اینستاگرام است . از آنجا که فروشندگان در این فضا نیازی به ثبت پیج خود نداشته و نظارت چندانی بر روند کار آن ها وجود ندارد ، امکان سوء استفاده و کلاهبرداری در این فضا وجود دارد .

نحوه ی خرید امن از اینستاگرام

حتما شما نیز تجربه خرید از پیج های اینستاگرام در فضای مجازی را داشته اید . در این صفحات  توضیحاتی در خصوص محصول اعم از قیمت آن و کیفیت و عکس کالا درج می شود . اولین نکته ای که قبل از هر گونه خرید باید به آن توجه کرد ، این است که از فروشنده بخواهید از خود محصولی که در اختیار دارد عکس هایی برای شما ارسال کند .

با این کار می توانید اطمینان پیدا کنید که تصویر به اشتراک گذاشته شده از عکس های ژورنالی کالا نبوده و کیفیت تصویر با کیفیت محصول برابر است . همچنین قبل از سفارش محصول ، مییتوانید نظرات مخاطبان را بررسی کنید تا ببینید تجربه ی آن ها از خریدشان چه بوده است.

بهترین روشی که می توانید برای خرید امن از اینستاگرام به کار بگیرید خرید از پیج هایی است که پشتوانه سایت دارند. از آنجا که سایت های اینترنتی نظارت دقیق تری دارند و در اکثر موارد به ثبت می رسند ، خیلی امن تر از پیج های اینستاگرامی هستند .

به همین دلیل اگر پیجی پشتوانه سایت داشته باشد ، می توانید تا حدودی اطمینان حاصل کنید که قابل اعتماد برای خرید و پرداخت است و در صورت خرید ناموفق اینترنتی امکان پیگیری پول برگشت داده نشده به حساب در خرید اینترنتی وجود دارد . همچنین توصیه می شود که خرید و پرداخت از طریق درگاه خود سایت انجام گیرد .

شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری در شهرک نفت

قبل از واریز هرگونه مبلغی بهتر است با خود فروشنده بر سر برگشت و یا تعویض کالا ، در صورتی که مشکلی داشته باشد به توافق برسید . همچنین برای پرداخت با توافق فروشنده از درگاه های پرداخت امن استفاده کنید .

یکی دیگر از راههای امنی که پیش روی خریدار قرار دارد ، پرداخت درب منزل می باشد . بدین نحو که خرید انجام گرفته ، محصول به دست خریدار رسیده و بعد از آنکه از سلامت محصول اطمینان حاصل شد ، وجه خرید را به پست یا پیک پرداخت می کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید