home سمساری راهنمای خرید انواع پکیج شوفاژ

راهنمای خرید انواع پکیج شوفاژ

در بحث خرید پکیج شوفاژ فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید نسبت به آن حساس باشید. همین طور شما می توانید این محصولات را پس از خرید با قیمت مناسب به سمساری ها و یا تاسیساتی ها بفروشید. مقوله قیمت گذاری انواع پکیج در مورد فروش آن ها اهمیت ویژه ای دارد. سمساری غرب تهران در حال حاضر یکی از مجموعه های شناخته شده و معتبر در زمینه خرید و فروش انواع لوازم خانه و آشپزخانه و تجهیزات الکترونیکی، برودتی و حرارتی است.

البته که خرید هر دستگاهی، نیاز به تحقیقات کامل در حوزه های گوناگون را دارد. به همین منوال و در یک زمینه آموزشی، در ادامه قصد داریم راهنمای کامل خرید پکیج شوفاژ را در اختیار شما قرار دهیم.

مزایای خرید پکیج شوفاژ

این دستگاه ها یکی از تکنولوژی های محبوب موجود در بازار هستند که:

  • برای هر واحد ساختمانی مستقل قابل تهیه هستند.
  • صرفه جویی در مصرف انرژی یکی از مهم ترین ارکان استفاده از آنهاست.
  • نیازی به عایق کاری ندارند و کم دردسر ترین روش نصب را دارند.
  • تامین فوری آب گرم را برای شما به ارمغان می آورند.
  • خرابی آن ها فوق العاده کم است و هزینه نگه داری پایینی دارند.

واحدهای پکیج شوفاژ

کمپرسور، کویل، هواگیر همه در یک کابینت تک جعبه قرار دارند. تهویه مطبوع پکیج شوفاژ همچنین می تواند گرمای محدودی را با استفاده از گرمایش نواری الکتریکی ارائه دهد.

  • یک پمپ حرارتی پکیج شوفاژ از فناوری پمپ حرارتی برای خنک سازی و گرمایش خانه شما استفاده می کند.
  • واحد گاز الکتریک پکیج شوفاژ ترکیبی از یک تهویه مطبوع با عملکرد کوره گازسوز است.
  • سیستم دوگانه سوز پکیج شوفاژ شامل پمپ حرارتی با قابلیت گرمایش و سرمایش و همچنین کوره گازی می باشد. این نوع سیستم پکیج شوفاژ منبع گرمایش را برای شرایط بهینه می کند.

هر سیستم پکیج شوفاژ چگونه کار می کند؟

عملکرد به پیکربندی بستگی دارد، اما سیستم های پکیج شوفاژ معمولاً خانه شما را به همان روشی که همتایان مستقل خود انجام می دهند گرم و خنک می کنند. کانال کشی با سیستم تک کابینت کمی متفاوت است. کار کانال به جای اتصال به اجزای مختلف خانه شما به سیستم متصل است.

خریدار رادیاتور شوفاژ دست دوم

با استفاده از الکتریسیته به عنوان منبع تغذیه، اجزای داخلی دستگاه، مبرد را به چرخش در می آورند. هوای گرم توسط یک فن به داخل کشیده می شود و سپس از روی کویل اواپراتور سرد عبور می کند و در این فرآیند آن را خنک می کند. هوای خنک و بدون رطوبت از طریق مجاری به فضاهای مختلف داخل خانه شما هدایت می شود.

انواع پکیج شوفاژ

در بحث خرید پکیج شوفاژ، دسته بندی ها و گستره های مختلفی از محصولات وجود دارد که شما می توانید آن ها را بسته به نیاز خود انتخاب کنید.

پکیج تهویه مطبوع

علاوه بر ویژگی خنک کننده معمولی مرتبط با تهویه مطبوع، پکیج ها قادر به تولید گرمای محدود با عناصر نوار حرارتی هستند. با برق به عنوان منبع سوخت، نوارهای حرارتی گرم می شوند، و هوا در جریان جریان روی نوارها گرم می شود. سپس هوای گرم از طریق مجاری عبور می کند تا دمای داخلی خانه شما افزایش یابد. این نوع اجزای گرمایشی عمدتاً در آب و هوای گرمتر که گرما فقط گاهی اوقات استفاده می شود استفاده می شود.

پمپ های حرارتی پکیج شوفاژ دیواری

پمپ حرارتی با معکوس کردن چرخه تبرید مورد استفاده توسط یک تهویه مطبوع معمولی، گرما را منتقل می کند. از طریق یک چرخه تبخیر و تراکم، کویل های داخلی گرم می شوند و هوا روی کویل های گرم رانده می شود. از آنجا، هوای گرم شده از طریق کانال دمیده می شود تا دمای اتاق های داخلی خانه شما افزایش یابد.

پکیج گاز و الکتریکی

جزء گرمایش یک سیستم گاز پکیج الکتریکی شده یک کوره گازی است. بخش گرمایشی سیستم از گاز طبیعی یا پروپان برای احتراق در داخل مبدل حرارتی استفاده می کند و گرما ایجاد می کند. همانطور که هوای خنک از فضاهای داخلی از طریق مجرای برگشتی به داخل کشیده می شود، موتور دمنده سپس هوا را از طریق مبدل حرارتی داغ می دمد و هوا را گرم می کند. سپس هوای گرم از طریق کانال در سراسر خانه به گردش در می آید.

پکیج های دوگانه سوز

سیستم بسته بندی دوگانه سوز شما دارای دو گزینه گرمایشی است، یک پمپ حرارتی یا یک کوره گازی. هنگامی که به درستی نصب و پیکربندی شود، سیستم دوگانه سوز شما می تواند تعیین کند که آیا گرم کردن خانه با استفاده از برق یا گاز مقرون به صرفه تر است یا خیر. در صورت نیاز به گرمایش متوسط، پمپ حرارتی به طور خودکار از حالت تهویه مطبوع برمی‌گردد تا هوای گرم را فراهم کند. هنگامی که دما بیشتر می شود، سیستم از کوره گازی برای ارائه گرمای قابل اعتماد و ثابت استفاده می کند.

ارکان مهم در خرید پکیج شوفاژ دیواری

در ادامه و در سمساری غرب تهران، سمسارچی، توضیحات ملزم در این خصوص را در اختیار شما قرار خواهیم داد. دقت کنید که در درجه اول، انتظار می رود که پکیج با نیاز و خانه شما هماهنگ باشد. در صورتی که خانه شما خیلی بزرگ است می توانید مدل های قدرتمند تری را تهیه کنید. ارتفاع خانه و محل زندگی شما و یا ساختمان روی این موضوع تاثیر می گذارد.

پس از آن، یکی از کلیدی ترین نکات در مورد خرید پکیج شوفاژ، توجه به نوع مبدل های حرارتی مورد استفاده است. در صورتی که خانه شما فن کویل دارد، می توانید از پکیج های مدل منبع دار استفاده کنید. در چنین مواردی، اگر مصرف آب داشته باشید، فن سرد نمی شود.

میزان مصرف آب گرم

به هر حال بخش مهمی از آب گرم شما در آشپزخانه و حمام مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که پکیج مد نظر شما مخزن دار باشد، به هیچ مشکلی بر نمی خورید. یک مقوله کلیدی در مورد خرید پکیج دیواری، توجه به این میزان استفاده و تعداد شیرها و ورودی ها است.

هرچه جمعیت خانواده و خانوار هم بیشتر باشد، روی این موضوع تاثیر می گذارد.

میزان ظرفیت حرارتی

مسئله مهم دیگر در زمینه های خرید پکیج شوفاژ، توجه به ظرفیت حرارتی بر اساس ساختمان است. اگر ساختمان شما خیلی بزرگ نیست، پکیج های دیواری اساس انتخاب شما خواهند بود. در غیر این صورت می توانید به سراغ مدل های زمینی بروید.

جمع بندی نهایی

در این مقاله در مورد مسئله خرید پکیج شوفاژ در بازار ایران صحبت کردیم. همین طور لازم به ذکر است که سمساری غرب تهران یکی از مراکز معتبر در زمینه خرید نمونه های دست دوم در بازار خواهد بود. در صورت نیاز می توانید با تیم پشتیبانی در این مورد ارتباط برقرار کرده و توضیحات مد نظر را در مورد کالای خود نیز شرح دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید