home سمساری راهنمای خرید کولر آبی و سلولزی

راهنمای خرید کولر آبی و سلولزی

سمساری اوین به عنوان یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در حوزه خرید و فروش انواع  لوازم دست دوم خانگی و اداری، خریدار کولر آبی شما خواهد بود. در صورتی که نیاز به یک کولر بزرگ تر دارید، قصد نقل مکان داشته و می خواهید کولر آبی خود را تعویض کنید، هیچ اصراری نیست که آن را با قیمت پایین بفروشید. در واقع سمساری هایی که می شناسید ممکن است قیمت خوبی را به عنوان خریدار کولر آبی برای شما در نظر نگیرند؛ در صورتی که باید بدانید این کولر ها ارزش مادی خوبی در بازار دارند.

این کولرها از الکتروموتور به عنوان سیستم خنک کننده استفاده می کنند. هرچه توان کاری این الکتروموتور بالاتر باشد، قیمت کولر آبی دست دوم شما نیز افزایش می یابد. از طرفی برند سازنده کولر آبی نیز روی قیمت آن تاثیر می گذارد. شرکت های کوچک و بزرگ زیادی در زمینه تولید این کولرها چه در بازار ایران و چه خارج از ایران و عمدتا چین فعالیت می کنند. خرید از آن ها بر مبنای مشخصات فنی، ویژگی ها و قابلیت ها و برچسب رده انرژی انجام می گردد.

برای ساختمان هایی که در مناطق مرطوب و خشک قرار دارند، بیش از 40 درصد انرژی مصرفی ساختمان به تهویه مطبوع نسبت داده می شود.

راهنمای فروش کولر آبی دست دوم

واحدهای AC خنک شونده یا همان کولرهای آبی که در ایران و بخصوص شهرهایی مانند تهران، یزد، مشهد و… مورد استفاده قرار می گیرند، با آب توسط شیلنگ به یک شیر آب متصل می شوند که منبع آب است. شیر آب ممکن است در برخی موارد از 15 تا 30 متر یا بیشتر فاصله داشته باشد. آب از طریق کویل های کندانسور جریان می یابد تا گرما را از مبرد داخل کویل ها خارج کند. سپس آب گرم شده از طریق شیلنگ دیگری به داخل زهکشی فرستاده می شود. دستگاه خنک کننده با آب، آب یا رطوبت را به منطقه ای که خنک می شود وارد نمی کند.

به هیچ کانالی نیاز نیست، که از وضعیتی که واحدهای خنک‌کننده هوا گاهی اوقات در اتاق‌های کوچکی که فاقد هوای آرایش هستند ایجاد می‌کنند، جلوگیری می‌کند. این وضعیت به عنوان فشار هوا منفی شناخته می شود و می تواند واحد AC را منجمد کند.

یک واحد آب خنک کننده برق کمتری مصرف می کند زیرا فقط یک موتور دمنده دارد در حالی که واحد خنک کننده هوا دارای دو موتور است. همچنین ظرفیت خنک کنندگی بیشتری را ارائه می دهد. یک واحد تک فاز 5 تنی با آب خنک کننده فقط به 30 آمپر در مقایسه با 50 آمپر برای یک واحد هوا خنک قابل مقایسه نیاز دارد.

مصرف آب یکی دیگر از نگرانی های رایج است. بسته به شغل و دمای آب متفاوت است (هرچه آب سردتر باشد، کمتر مورد نیاز است)، اما به طور متوسط نیم گالن در دقیقه به ازای هر تن برق متناوب است. با 1000 گالن آب که به طور میانگین حدود 50 هزارتومان هزینه دارد.

فروش کولر آبی و سلولزی دست دوم

فروش کولر آبی و سلولزی دست دوم
فروش کولر آبی و سلولزی دست دوم

کولر های سلولزی نیز یکی دیگر از مدل های عرضه شده در بازار هستند. این کولر ها به جای پوشال حاوی مقادیر پد های سلولزی هستند که هم موجب می شود خنک کنندگی بهتری داشته باشند و هم از نظر هزینه نیز گزینه به مراتب ایده آل تری هستند. البته مدل های جدیدی محسوب می شوند و ارزش خرید آن ها بالاتر است. در حال حاضر سمساری اوین به شما امکان فروش این دستگاه ها را نیز می دهد. این سلولز ها از متریال های به هم پیوسته و یکپارچه تشکیل شده اند.

ضمن این که در مقابل رطوبت مقاومت فوق العاده ای از خود نشان می دهند و نشت سرما در آن ها به مراتب بهتر است.

مراکز خریدار کولر آبی اساس قیمت گذاری را بر طبق: برند سازنده کولر آبی، ویژگی ها و توان کاری که بر حسب BTU مشخص می گردد و البته مدت زمان کارکرد دستگاه و تعمیر شدن یا نشدن آن مشخص می کنند. البته که سمساری اوین به صورت تخصصی دستگاه شما را از نظر فنی بررسی کرده و تا حد امکان، مناسب ترین قیمت را برای بهترین حاشیه سود شما در نظر می گیرد.

در صورتی که این امکان وجود داشته باشد، قیمت نسخه نوی کولر شما نیز چک می شود. البته که کل نرخ گذاری برای بحث خرید کولر آبی دست دوم، بر مبنای قیمت روز است و به طور قطع در این مورد هیچ نگرانی وجود ندارد.

خریدار کولر آبی دست دوم تهران

در بحث راهنمای خرید کولر آبی توان کاری، تولید هوا با نرخ بالاتر، عمر و دوام فنی، اصالت الکتروموتور، عدم وجود مشکل در ترموستات دما و… اهمیت زیادی دارد. مراکز خریدار کولر آبی دست دوم، تمامی اجزای این کولرها را بررسی می کنند، در صورت وجود هرگونه نقص در آن ها به طور حتم قیمت کاهش می یابد. همین طور پد های سلولزی نسبت به مدل های پوشالی، ذخیره آب به مراتب بهتری دارند. به همین دلیل در حال حاضر استفاده از آن ها توجیه اقتصادی منطقی تری دارد.

قیمت کولر آبی دست دوم از نظر بسیاری دلیل عالی برای خرید است، به هر حال شما قصد استفاده از این دستگاه به عنوان یک تجهیز رفاهی خیلی ویژه را ندارید. در نهایت بسیاری از مدل ها از یک الکتروموتور تشکیل شده اند که در صورت بروز مشکل، امکان تعویض آن وجود دارد. برخی نیز ترجیح می دهند که بدنه و محافظ و یا پوشال های محصول را تعویض کرده و نمونه های دست دوم را به راحتی مورد استفاده قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید