home سمساری سمساری در اراج تهران

سمساری در اراج تهران

سمساری در اراج تهران

بهترین خریدار انواع لوازم کلی و جزئی منزل با قیمتی منصفانه. تضمین خرید با بالاترین پیشنهاد توسط تیم سمساری در اراج. جهت دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با ما در تماس باشید.

تماس: 09122725127

شرق تهران: 77646898

غرب تهران: 88409426

شمال تهران: 22244290

کارشناسان سیار ما بصورت 24 ساعته و شبانه روزی پاسخگو سوالات شما عزیزان هستند

سمساری در اراج تهران

خدمات سمساری در اراج

  • خریدار انواع فرش ماشینی و دستباف کارکرده در اراج
  • خریدار انواع مبلمان
  • خریدار انوع یخچال و کولر گازی
  • خریدار انواع خرده لوازم انباری
  • خریدار وسایل برقی منزل

چرا سمساری در اراج؟

  • صرفه جویی در وقت 
  • با بالاترین و بهترین قیمت کالای شما را خریداری می کنیم 
  • سریع ترین زمان پاسخگویی نسبت به دیگران 
  • دسترسی آسان 
  • نزدیکی به محل
  • کیفیت خوب خدمات

شماره سمساری در اراج تهران

خریدار لوازم خانگی دست دوم در اراج

آیا شما لوازم خانگی دست دوم دارید که نیاز به فروش آن ها هست؟ ما آماده خرید با بیشترین قیمت هستیم!!!

خریدار لوازم خانگی دست دوم در منطقه اراج تهران با تضمین بهترین قیمت و پرداخت نقدی در محل است. ما به دنبال انواع لوازم خانگی از جمله یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، فر، مايكروفر و غیره هستیم.

سمساری در تهران نو

با ما تا تجربه راحت و سریعی در فروش لوازم خانگی خود داشته باشید. تضمین می‌ کنیم که بهترین قیمت را برای لوازم خانگی شما پیشنهاد بدهیم و پرداخت نقدی را فورا انجام بدهیم.

برای فروش لوازم خانگی خود با سمساری در اراج تماس بگیرید و ما در کمترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم داد.

معرفی محله اراج

اراج یکی از محله‌ های پر انرژی و اصلی در شمال تهران هست که با مشخصات و امکانات زیادی برای ساکنان و بازدیدکنند گان خود برخوردار میباشد.

موقعیت جغرافیایی: اراج در قلب شمال تهران جای گرفت هاست و به راحتی بدلیل واژگونی‌اش به سمت جنوب، به دیگر نقاط شهر دسترسی دارد. این محله با محدوده جغرافیایی گسترده‌اش و ارتباط مستقیم با مراکز خرید، پارک‌ها، و مراکز خدماتی مختلف ، جایگاه خود را در بین محله‌ های معتبر تهران برجسته کرده است.

امکانات و خدمات: اراج بعنوان یک محله پویا و پرانرژی ، از امکانات رفاهی و تفریحی غنی برخوردار است. بازار ها، رستوران‌ ها، کافه‌ ها و فروشگاه‌ های متنوع در این محله زندگی را برای ساکنان آن دلپذیرتر می‌کنند. همچنین مراکز آموزشی، مراکز بهداشتی، و فضاهای سبز در دسترس ساکنان این محله جای دارند.

زندگی شبانه: اراج بدلیل داشتن مجموعه‌های شبانه پویا و متنوع، یکی از مقاصد محبوب برای تفریح و خوش‌گذرانی میباشد. کافه‌ ها، کلوپ‌ ها و رستوران‌ های شیک در این منطقه سبب جذب شدن افراد جوان و خوش‌ پوش شده و تا دیروقت شب فعالیت دارند.

حمل و نقل: اراج از نظر حمل‌ و نقل هم بخوبی مجهز شده است. ایستگاه‌ های مترو و اتوبوس در نزدیکی این محله جای دارند که سفر به دیگر نقاط شهر را برای ساکنان راحت می‌ کند.

زندگی اجتماعی: زندگی اجتماعی در اراج فراوان و چند سویه میباشد. انواع فعالیت‌ های اجتماعی و فرهنگی در این محله برگزار می‌شود که افراد را بهم نزدیک‌ تر می‌ کند.

بطور کلی اراج با تنوع و زندگی پویا در هر زمان از روز یکی از محله‌ های پرطراوت و جذاب شهر تهران میباشد. یکی از شعب اصلی سمسارچی تحت عنوان سمساری در اراج نیز در این محله است.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید