home سمساری سمساری خریدار ماشین ظرفشویی با قیمت مناسب

سمساری خریدار ماشین ظرفشویی با قیمت مناسب

سمساری خریدار ماشین ظرفشویی با قیمت مناسب به عنوان مرکز معتبر خریدار ماشین ظرفشویی دست دوم با نام تجاری سمسارچی، به شما نوید یک قیمت گذاری مناسب و همین طور تحویل آنی را می دهد. اگر می خواهید بنا به هر دلیل لوازم خانگی دست دوم خود را زودتر به فروش برسانید. در حال حاضر می توانید از روش استعلام قیمت حدودی آنلاین استفاده کنید.

البته که ماشین های ظرفشویی مزیت های ویژه دیگری نیز دارند؛ اگر جای بشقاب ها، لیوان ها، ظروف پخت و پز و ظروف پخت و پز شما تمام شد، می توانید از ماشین ظرفشویی برای خشک کردن آنها با هوا یا به عنوان فضای ذخیره اضافی استفاده کنید. اگر می خواهید اسباب بازی بچه ها را بشویید، مایل به تمیز کردن کلاه ها و … هستید یا می خواهید چربی زدایی را روی انواع لوازم و ابزار آلات انجام دهید. در حال حاضر استفاده از ماشین ظرفشویی بهترین راهکار است.

بهترین خریدار انواع مدل های ماشین ظرفشویی در بازار

سمساری خریدار ماشین ظرفشویی با قیمت مناسب
سمساری خریدار ماشین ظرفشویی با قیمت مناسب

مراکز خریدار ماشین ظرفشویی در بازار از المان مهمی تحت عنوان دسته بندی دستگاه استفاده می کنند تا قیمت گذاری به درستی انجام شود. اگر نمونه نو از ماشین ظرفشویی شما در بازار موجود باشد می توانید به سراغ آن رفته و با یک روند مقایسه قیمت فوق العاده ساده، ظرفشویی خود را با قیمت عالی بفروشید. انواع مختلف ماشین ظرفشویی توکار، قابل حمل، کانتر، یکپارچه، تجاری و کشویی می باشد.

لیست انواع مختلف ماشین ظرفشویی موجود در بازار

فروش ماشین ظرفشویی توکار دست دو

ماشین ظرفشویی توکار جایگزین مناسب و کم مصرفی برای مدل های سنتی میز است زیرا درست در فضای کابینت یا زیر پیشخوان تعبیه شده اند. اگر قصد دارید به خانه جدیدی نقل مکان کنید، ماشین ظرفشویی توکار ممکن است مناسب نباشند زیرا به طور دائم در آشپزخانه نصب شده اند.

ماشین ظرفشویی پرتابل دست دوم

ماشین ظرفشویی قابل حمل یک واحد مستقل است که انعطاف پذیری را برای قرار دادن آن در هر نقطه از آشپزخانه شما با دسترسی به آب و فاضلاب ارائه می دهد.

ماشین ظرفشویی قابل حمل برای افرادی با فضای آشپزخانه محدود یا آشپزخانه ای که کابینت یا فضای پیشخوان توکار ندارد، مناسب است.

خریدار ماشین ظرفشویی رومیزی

ماشین ظرفشویی رومیزی یک واحد کوچک است که می تواند روی پیشخوان شما قرار گیرد. مانند یک ماشین ظرفشویی قابل حمل عمل می کند و استفاده از آن راحت تر از یک واحد یکپارچه است.

ماشین ظرفشویی های رومیزی هر بار فقط یک بار کار می کنند و به اندازه یک ماشین ظرفشویی توکار ظروف را نمی شویید.

ماشین ظرفشویی یکپارچه

یکی از مهم ترین مقوله در مورد قیمت گذاری در بحث خرید ماشین ظرفشویی دست دوم، توجه به برند و مشخصات و ویژگی های فنی است. شما می توانید در سمساری انواع مدل های اسمارت و… را به راحتی به فروش برسانید. دستگاه توسط تکنسین بررسی شده و در صورتی که گارانتی هم داشته باشد با قیمت مناسب تری به فروش می رسد. ماشین ظرفشویی یکپارچه با یک واحد توکار استاندارد متفاوت است زیرا مواد مشابه کمدها و کابینت های مجاور را دارد و سبکی منسجم در آشپزخانه ایجاد می کند.

ماشین ظرفشویی بزرگ

ماشین ظرفشویی صنعتی بزرگتر از انواع دیگر ماشین ظرفشویی های مورد استفاده در منازل مانند مدل های داخلی و یکپارچه است.

ماشین ظرفشویی های تجاری در صنعت رستوران داری و هتلداری استفاده می شود. آنها سریعتر از انواع دیگر مانند ماشین ظرفشویی قابل حمل و رومیزی عمل می کنند.

ماشین ظرفشویی کشویی

سمساری پونک همین طور خریدار انواع مدل های ماشین ظرفشویی در بازار کشور است. ماشین های ظرفشویی تکنولوژی نسبتا جدیدی به حساب می آیند. استفاده از آن ها برخلاف ماشین های لباسشویی، آن طور که باید رواج پیدا نکرده است. مدل ماشین ظرفشویی کشویی شبیه به یک المان توکار است، اما این ماشین دارای یک کشوی کشویی است.

مدل های کشو دار نسبت به ماشین ظرفشویی یکپارچه و توکار کوچکتر هستند و برای آشپزخانه هایی با فضای ذخیره سازی ناکافی بهتر هستند. آنها همچنین مناسب کسانی هستند که فقط از ظروف پخت و پز و ظروف پخت و پز استفاده می کنند، زیرا آنها ظروف کمتری را نسبت به همتایان سایز کامل خود می شستند.

راهنمای فروش ماشین ظرفشویی خانگی

ماشین ظرفشویی عمدتاً برای شستشو، ضدعفونی و خشک کردن بشقاب ها، لیوان ها، دستگیره های لوازم آشپزخانه، ظروف پخت و پز و ظروف پخت و پز استفاده می شود. در صورتی که مایل به فروش آن به سمساری پونک هستید، باید به این موضوع دقت داشته باشید که این دستگاه ها دوام فنی و طول عمر زیادی دارند.

در نتیجه به بهانه های برخی سمساران در مورد این که این دستگاه ها از نظر فنی خیلی قابل اعتماد نیستند توجه نکنید. در این موارد می توان از یک تعمیرکار متخصص کمک گرفت. نمایندگ های برند ها نیز در این شرایط می توانند گزینه خوبی برای بررسی قیمت ها باشند.

ابعاد و سایز انواع ماشین ظرفشویی

در صورتی که نمی دانید قیمت ماشین های ظرفشویی دست دوم چقدر است، ما در ادامه راهنمای دسته بندی بر اساس سایز را ر اختیار شما قرار می دهیم که به عنوان کنترل و سنجش سکشن اصلی مخزن گنجایش، یک بخش مهم در هر دستگاه خواهد بود.

به طور معمول یکی از مقوله های اساسی در مورد قیمت گذاری و فروش ماشین ظرفشویی دست دوم، توجه به ابعاد و اندازه است.

ماشین های ظرفشویی در اندازه های مختلف از قابل حمل (46*99*66 سانتی متر) تا تجاری (79*47*52 سانتی متر) طراحی شده اند. در اینجا ابعاد تقریبی برای هر نوع ماشین ظرفشویی آورده شده است:

  • ماشین ظرفشویی توکار: 59.7 × 59.8 × 83.5 سانتی متر
  • ماشین ظرفشویی پرتابل: بیشتر ماشین ظرفشویی های قابل حمل از 46 × 66 × 99 سانتی متر تا حدود 61 × 76 × 94 سانتی متر متغیر است.
  • ماشین ظرفشویی کانتر: 55 در 50 در 44 سانتی متر
  • ماشین ظرفشویی یکپارچه: 59.7 × 59.8 × 83.5 سانتی متر
  • ماشین ظرفشویی تجاری: 79 x 47 x 52 سانتی متر
  • ماشین ظرفشویی کشوی: 60 x 57.3 x 41 سانتی متر

چه چیزهایی در ظرفشویی می توان شست؟

سوالی که در مورد ماشین ظرفشویی و استفاده از آن مطرح می شود این است که چه چیزی می توان درون این دستگاه قرار داد و دکمه شستشو را فشار داد. در پاسخ به این سوال باید خاطرنشان شویم که ظروف پخت و پز که می توانید در ماشین ظرفشویی های مختلف تمیز کنید در زیر لیست شده است:

  • بشقاب و لیوان
  • دستگیره های لوازم آشپزخانه
  • پیستون های سینک
  • وسایل آشپزخانه
  • اسفنج ها

سمساری در دیباجی

به غیر از ظروف پخت و پز و پخت، ماشین ظرفشویی می تواند موارد زیر را نیز تمیز کند:

  • برس آرایش و کش مو
  • اسباب بازی
  • کلاه
  • وسایل ورزشی مانند زانوبند
  • ابزار باغبانی
  • قطعات ماشین و ابزار مکانیکی
  • قفسه های یخچال
  • مواد غذایی مانند ماهی سالمون و سیب زمینی

بهترین خریدار مدل های ماشین ظرفشویی

بهترین نوع ماشین ظرفشویی را می توان با موارد زیر تعیین کرد: عملکرد تمیز کردن و خشک کردن، ظرفیت، کارایی، صدا، چرخه تمیز کردن و بودجه.

هدف نهایی ماشین ظرفشویی تمیز کردن ظروف است. شما ماشین ظرفشویی می خواهید که با قدرت تمیز کنندگی خوب، دوام و خشک کردن کافی خوب عمل کند. آیا ویژگی های اضافی دارد که قدرت تمیز کنندگی و قابلیت اطمینان آن را افزایش می دهد؟

مدل های گران تر دارای ویژگی های تمیزکننده و خشک کننده قدرتمندی هستند که ظروف پلاستیکی را پس از سیکل خیس نمی کنند. آنها همچنین دارای درجه دسی بل کمتری هستند که برای روشن کردن ماشین ظرفشویی در طول شب و البته کم کردن صدای کلی دستگاه بهترین است.

خریدار ماشین ظرفشویی استوک

سمسارچی به عنوان یک مرکز معتبر خرید و فروش لوازم دست دوم و خانگی و انواع ابزارآلات و سیستم های برقی و لوازم آشپزخانه، تنوع وسیعی از محصولات در مدل های توکار و روکار را با مناسب ترین قیمت از شما خریداری خواهد کرد.

سمساری در خیابان فاطمی

سمساری خریدار ماشین ظرفشویی با قیمت مناسب

ماشین های ظرفشویی استوک با عنوان دست دوم تفاوت دارند. مدل های استوک مجدد توسط کارخانه بسته بندی می شوند. سمساری پونک در حال حاضر خریدار انواع مدل های دست دوم است.

یعنی لوازمی که سال ها و یا ماه ها استفاده شده اند و به هر دلیل فروشنده ترجیح می دهد که آن ها را تعویض کند. همان طور که پیش از این هم بارها در مورد مراکز خریدار ماشین ظرفشویی دست دوم ذکر کردیم، مسئله مشخص کردن قیمت دستگاه های دست دوم برقی اهمیت ویژه ای دارد و باید به شکل درستی انجام شود. البته که مشخصات فنی دستگاه در وبگاه رسمی برند سازنده چک شده و قیمت بر اساس نزدیک ترین مدل موجود در بازار مشخص می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید