home سمساری راهنمای خرید و فروش توستر نان

راهنمای خرید و فروش توستر نان

نحوه انتخاب یک توستر نان مناسب

بسیاری از شما می دانید که صبحانه مهمترین وعده غذایی می باشد. پس کیفیت صبحانه در آغاز روز و میل کردن این وعده اهمیت بسیاری دارد. بکار گیری از توستر (Toaster) می تواند یکی از راه های بالا رفتن کیفیت صبحانه باشد و اگر شما قصد خرید یک توستر را دارید، با این مقاله همراه باشید. امروز در سمسارچی با راهنمای خرید توستر نان به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید یک توستر مناسب را انتخاب کنید. در ادامه با سمساری سمسارچی همراه ما باشید.

 نکات بسیار مهم در خرید توستر نان

در استاندارد ترین صبحانه ها، نان و به ویژه نان توست (Toast) جایگاه بسیار بالایی دارد. برای گرم و برشته نمودن این نان از دستگاه توستر بکار گرفته می شود. توستر ها در انواع و اندازه های گوناگونی در بازار موجود هستند. در ادامه ضمن معرفی انواع مدل ها، نکاتی را که بهتر است حین خرید Toaster به آن دقت کنید را هم مرور می کنیم.

جهت خرید و فروش توستر نان با سمساری سمسارچی در تهران همراه شوید.

آشنایی با راهنمای خرید توستر نان، انواع توستر

توستر ها در دو نوع اصلی Pop-Up و Oven موجود می باشند. هر کدام از آن ها در سایز های گوناگونی تولید شده و ویژگی های مخصوص خود را دارند. قبل از معرفی نکات مهم در خرید توستر در درجه اول بهتر است با انواع آن آشنا شویم.

منظور از توستر Pop-Up چیست؟

توستر پاپ آپ همیشه به اسم توستر، بدون پیشوند و پشوند شناخته می شوند. این دستگاه ها دارای دو یا ۴ اسلات در بالای صفحه خود می باشند که معمولا جای کوچکی در آشپزخانه اشغال می کنند. برای بکار گیری از این دستگاه، پس از اتصال آن به برق باید نان خود را درون اسلات ها بگذارید. سپس اهرم کناری دستگاه را به پایین فشار دهید. زمانی که نان آماده شود، دستگاه نان را رو به بیرون هدایت می کند.

این دستگاه به طور خاص برای توست نمودن طراحی شده اند و فقط همین کار را انجام می دهند. همیشه قیمت آن ها مقرون به صرفه می باشد و در بیشتر بازار ها یافت می شوند. استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و تنها مشکل آن این است که می توان تنها دو یا چهار برش از نان را در یک زمان (بسته به مدل دستگاه) در آن قرار داد.

منظور از Oven توستر چیست؟

آون توستر ها به شکل یک کوره کوچک و مثل مایکروویو ها می باشند. شکل آن ها با نوع معمولی متفاوت تر است. این دستگاه اندازه بزرگتری دارد ولی استفاده های زیادی هم دارد. یعنی به جز توست کردن نان، می توانید از آن برای گرم نمودن و پخت پز سایر غذا ها هم استفاده کنید.

با توجه به سایز دستگاه گرمکن نان، می توان تعداد نان زیادی به طور همزمان در آن قرار داد و در نتیجه برای خانواده های پرجمعیت مناسب است. قیمت این دستگاه از نوع معمولی گرانتر می باشد ولی با توجه به کاربرد های بیشتر آن قابل توجیح است.

برای خرید و فروش توستر نان به سمساری سمسارچی در تهران مراجعه نمایید.

فاکتور هایی که باید در زمان خرید توستر به آن دقت کنید

تا این جای مقاله راهنما خرید توستر نان ، انواع توستر را به شما معرفی کردیم. شما باید نخست بسته به نیاز های خود، مدل مورد نظر را انتخاب کنید. پس از آن با طیف گوناگونی از محصولات مواجه خواهید شد که فاکتور های متفاوت آن ها را بررسی می کنیم.

 سایز توستر

یکی از فاکتور های مهم در راهنمای خرید توستر مناسب، سایز دستگاه می باشد. برای فهمیدن اندازه مورد نیاز شما، ابتدا باید سه سوال را بررسی کنید:

  • به چند قطعه نان در یک لحظه برای آماده شدن احتیاج دارید؟
    با در نظر گرفتن پاسخ سوال های بالا، به آسانی می تواند سایز مورد نظر را انتخاب کنید. اگر شما به طور همزمان به ۲ یا ۴ تکه نان احتیاج دارید، دستگاه های معمولی جواب گوی شما می باشد. آون توسترها می توانند از ۴ تا ۹ تکه را هم همزمان آماده کنند.
  • اسلات های دستگاه به چه اندازه بزرگ باشد؟
    اگر شما قصد استفاده از نان های بزرگتر مثل مافین انگلیسی (English muffins)، بیگل (bagel)، Texas toast و.. را دارید، باید دستگاهی را خریداری کنید که اسلات بزرگتری داشته باشد.
  • فضای مخزن دستگاه تا چه حدی برای شما مناسب است؟
  • فضای آشپرخانه شما چقدر است؟ آن را در چه مکانی می گذارید؟ شما باید با اندازه کلی دستگاه و فضای آشپرخانه خود نیز تعامل برقرار کنید.

آشنایی با هزینه و قیمت خرید توستر نان

توستر های معمولی قیمتی بین ۲۰ تا ۱۰۰ دلار دارند در صورتی که مدل آون در محدوده ۵۰ تا ۳۰۰ دلار می باشد. قیمت ها بسته به کیفیت ساخت و امکانات تغییر پیدا می کنند. پس در نتیجه یک سقف هزینه را برای خود در نظر بگیرید. از آنجایی که امکانات گوناگون بر قیمت دستگاه می افزایند، باید قیمت را این گونه در نظر بگیرید که آیا فقط قصد توست کردن نان را دارید یا می خواهید سایر غذا ها را هم گرم کنید؟ چه انتظاراتی از دستگاه خود دارید؟ می توانید یک لیست تهیه کنید تا به خوبی امکانات مورد نیاز را بسنجید.

اگر شما قصد فروش توستر نان خود را دارید و نمی دانید از چه طریقی آن را به فروش برسانید می توانید با سمساری سمسارچی جهت فروش توستر نان خود همراه شوید و توستر خود را با قیمتی مناسب از شما خریداری می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید