home سمساری سمساری در مجید آباد تهران

سمساری در مجید آباد تهران

سمساری در مجید آباد تهران

خریدار وسایل منزل دست دوم با بیشترین قیمت و تضمین 100% توسط سمساری در مجید آباد. جهت دریافت مشاوره سریع با سمسارچی در تماس باشید.

شماره تماس سیار: 09122725127 ( سمسارچی)

شرق تهران: 88409426

غرب تهران: 22712495

شمال تهران: 22244290

سمساری در مجید آباد تهران

خدمات سمساری در مجید آباد تهران

  • سمساری خریدار فرش ماشینی و دستباف کارکرده در مجید آباد
  • سمساری خریدار انواع مبلمان در دروس
  • سمساری خریدار انوع یخچال و کولر گازی
  • سمساری خریدار انواع خرده لوازم انباری
  • سمساری خریدار وسایل برقی منزل

معرفی مجید آباد تهران

مجید آباد تهران یکی از مناطق شهری در جنوب غربی شهر تهران است. این ناحیه در محدوده شهرداری منطقه 20 جای دارد و به سوی شمال به خیابان امام علی (ع) به سمت شرق به خیابان آیت الله کاشانی، به سمت جنوب به بزرگراه فتح و به سمت غرب به شهرک ولیعصر (عج) محدود شده است.

سمساری در خیابان خوش تهران

مجید آباد از نظر ترافیکی و موقعیت جغرافیایی بسیار با اهمیت میباشد . این منطقه دسترسی خوبی به مراکز تجاری و خدماتی شهر دارد. افزون بر این با وجود وجود مسیر بزرگراه فتح و خطوط حمل و نقل عمومی، امکانات حمل و نقل در این منطقه به درستی تامین شده است.

مجید آباد شهر تهران به جهت بودن مراکز خرید، سینماها، رستوران‌ها و فضاهای سبز، جذابیت بسیاری برای سکنه و بازدیدکنندگان دارد. افزون بر این در این منطقه مدارس، بیمارستان‌ها و دیگر امکانات اجتماعی و خدماتی هم جای دارد.

سمساری در مجید آباد نیز در همینجا فعال است.

سمساری در مجید آباد تهران

اگر به دنبال یک منطقه با زیرساخت‌ های درست امکانات متنوع و دسترسی آسان به سایر نقاط تهران هستید مجید آباد می‌ تواند یکی از گزینه‌ های مناسب برای سکونت و بازدید باشد.

سمساری منصف در مجید آباد

تضمین کامل و سریع خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در مجید آباد. ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمساری آنلاین semsarchi تماس بگیرید.

خریدار ال سی دی LCD در تهران

امانت فروشی در مجید آباد – سمساری خریدار وسایل برقی و فلزی در مجید آباد تهران

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید