home سمساری خریدار میز غذاخوری دست دوم با قیمت مناسب

خریدار میز غذاخوری دست دوم با قیمت مناسب

در صورتی که خریدار میز غذاخوری دست دوم هستید می توانید روی سمساری زعفرانیه حساب ویژه ای باز کنید. این مجموعه در حال حاضر یکی از معتبر ترین مراکز خرید و فروش انواع لوازم دست دوم است. می توانید از طریق روش های ارتباطی و وب سایت، با این سمساری تماس برقرار نموده و اطلاعات کامل در مورد نحوه خرید و یا فروش کالای دست دوم خانگی را بررسی کنید.

بهترین میز ناهار خوری برای شما میز ناهارخوری است که متناسب با بودجه شما انتخاب گردد، بستگی دارد که متریال آن از چه ساخته شده است، در فضای شما قرار می گیرد و سبکی دارد که سال ها دوست خواهید داشت. برخی از فاکتورهای اصلی وجود دارد که باید هنگام انتخاب یک محصول خوب در نظر بگیرید. در کنار مقرون به صرفه بودن و سبکی، هنگام بازرسی میزها در فروشگاه های مبلمان، پایداری ساخت مهم است. این که میز غذاخوری از چه متریالی ساخته شده است اهمیت ویژه ای خواهد داشت. چون به خوبی دوام فنی و آینده محصول را شرح می دهد.

انتخاب میزهای ناهار خوری بسیار بیشتر از اندازه و متریال است. دانستن اینکه بهترین میز ناهارخوری برای فضایی که در آن قرار می گیرد چیست، معمایی است که بسیاری از خانواده ها به آن فکر می کنند.

خریدار انواع میز غذاخوری دست دوم

خریدار میز غداخوری دست دوم با قیمت مناسب
خریدار میز غداخوری دست دوم با قیمت مناسب

یکی از اصلی ترین دلایلی که این روزها افراد به محصولات دست دوم میل و رغبت نشان می دهند این است که هزینه تمام شده در مورد کالا برای آن ها کم تر خواهد بود.

به طور معمول، این مدل از انواع میز غذاخوری خانگی بهترین نمونه های مناسب ناهار خوری هستند که در فضا صرفه جویی می کنند، زیرا می توان آنها را به دیوار چسباند و در صورت لزوم از مسیر خارج کرد. اگر قصد خرید میز غذاخوری نو و یا دست دوم را دارید، پیشنهاد می کنیم از صندلی‌های ناهارخوری زاویه‌دار و بدون بازو استفاده کنید و آن‌ها زیر آن می‌لغزند تا کمترین فضای کف را نیز اشغال کنند. این یک ترکیب میز ناهارخوری و صندلی مناسب برای فضاهای کوچک به شما می دهد.

سمساری زعفرانیه، قیمت گذاری را در خرید انواع میز غذاخوری دست دوم بر اساس اصولی مانند: متریال، کیفیت ساخت، ابعاد و نوع کاربرد و… مشخص می کند.

میز ناهارخوری مستطیلی

یکی از متداول ترین مدل هایی که سمساری زعفرانیه خریدار آن است، میز غذاخوری مستطیلی خواهد بود. این میزها در رستوران ها، کافی شاپ ها، هتل ها و حتی خانه ها دیده می شوند و گزینه ای پرفروش به حساب می آیند.

یک میز مهمانی یا یک اتاق ناهار خوری رسمی را برای موقعیت های خاص تصور کنید و به احتمال زیاد یک میز ناهارخوری بلند مستطیلی شکل به ذهنتان خطور می کند و در یک اتاق طویل و باریک، یک میز مستطیل شکل عالی برای پر کردن فضای خالی است. سمساری زعفرانیه همین طور خریدار میز غذاخوری در طرح ها، متریال ها و اندازه های مختلف است و در این مورد محدودیت خاصی وجود ندارد. اگر به دلیل جابجایی، تنوع و یا مسافرت و مهاجرت، مایل به تعویض لوازم منزل خود هستید، می توانید روی این سمساری حساب ویژه ای باز کنید.

میزهای ناهارخوری مستطیلی یک انتخاب محبوب در آپارتمان‌هایی هستند که می‌توانند به تعداد چهار نفر با فضایی برای دو نفر اضافی در سر میز هنگام صرف غذا بنشینند.

خریدار میز غذاخوری مربعی

در حال حاضر سمساری زعفرانیه تنوع وسیعی از انواع میزهای غذاخوری دست دوم را در اختیار مشتریانی قرار می دهد که قصد خرید را دارند. به صورت دو طرفه، امکان فروش میز غذاخوری دست دوم در تهران نیز به این سمساری وجود دارد.

شباهت های آشکاری بین میز ناهارخوری مستطیلی و مربعی وجود دارد، به این دلیل که آنها فرم قوی و شفافیت را به دکوراسیون اتاق می بخشند. با این حال، چند تفاوت قابل توجه وجود دارد. یک میز ناهارخوری مربعی بزرگ را انتخاب کنید، زیرا همیشه می تواند گزینه خوبی برای پذیرایی از مهمان ها باشد. در غیر این صورت مراکز خریدار میز غذاخوری دست دوم هم علاقه ای به انتخاب میزهای کوچک و یا خیلی جاگیر با فضای رویی کم ندارند.

خریدار میز غذاخوری گرد

میزهای ناهار خوری دایره ای که فرم جذابی دارند تقریبا برای تمامی فضاها مناسب خواهند بود. این میز ها نکات مثبت کلیدی زیادی دارند، می توان گفت یکی از اصلی ترین ویژگی های آن ها این است که کاملا با مد روز هماهنگ هستند؛ ضمن این که میز ناهارخوری گرد مدل های کوچکی هم دارد که پتانسیل استفاده در آشپزخانه را هم خواهد داشت. اگر نمی خواهید خیلی هم فضای خانه شما رسمی باشد؛ می توانید به سراغ انواع میز غذاخوری دست دوم گرد بروید.

این شکل از میز برای هر سبکی مناسب است، از طرح ها و متریال های مختلف از جمل چوب و ممبران و یا حتی طرح هایی دارای روکش PVC نیز ساخته شده است. شما می توانید حتی طرح های فلزی و گالوانیزه را نیز در بازار بنا به نیاز و بودجه خود پیدا کنید.

میز ناهار خوری بیضی شکل دست دوم

همانطور که میز ناهارخوری مستطیلی و مربعی نقاط مشترک دارند، میزهای بیضی و دایره ای نیز دارای نقاط مشترک هستند. این سبک از میز یک میانه و مشابهی فی بین یک مستطیل و یک طرح گرد است، زیرا دو طرف دارای یک ساختار خطی تر هستند در حالی که انتهای آن گرد هستند و می توان گفت که سمساری خریدار میزغذاخوری ترجیح اصلی خود را روی انتخاب چنین میزهایی می گذارد.

میزهای ناهار خوری قابل افزایش را انتخاب کنید تا این امکان وجود داشته باشد که صندلی های آن ها را بیشتر کنید را همین طور بتوانید فضای بیشتری را برای پذیرایی از مهمانان خود در نظر بگیرید. این مدل ها البته ممکن است کمی گران تر باشند. اما اگر سری به وب سایت ها و یا فروشگاه های خریدار میزغذاخوری دست دوم بزنید، با مدل های متنوعی روبرو می شوید که به طبع گزینه ای استاندارد و ایده آل با هزینه کم تر خواهند بود.

خریدار میز غذاخوری رستورانی

بسیاری از رستوران ها نیز در ابتدا با مشکل بودجه مواجه هستند؛ در نتیجه ترجیح می دهند میزهایی را خریداری کنند که قیمت کم تری دارند. به همین منوال به سراغ سمساری ها می روند و یا اپلیکیشن ها و… را بررسی می کنند. سمساری زعفرانیه در حال حاضر یک سرویس دهنده اینترنتی و حضوری و خریدار میزغذاخوری دست دوم در بازار کشور است.

اگر قصد خرید انواع میز را دارید می توانید با این مجموعه در کم ترین زمان ممکن تماس و ارتباط برقرار نموده و توضیحات مورد نیاز در مورد خرید این گونه محصولات را دریافت کنید.

بهترین شکل های میز ناهارخوری برای اتاق های کوچک

به هر حال با تمامی این تفاسیر و در پله آخر اگر خریدار میز غذاخوری دست دوم هستید، مدل هایی نیز وجود دارند که برای اتاق های کوچک هستند.

شکل ایده آل میز و صندلی ناهارخوری برای فضاهای کوچک گرد و مربع (از نظر میز) و با کمر و بدون بازو (از نظر صندلی) است. صندلی ها به این شکل کمتر جذاب به نظر می رسند و بر کل فضای اتاق تسلط نخواهند داشت. برخی از طرح های مدرن وجود دارد که در آن صندلی ها به قدری منظم زیر میز قرار می گیرند که تقریباً از دید ناپدید می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید